Kendinden bağımsız bölümler. Her bölüm aynı karakterler.
Mads mikkelsan
Boy 1.90
Kilo 81
Yaş 36
Görünüş Siyah saçları, beyaz soluk tenve maskülen ve bir o kadar güzel bir yüze sahip. Koyu derin bakan mavi lacivert karışımı gözleri var. Onu gören arkasını dönüp bir daha bakar o derece yakışıklı bir heriftir. Kaslı bir vücudu var.
Yönelim bizim komutanla tanışıncaya kadar hayatında kadınlar oldu hetero bir hayat sürdü. Kendisi bir aktif.
Yaptığı iş kendisi FBA'nın bile yakalamak istediği bir kişi. Amerikan mafyasınının lideri. Amerikan mafyasının kurucularından olan türk Kemal dağdevirene çalışıyor. Rus mafyası ile olan çatışmalar yüzünden türkiyeye gönderildi.
Kişilik ciddi, kararlı bir yapıya sahip. 4 dil bilmekte bunlar; Portekizce, Rusça, İtalyanca, Fransızca. Ana dili zaten ingilizce. Türk bir patrona sahip olduğu için Türkçeyi kısmen bilmektedir.
Duygularını göstermez. Bu iş için çocukluğundan itibaren eğitilmiş. Askeri istihbarat gibi işlerde deneyimli. Yeraltına adım atmadan önce amerikanın en tehlikeli suçluların olduğu hapishanede ceza evi müdürüydü. Bu yüzden bir takım kollarla devlet sırlarını biliyor. Ailesi o daha küçükken öldürüldü.Giyim tarzı vintage gömlekler ve silah askılıkları takıyor. Takım elbise tarzı takılır. Sigara içmeyi sevmez. Gencliğinde rusyada kaldığı zaman puro içmeye başladı bu yüzden hala puro içmektedir.
Ömer Karakuş
Boy 1.92
Kilo 84
Yaş 34
Görünüş koyu kahve rengi saçlara sahiptir. Eskiden Oturduğu mahalledeki ülkücü ocağının reisinin oğludur. Esmer bir tene sahip kirli sakallıdır bu yüzden hep traş olur. Kalıplı kaslı bir vücudu var. Kahve rengi gözlere sahip. Karizmatik bir yüzü var.
Yönelim hayatında hep kadınlar oldu. Annesi hep evlendirme peşinde olsada o bunu istemedi. Sürekli ilişkiyi mesleği yüzünden çok yorucu buldu bu durum geçmişteki ilişkileri yüzünden. İlişkilerinde ciddi ve kıskançtır.
Yaptığı iş TSK' bağlı kara kuvvetleri komutanlığında olan bir komutandır. Bir sürü operasyonda görev almış ve başarıyla sonuçlandırmıştır. 2020 yılı musuldaki teröristler ile olan çatışmada bacağından ağır bir darbe alarak gazi olmuştur. Bacağındaki hasar yüzünden 1 yıl boyunca fizik tedaviye gitmektedir. Tedaviler şu an sonuç göstermektedir.
Kişilik komutan iken ciddi, sinirli, disiplinli ve askerlerine karşı acımasız bir komutandı. Gazi olduktan sonra sevdiği ve evlenme teklifi etmek istediği kadın tarafından terkedildi. Bu yüzden hem savaşın psikolojisi hemde terk edilme onu psikolojik olarak bitirdi. Ama şimdi bacağı ve kolunu daha iyi kullanabilmesi hemde o kadını unutması eskisinden daha iyi halde oldu. Sigara içmektedir. Babası yani reisten çekiniyor. Solculardan nefret eder. Kendisi bir aktif.
Giyim tarzı klasik Türk erkeği gibi beyaz gömlekler ülkücü simgesi yüzükler ve gümüş saat takar.
Miraç Sarıkaya
Yavuzun çocukluğunda beridir arkadaşıdır. Hep kadınlardan hoşlanır. Şakacı mizah anlayışlı birisidir. Boyu 1.81. Kilo 73. Yaş 30.
James Tarık dağdeviren
Kendisi babasından sonra olucak olan patrondur. Şimdi sadece işleri öğrenmekte. Lise çağındayken bir süre türkiyede kalmış. Miraç'ın ailesi ile tanıdıklar. Boy 1.80. kilo 75. Yaş 28. Babası mads'e daha çok güvendiği için. İçten içe mads'den nefret ediyor.
( piç olan karakterleri sonraki bölümlerde göreceğiz.)
Şimdi bu Yavuz ailesinden uzakta müstakil bir evde oturuyor. Gazi olduğu için askerliği bırakmış durumda. Yanina bazen Miraç falan uğruyor.
Amerikan mafyası ve rus mafyasının yaptığı bir çatışma sonucu rus mafyasının ele başı öldürüldü. Bununla beraber amerika ve rus mafyası dahada kanlı bıçaklı bir hal aldı. Patron, mads ve oğlunu türkiyeye gönderdi.
Tarık ve miraç arkadaşlar. Miraç bunları bir süreliğine Yavuzun evinde kalın dedi. Bunlarda artık orda kalıyor.
Yavuz mads'i gördüğünde etkilenmişti ne kadar çok inkar etsede. Mads ise birşey hissetmemişti. Bunların arasındaki gelişmenin en büyük adımı o gece olmuştu...
(İronik mantık olmayan bir kitaptır. Okuyorsanız okuyun biraz saçma ve +18 çok bulunur.)