Scarlett Horr

54 1 0
                                    

Deja m-am plictisit , stau pe canapeaua asta de mai bine de 20 de minute lângă doi idioți care așteaptă să le cad în plasă. Ohh.. nu în seara asta puștilor.

-Cum te cheamă frumoaso?

Idiotul ăsta chiar crede că în seara asta o să mă fută..!

-Îți place să faci pe inabordabila , așa-i?

Spune cel din stânga mea acum , iar pe piciorul meu apare o mână . Nu mă uit la niciunul , am în mână un pahar de whisky aproape gol .După ce termin de beut mă ridic și pornesc spre ieșire ,auzindu-se în spate idioți ăia strigându-mă. Când trec prin ringul de dans căutând afurisita aia de ușă, îmi cad ochii pe o persoană.

Un bărbat brunet , cred că avea 2 metrii , la dracu arăta atât de sexy , avea ochii negri ca inima mea și niște forme faciale dumnezeiești, avea buzele umflate și rozalii. Își ținea mâinile pe fundul unei blonde scunde , spun scundă pentru că am 1.78 iar să fiu a dracu , arăt mai bine de cât ea de o mie de ori.

Mă trezesc la realitate atunci când simt niște mâini pe fesele mele iar sinceră să fiu , mi-a venit cheful de sex. Nu întorc capul dar simt cum se apropie cu buzele de urechea mea . Îi simt buzele .

-Bună bruneto , vrei să dansăm?

Mă întorc cu fața ca să-l văd, luminile roșii și albastre îi luminează chipul, are ochii albaștri și un zâmbet arogant , este înalt, aproximativ 1.90 și are mușchi. Poartă o cămașă neagră și niște pantaloni de stofă . Nu-i cine știe ce dar merge .

Mă lipesc de el și îi șoptesc.

-Cum ar fi să dansăm la mine acasă ?

Zâmbetul se lărgește arătându-și dinți albi. Îi ling maxilarul iar el mă strânge de fund.

-O idee excelentă a-și putea spune !

Îi zâmbesc timid și îl iau de mână conducându-l spre ușa de ieșire. Mă urc la volan iar el face același gest urcându-se în mașina lui. Suntem la aproximativ 2km de casa mea.

Când ajungem , parcăm mașinile, eu fug spre ușă să o deschid iar el vine spre mine cu pași grei. Când ajunge lângă mine mă întorc spre el și pun mâna pe cleanță ca să deschid ușa, el năpustește spre mine sărutându-mă flămănd și se lasă pe mine obligându-mă să îmi înfășor picioarele în jurul taliei lui.

Într-un final reușesc să deschid ușa și mă lasă să-l conduc spre dormitor. Când ajungem mă pun în pat deschizându-mi picioarele , aveam o rochie neagră pe mine cu dantelă, iar când mi-a văzut chiloții tanga roșii care sinceră să fiu , de-abia îmi acoperea clitorisul, sare pe mine și începe să mă sărute , îmi deschid ușor buzele ca să poată să îmi bage limba-n gură , iar când o face îmi bagă și mâna în chiloți.

Gem și îi pun mâinile pe piept, coborând puțin câte puțin pe nasturele pantalonilor, îi trag fermoarul și îi bag mâna în pantaloni , îi simt erecția imediat cum o ating. Este destul de mare , dar mă pot descurca , iar la final.. ei bine o să vadă el , sau simtă .

-Ești atât de udă !

Îi arunc un zâmbet timid și mă răstogolesc peste el. Îi dau tricoul jos și observ un tatuaj iar aproape de abdomen o cicatrice în formă de V , tatuajul reprezenta o pasărea care zbura și avea un briceag în cioc .

-Ce s-a întâmplat, întreabă curios , am făcut ceva greșit?

Apoi îmi dau seama că mi-a dat rochia jos.

-Ahh.. nuu , mi-am amintit ceva , atât , deci unde rămânsesem ?

Idiotul , era sclavul unuia dintre aproape cel mai mare mafiot iar cicatricea în formă de V semnifică vulturul acela din tatuaj. Porecla mafiotului este Vulturul roșu, roșu vine de la sângele victimilor iar Vulturul de la cat de rapid și agil este . Părerea mea este că i se potrivea mai mult ,,PEDOFILUL SUPREM,, asta pentru că nenorocitul abuza fete de aproximativ 7 ani până la 18 ani ,asta era limita lui , iar dacă aveau peste 18 le trimitea la traficanți de carne vie .

Cobor în jos , presărând ui săruturi pe piept , abdomen până la elasticul pantalonilor , îi trag ușor în jos , iar când scap de ei îi arunc prin cameră , îi ling penisul prin boxeri iar el strâmbă din nas și scoate un gemăt înfundat din cauza durerii care îi zvâcnește în penis.
Zâmbesc ca o psihopată și îi dau boxerii jos.
Năpustesc pe penisul lui și îi ling de-a-ntregul, apoi îi sug capul , începe să geamă , Îl iau pe tot în gură și îl sug , ling , scuip , până se termină în gura mea.

Sare din pat și se duce spre pantaloni , scoate un prezervativ și vine spre mine , mă întind în pat zâmbind la fel ca dinainte, și se urcă peste mine , mă sărută în același timp când rulează prezervativul pe penis.
Intră adânc în mine dar nu scot niciun sunet , începe să se miște din ce în ce mai repede și mai tare.

Atunci încep să gem și când sunt la limită își scoate penisul din gaura mea și intră din nou adânc , iar atunci îmi dau drumul și în același timp și el .

Când coboară de pe mine se întinde în pat și când văd ca închide ochii, deschid sertarul noptierei și mă uit la cuțitul de măcelărit . Zâmbesc ca o psihopată cu gura până la urechi.

Vina ta că mai coruptUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum