🖤 MAFIA"s Love Game(or)နှောင်ကြိုးလေး တစ်ခု🖤
Piece_11
'''''ဒီနေ့ည မင်းကိုယ်တိုင် လိုလို့လာလားနဲ့ ငါ့ လုပ်သမျှကို့ လက်ခံရမဲ့"
''''မဟုတ်"
''''ငြင်းဖို့ မကြိုးစားနဲ့ ဆာကူရာ....မင်း ကိုယ့်တိုင် သဘောတူထားတာလေ"
ကူ သဘောတူလိုက်တာ မှားလေပြီးဆိုတာကိုပင်။ ထိုလူက မြေခွေးလို့ကောက်ကျစ်စဥ်းလဲတတ်သည့် သူမှန်သိသိလျက်နှင် ကူကိုယ့်၌က ညံ့ဖျင်းလို့ ခံရတာဖြစ်သည်။
''''ကောင်းပြီလေ သဘောတူတယ်။ ဒါပေမဲ့ ကူဘက်ကလဲ သဘောတူညီမှု့တစ်ခု့ပြုလုပ်ချင်တယ်"
''''ပြောကြည့်လေ"
''''လင်မယား ကိစ္စပြုလုပ်တာ ဒါ့နောက်ဆုံးပြုလုပ်ပါမဲ့လို့ ကတိပေးလျင်"
''''ဟက်"
''''ဆာကူရာ...ဆာကူရာ"
''''မင်း ရူးနေတာလား ကျပ်မပြည့်တာလား လင်မယားချင်း အိပ်ရာပေါ်ကကိစ္စပြုလုပ်ပါတယ်ဆိုနေ နောက်ဆုံးပြုလုပ်ရမဲ့လို့ ဘယ်တရားဥပဒေကမှမသတ်မှတ်ထားဘူး။ မိန်းမတစ်ယောက်က ကိုယ့်လက်ထပ်ယူထားတဲ့ ယောက်ျားရဲ့လိုအင်ကိုဖြည့်ပေးရမှာပဲ။ ငါ့လို့ အကောင်က မိန်းမတွေအများကြီးကို့ ယူထားပေမဲ့ ဘယ်မိန်းမနဲ့မှမအိပ်ဘူး။ အေးကုန်ကုန်ပြောလိုက်မဲ့ ငါ့ရှေ့လာပြီ တစ်ကိုယ်လုံးချွတ်ပြနေလျင်တောင်မှ.....။ ငါ့အောက်ကဟာက ီးက ဖီလ်းမလားဘူး။ မင်းအတွန့်မတက်နဲ့ မင်းကတိပေးထားတာ"
''''ရတယ်လေ ဒါ့ဖြင့်လျင်လည်း။ ကပွဲမကြည့်ရုံပေါ့"
''''အဲ့ဒါ့ မင်းသောက်ကြောင်း....ငါ့ သောက်ကြောင်းက မင်း ငါ့လိုအင်ကိုဖြည့်ဆည်းပေးရမဲ့ဆိုတာပဲ။
''''ရှင် အဲ့လောက် တဏှာထန်နေလျင်လဲ ရှင်လက်ထပ်ယူထားတဲ့ မိန်းမတွေနဲ့အိပ်လေး"
''''ဟက်"
''''မင်းက အဲ့လောက်တောင် ငါ့ကို့ အဲ့လို့ဟာမတွေနဲ့အိပ်စေချင်နေတယ်ပေါ့ ရတယ်လေး မင်းစောင့်ကြည့်နေလိုက် မင်းအရှေ့မှာတင် ငါ့ ဘာလုပ်ပြမဲ့ဆိုတာကို မင်းစောင့်ကြည့်နေလိုက် တက်အခု့ ကားပေါ်"
YOU ARE READING
💮Mafa's Love Game(or)နှောင်ကြိုးတစ်ခု💮
Adventureအချစ်ဆိုတာ လူသတ်ရတာလောက် ရင်ခုန်စရာမကောင်ဘူး ကူ ကိုယ်အတွက်အချစ်ဆိုတာကစားစရာထပ်မပိုဘူး အခ်စ္ဆိုတာ လူသတ္ရတာေလာက္ ရင္ခုန္စရာမေကာင္ဘူး ကူ ကိုယ္အတြက္အခ်စ္ဆိုတာကစားစရာထပ္မပိုဘူး