Część pierwsza - Normalny wtorek

4 0 0
                                    

Miasto Pindów, Podlasie
Data 11/02/2025

POV mnie (Maja/Negan, lat 14)

Obudziłem się w wtorek. Drugi dzień powrotu po feriach. Mam dość szkoły, ciągle musze słuchać pierdolenia tej jebanej szlaufy. Pani Pierdziszewska. Codziennie zadaje mi jakieś chujostwa. Jedyne co mnie pociesza w szkole to moja grupa przyjaciół..

Magda Pizduliściowa
lat: 16
status związku: zajęta przez Magdę
krótki życiorys:
Urodziła się w stolicy Austrii, w Wiedniu. W wieku 6 lat przeprowadziła się do Warszawy, gdzie rozpoczęła naukę w jednej z najlepiej ocenianych szkół prywatnych, lecz niektórzy tam dowiedzieli się że jej matka jest z austrii, przez co niektórzy w szkole nazywali ją Hitlerką. Ewentualnie Magda niewytrzymała przez te hejty i wyemigrowała do Pindowa, gdzie od paru lat mieszka. W Pindowie znalazła Magdę, z którą planuje mieć niereligijny ślub. W szkole znalazła naszą grupę.

Julia Swędzipała
lat: 15
status związku: wolna ale podkochuje się w starszych strażakach z osp
krótki życiorys:
Urodziła się na Polskiej ziemii, jest w 100% Polką. Mieszka w Pindowie od urodzenia. Jej rodzice mają własną firmę skupiającą się na mechanice, przez co Julia miała dobre dzieciństwo pełne drogich wyjazdów. W wieku 9 lat musiała zmienić szkołe na obecną ponieważ dokuczali jej za bycie bogatą. W obecnej szkole znalazła naszą grupę przyjaciół.

Jakub Ciasnadziura
lat: 14
status związku: wolny
krótki życiorys:
Urodził się w północnej Afryce, w Egipcie. Od początku swojego życia musiał przestrzegać religii świętego Faraona oraz co 2 lata przyjeżdzać modlić się do piramid w których spoczywa pra pra pra pra pra pra pra pra pra pra pra pra pra pra pra pra pra pra pra dziadek Kuby, Tutankhamun, znany również jako Król Tut. Ewentualnie Kuba, w wieku 6 lat postanowił sekretnie wylecieć do Polski w poszukiwaniu lepszego życia oraz zarobków. Gdy już doleciał, zaczął tęsknić za swoimi rodzicami, lecz pokonał te myśli i zaczął podróżować aż dotarł do Pindowa i osiedlił się w opuszczonym domu który teraz sam przemeblował i naprawił. Zaczął chodzić do szkoły do Pindowa w wieku 7 lat, gdzie znalazł naszą grupę przyjaciół.

WRACAJĄC... dzisiaj kolejny dzień w tej piździe. Muszę zacząć się szykować aby się nie spóźnić. Dzisiaj kartkówka z obliczania ilości komórek mózgowych Saturn.
Po przyszykowaniu się, poszedłem do szkoły prawie spóźniając się na busa. Gdy już przyjechałem na miejsce, przy szafkach spotkałem naszą grupę.

K: Ej wiecie że Jesika Cipopindówka próbowała puścić cichacza przy Johnie Kurworobaczu ale przypadkiem się zesrała?
J: Ale co ty pieprzysz kurde!!
K: Jajco
N: A co później się stało
K: No więc jakby ja się tego nie spodziewałem hehh. John zobaczył że Jesika była przez to zawstydzona więc postanowił się również zesrać w gacie. Po chwili się pocałowali i teraz chodzą razem do toalety..
M: Co kurwa ja pierdole ta szkoła jest chora!!!
J: Codziennie przed spaniem myślę co zrobiłam moim rodzicom że mnie do tej szkoły w ogóle puścili. Tragedia
N: Popierdoli mnie. Ogólnie myślę że po szkole powinniśmy gdzieś pójść na przykład do tego nowego Zoo co się otworzyło na ulicy Kurwika IV. Słyszałem że jest tam nowo odkryta rasa małpy.. Zwą ją Ola.
J: Tak idziemy bo ja chce zobaczyć hieny. One są słodkie i się śmieją.
M: Ja chcę zobaczyć konie.
K: Czy są tam Chubery
N: Tak queen
K: Ok idziemy sley
M: Ej opowiedzieć wam żart
K: Nie
M: Pierłam se 😂
Wszyscy się śmieją. Nagle z kąta wyłania się.. Oliwka. Głównie znana jako Saturn. Nikt jej nie lubi oprócz jej internetowej przyjaciółki Maggie z Łotwy..
O: Kurwa jacy jesteście nieśmieszni zabiję się bo mam depresję!! Huje
N: Spierdalaj cipo jebana!!!!!!
M: Nakurwie Ci.
K: Wracaj do gliszczy z fałd Chubera CIPO
J: Zesram się.
O: Przedawkuję cipacza i to będzie wasza wina rozumiecie!!!

Wszyscy mieli ją w piździe i se poszli do kibla żeby zrobić pranka na komuś kto srał. Wpierdolili petardę do kabiny i okazało się że siedział tam Kirishima. Odrazu poszedł poskarżyć się pani pedagog i cała grupa musiała zostać u dyrektorki i odsiedzieć 2 godziny po lekcjach.
Nagle zadzwonił dzwonek na lekcję. Wszyscy poszli napisać kartkówkę z której oni dostali jedynki ponieważ zawartości komórek mózgowych saturn się nie da obliczyć, skoro jest ich brak. 7 Lekcji później, wszyscy wyszli załamani psychiatrycznie ze szkoły i grupa zaczęła iść lekkim krokiem do zoo, nie zostając u dyrektorki bo mają ją głęboko w dupie, nie wiedząc, że zoo jest dzisiaj zamknięte.
Dotarli na miejsce, próbowali otworzyć bramę, wspiąć się na nią, lecz na marne. Podczas wspinania Kubie nabiło się jądro na jakąś barierkę i musiał je wyrwać. Ma teraz tylko jedno lewe siwe jądro. Ewentualnie uciekli do jakiejś dupy i poszli do biedronki kupić bułki bo byli głodni. Wzięli 5 kajzerek bo ja chciałem 2 i poszli do domu Julki bo ma ogromny i zaczęło się wspólne walenie. Żart. Wszyscy graliśmy w minecraft budując masywne kutasy, zabijając przeróżne zwierzęta i robiąc ich hodowle bo to fajne.
Później nam się to znudziło i obejrzeliśmy drugi sezon Wensday.
Ewentualnie, wyszliśmy wszyscy znów na dwór i poszliśmy do lokalnego lasu "Cipirica" nazwanego po starożytnej bogini cip która w tamtym lesie się osiedlała z jej poddanymi. Postanowiliśmy zrobić tam piknik i pogadać o plotkach o różnych cipach ze szkoły bo jebać ich wszystkich. Jedliśmy te kajzerki bo zapomnieliśmy że je kupiliśmy i się marynowały w plecaku przez pare godzin. Kuba zaczął rzygać dupą ale wysłaliśmy go do krzaków i tam skończył swój interes. Po pikniku i plotach postanowiliśmy udać się z powrotem do domu bo gówno już się działo i każdy zaczął do swojej posiadłości iść.

Gdy nagle, jeszcze w lesie..
Każdy poczuł mocny ból z tyłu głowy..
Zemdleli i zostali wrzuceni do czarnej ciężarówki z logiem McDonalds. Jechali ponad dobę, tak mocno im jebli że spali przez 2 dni. Ewentualnie, dojechali oni na miejsce, i grupa przyjaciół obudziła się w swoich domach.

C.D.N.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 02 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

TahilipolisWhere stories live. Discover now