Rozdział 1

33 0 0
                                    

Seher:
po rozstaniu z moim niewiernym partnerem zostałam sama z dwójką malutkich dzieci. Mój ojciec wpadł w szał i kazał mi się wyprowadzić. Zadzwoniłam do kevser mojej starszej siostry i ona zaproponowała abym zamieszkała z nią jej mężem synem i dwoma braćmi męża. Moja siostra jednak nie wiedziała o tym że mam dwoje malutkich dzieci. Ale ostatecznie zdecydowałam się na jej propozycję.

Kevser:
Mert mój mąż ucieszył się że w końcu pozna moją młodszą siostrę seher. Zija również się ucieszył. Tak samo jak yusuf. Gorzej było z yamanem który nienawidzi kobiet. Ale jednak zgodził się na to aby seher z nami zamieszkała.

Yaman:
Kiedy następnego dnia przyjechała siostra mojej bratowej wszyscy się zdziwiliśmy ponieważ przywiozła ze sobą dwoje dzieci. Jak powiedziała że to są jej dzieci to kevser zemdlała. Szybko doszła do siebie.

Mert:
Informacja że siostra mojej żony ma dwoje dzieci nieco mnie zaskoczyła. Yusuf bardzo się ucieszył ponieważ za jakiś czas będzie miał się z kim bawić.

Zija:
Bardzo polubiłem seher i jej dzieci. Jednak mój brat yaman był wściekły i zrobił seher straszną awanturę. Seher się wkurzyła i z całej siły spoliczkowała yamana. Ten wściekł się na nią i tak ryknął że było go słychać chyba w całej dzielnicy.

yaman i seherOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz