"hadi artık barış ne yapıcaksan yap gitmek istiyorum hemen "
Televizyon da izlediği filmden gözlerini ayırdı ve bana çevirdi. "Niye öyle diyorsun ki ne güzel film izliyoruz"
Allah'ım neyle sınanıyordum ben gözlerimi devirmemek için resmen zor duruyordum burdan çıktıktan sonra üçünü de bogucaktim Arda'm hariç kıyamam ben ona
"Sonra izle filmini Barış "
"Tamam çık yukarıya gelicem "
Onaylayıp hemen yukarı çıkmıştım. Korku tüm bedenimi sarmıştı birazdan olacak şeyleri düşündükçe midem bulanıyordu niye ben diye aklımdan geçirmiştim.
"Çok dalıyorsun sağlıkli birşey değil"
Bir anda arkamdan konuşunca korkmuştum" sakin ya bu kadar korkmana gerek yok "
Yüzüne dik dik bakıyordum gerçekten ne diyordu bu çocuk"yaptıkların görünce korkmamak elde mi?"
Dediğime srıtmıştı niye ki komik miydi? hayır"biraz sonra olacaklara rağmen iddialı konuşuyorsun ve bu sadece seni daha çok arzulamama sebep oluyor ismos"
"Uzatma barış "
Yataga uzanmıştım."sende istiyor gibisin ya " sorma çok istiyorum " hemen yapalım bitsin " yanıma gelip üstüme çıkmıştı ellerini yanağıma koyup dudağımı öpmeye başladı.
Bir süre öptükten sonra geri çekilmişti "karşılık ver İsmail" tekrardan öpünce karşılık vermeye başladım. Karşılık alınca daha da sert öpüyor dudaklarımı ısırdığı anda acı içinde inlemem boğazından akıp gidiyordu.
Öpücüğü kırıp kendisini yanıma attı. "Barış napıyorsun?" Oda bir anda karanlığa bürünmüştü "Barış!" Bağırmala sarılmıştı "sakin bebeğim " ona daha da sokulmuştum. " Yap artık gitmek istiyorum"
Gözlerim karanlığa alıştığı da yüzünü tam belirgin görmesem de hareketlerini görebiliyordum kafasını boynuna doğru bastırmış kokumu içine çekiyordu "hiç birşey yapmicam İsmail korkma. Evet yapicagimi söyledim ama ne yapacağını merak ettim. Sende arkadaşlarin için hiç düşünmeden geldin. Dokunmicam sana sadece beraber uyumak istiyorum"
Şuan yatakta utanmasam zıplaya bilirdim. "Arkadaşlarim?" Kafasını kaldırmış elini yanağımda gezdirdi "onlara da birşey yapmicam söz sadece beraber uyuyalım lütfen"
Kim acaba ya çıkartamadim nsksnakkd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*BAİSM*
Short Story+ her istediğini yaparım lütfen onlara dokunma - istediklerimi karşılaya bilecek misin?