ROZDZIAL 3

36 4 0
                                    

Słońce w warszawie powoli zaczynało zachodzić a praca aktorów trwała dalej, tak jak zwykle, ale dzisiejsza przerwa nie była taka jak zawsze. Monika M. postanowiła spędzić ją na ławce przed budynkiem. Gdy usiadła zobaczyła, że siedzi obok niej jej dobra koleżanka Justyna S.
-O boże cześć dzasta *zasmiala sie* tez przerwa?
-Tak tak.. *powiedziała zmartwionym głosem*
Monika słysząc ton koleżanki zmarszczyła brwi i bardziej troskliwym tonem spytała.
-Coś się stało?
-Mam.. Znaczy mamy problem. Ty i Darek i Tomasz i ja
-Dlaczego?😧
-Ja nie śledzę takich portali, ale pani Krystyna jak okazuje się tak i dziś pokazała mi artykuły na nasz temat.. Zresztą sama zobacz „Gwiazdor TVP, Dariusz Wieteska, świeżo po rozwodzie znalazł sobie pocieszenie a może to był powód rozpadu małżeństwa z Ulka Zawadzka?
Jak poddają nasze źrodła aktorka często w swoich Tik Tokach nawiązuje do już byłego męża i w jednym nawet sugeruje, że na planie niby tylko się gra, ale rodzą się prawdziwe uczucia. Dariusz Wieteska już od ponad 10 lat gra w „Na sygnale" w którym od początku zainteresowany był Martyną (Monika Mazur). Jak widać nie tylko na ekranie! Monika Mazur jest obecnie w separacji z mężem, ale ona w przeciwieństwie do Dariusza posiada syna, Leonarda. Z swoim mężem rozstała się, jak poddają źrodła, z powodu jego żalu o wyższe zarobki żony. Czy rzeczywiście jest między nimi uczucie nie tylko w telewizji? Czytaj więcej na Ernver!"

„Kolejny romans na planie „Na sygnale"? Jak możemy zauważyć nie tylko Dariusz Wieteska i Monika Mazur są podejrzani o uczucia do siebie!
Czy plan „Na sygnale" przyciąga ludzi do siebie aż tak bardzo, że będą w stanie rzucić małżonków?
Jak poddają nasi reporterzy można zauważyć również gorący nastrój panujący między Justyna Sieniawska a Tomaszem Piątkowskim! Co ciekawe Justyna jest nadal żonata i posiada dwójkę pięknych córek. Czy Tomasz jest jeszcze czyimś mężem czy kawalerem, nie wiadomo. Wiemy za to, że ma córkę. Justyna regularnie wstawia zdjęcia męża, ale czy jest z nim szczęśliwa? Jak okazuję się w towarzystwie starszego kolegi z pracy czuję się o wiele lepiej. Czy jest między nimi coś więcej? Niestety ani aktorka ani aktor nie chceli udzielić informacji na ten temat a Justyna S. ciągle upiera się przy stwierdzeniu „Mam męża!!", ale nie wygląda na pocieszona gdy to mówi. Czy naprawdę łączy ich silne uczucie? Czytaj więcej na Ernver!"

-O boże... Rzeczywiście jest kłopot.. *popatrzyła przejęta sytuacja na kobietę*
-Mówiłaś Tomkowi?
-No co ty.. Jeszcze coś powiem i wyda się, że mi się podoba.. 🤭
-Justyna🤦‍♀️ Przecież musisz mu powiedzieć!
-Nie mogę, mam męża i obecnie modlę się o to żeby tego nie zobaczył, bo jak sie dowie to.. nie będzie zadowlony

- Wydaje mi się że twój mąż nie śledzi takich portali.. a jeżeli już się dowie to po prostu powiemy że to plotki, a tomek musi wiedzieć bo przecież on też ma chyba żonę!!
- Dzizas Monia.. przecież nie mogę tej po prostu do niego podejść i mu powedxiec „Hej Tomciu napisali o nas artykuł który jeet prawda" przecież wyszłaby na kretynke!
- A co ja mam powedxiec z Darkiem ?! przecież ja i on nie jeetemy razem 😔
Fakt podoba mi się 🤭 ale przecież mu też nie mogę tego pokazać, jak jego była żona się dowie to znowu zacznie robić o mnie i o nim tik toki! a wtedy to już każdy się dowie

———————————————————————————————

ROZDZIAŁ PO SLUGOEJ PRZERWIE!!!
(1 dzień czekania aż pomponik albo pudełek wstawia nasz artykuł)

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 01 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Sekrety planu „Na sygnale"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz