𝘓𝘶𝘤𝘬𝘺

12 0 1
                                    

𝘗𝘳𝘦𝘴𝘦𝘯𝘵.
(2010)















𝘓𝘶𝘤𝘬𝘺 - 𝘉𝘳𝘪𝘵𝘯𝘦𝘺 𝘚𝘱𝘦𝘢𝘳𝘴.
(𝘓𝘪𝘴𝘵𝘦𝘯)














𝑬𝒂𝒓𝒍𝒚 𝒎𝒐𝒓𝒏𝒊𝒏𝒈, 𝑩𝒆𝒂 𝑾𝒂𝒌𝒆𝒔 𝒖𝒑 𝒂𝒔 𝒂 𝒌𝒏𝒐𝒄𝒌 𝒐𝒏 𝒉𝒆𝒓 𝒘𝒂𝒔 𝒅𝒐𝒐𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒅.

"𝑀𝑖𝑠𝑠 𝐵𝑒𝑎. 𝑌𝑜𝑢𝑟 𝑚𝑎𝑛𝑎𝑔𝑒𝑟 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦."

𝑯𝒆𝒓 𝒘𝒐𝒓𝒌𝒆𝒓 𝒔𝒂𝒊𝒅.

"𝑌𝑒𝑎ℎ.. 𝐼 𝑤𝑖𝑙𝑙."

𝑺𝒉𝒆 𝒎𝒖𝒎𝒃𝒍𝒆𝒅 𝒚𝒂𝒘𝒏𝒊𝒏𝒈. 𝑨𝒔 𝒔𝒉𝒆 𝒈𝒆𝒕𝒔 𝒖𝒑 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒆𝒅.

𝑶𝒉 𝑯𝒊 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆! 𝑻𝒉𝒂𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒓𝒖𝒅𝒆 𝒐𝒇 𝒎𝒆,𝒊 𝒇𝒐𝒓𝒈𝒐𝒕 𝒕𝒐 𝒊𝒏𝒕𝒓𝒐𝒅𝒖𝒄𝒆 𝒎𝒚𝒔𝒆𝒍𝒇. 𝑴𝒚 𝒏𝒂𝒎𝒆 𝒊𝒔 𝑩𝒆𝒂 𝑹𝒐𝒔𝒆 𝑭𝒍𝒐𝒓𝒆𝒔, 𝑰'𝒎 𝒂 𝒔𝒊𝒏𝒈𝒆𝒓 𝒃𝒖𝒕 𝑰'𝒎 𝒕𝒐𝒐 𝒍𝒂𝒛𝒚 𝒕𝒐 𝒅𝒐 𝒄𝒐𝒏𝒄𝒆𝒓𝒕𝒔. 𝑰 𝒔𝒖𝒄𝒌 𝑰 𝒌𝒏𝒐𝒘, 𝒃𝒖𝒕 𝒊𝒕 𝒊𝒔𝒏'𝒕 𝒎𝒚 𝒇𝒂𝒖𝒍𝒕 𝒕𝒓𝒂𝒗𝒆𝒍𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒏𝒅 𝒈𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒚 𝒊𝒔 𝒕𝒊𝒓𝒊𝒏𝒈! 𝑨𝒏𝒚𝒘𝒂𝒚𝒔, 𝑰 𝒅𝒐 𝒂 𝒍𝒐𝒕 𝒐𝒇 𝒑𝒉𝒐𝒕𝒐𝒈𝒓𝒂𝒑𝒉𝒚 𝒔𝒊𝒏𝒄𝒆 𝑰 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒑𝒊𝒄𝒕𝒖𝒓𝒆𝒔. 𝑶𝒌𝒂𝒚 𝒕𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒂𝒍𝒍.

𝑺𝒉𝒆 𝒑𝒊𝒄𝒌𝒆𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒄𝒍𝒐𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒉𝒊𝒄𝒉 𝒘𝒂𝒔 𝒂 𝒄𝒖𝒕𝒆 𝒔𝒖𝒏𝒅𝒓𝒆𝒔𝒔 𝒘𝒊𝒕𝒉  𝒘𝒉𝒊𝒕𝒆 𝑴𝒂𝒓𝒚 𝑱𝒂𝒏𝒆'𝒔 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒉𝒆𝒓 𝒑𝒆𝒂𝒓𝒍 𝒏𝒆𝒄𝒌𝒍𝒂𝒄𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒉𝒊𝒕𝒆 𝒇𝒍𝒐𝒘𝒆𝒓-𝒍𝒂𝒄𝒆𝒅 𝒔𝒕𝒐𝒄𝒌𝒊𝒏𝒈𝒔. 𝑺𝒐 𝒄𝒐𝒒𝒒𝒖𝒆- 𝒂𝒏𝒚𝒘𝒂𝒚𝒔.

𝑺𝒉𝒆 𝒘𝒆𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒂𝒕𝒉𝒓𝒐𝒐𝒎 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒖𝒓𝒏𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒉𝒐𝒘𝒆𝒓 𝒐𝒏, 𝒕𝒖𝒓𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒕 𝒖𝒑 𝒕𝒐 𝒉𝒆𝒂𝒕, 𝒔𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒆𝒑𝒑𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒂𝒊𝒕𝒆𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒂𝒊𝒓 𝒕𝒐 𝒈𝒆𝒕 𝒘𝒆𝒕. 𝑨𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒔𝒉𝒆 𝒕𝒖𝒓𝒏𝒆𝒅 𝒊𝒕 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒏𝒐𝒓𝒎𝒂𝒍 𝒕𝒆𝒎𝒑𝒆𝒓𝒂𝒕𝒖𝒓𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒑𝒊𝒄𝒌𝒆𝒅 𝒖𝒑 𝒉𝒆𝒓 𝒘𝒂𝒕𝒆𝒓𝒎𝒆𝒍𝒐𝒏 𝒔𝒄𝒆𝒏𝒕𝒆𝒅 𝒔𝒉𝒂𝒎𝒑𝒐𝒐 𝒂𝒏𝒅 𝒄𝒍𝒆𝒂𝒏𝒆𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒑𝒊𝒄𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒖𝒑 𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒕𝒓𝒂𝒘𝒃𝒆𝒓𝒓𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒇𝒍𝒐𝒘𝒆𝒓 𝒔𝒄𝒆𝒏𝒕𝒆𝒅 𝒃𝒐𝒅𝒚 𝒔𝒐𝒂𝒑.

___________

𝑻𝒊𝒎𝒆 𝒔𝒌𝒊𝒑 -----

𝑩𝒆𝒂'𝒔 𝑷𝑶𝑽

𝑭𝒊𝒏𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒂𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒅𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒚 𝒖𝒔𝒖𝒂𝒍 𝒎𝒂𝒌𝒆 𝒖𝒑 𝑰 𝒘𝒆𝒏𝒕 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒂𝒊𝒓𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒂𝒘 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒌𝒇𝒂𝒔𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒚. 𝑰'𝒎 𝒔𝒖𝒄𝒉 𝒂 𝒑𝒓𝒊𝒏𝒄𝒆𝒔𝒔 𝒉𝒆𝒉𝒆. 𝑰 𝒔𝒂𝒕 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒐𝒐𝒍𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒕𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒐𝒐𝒅 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒑𝒓𝒆𝒑𝒂𝒓𝒆𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒎𝒆. 𝑮𝒐𝒔𝒉 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒅𝒆𝒍𝒊𝒄𝒊𝒐𝒖𝒔 𝑰 𝒏𝒆𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒈𝒊𝒗𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒉𝒆𝒇 𝒂 𝒑𝒂𝒚 𝒓𝒂𝒄𝒆 𝑶𝑴𝑮.

𝑴𝒚 𝒆𝒚𝒆𝒔 𝒊𝒔 𝒇𝒓𝒊𝒈𝒈𝒊𝒏𝒈 𝒑𝒖𝒇𝒇𝒚 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒄𝒓𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒍𝒂𝒔𝒕 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕. 𝑰 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒘𝒉𝒚 𝑰 𝒘𝒂𝒔 𝒄𝒓𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒍𝒂𝒔𝒕 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕. 𝑻𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒊𝒔 𝒍𝒊𝒕𝒆𝒓𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒏𝒐𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒊𝒔𝒔𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒏 𝒎𝒚 𝒍𝒊𝒇𝒆. 𝑰𝒕'𝒔 𝒕𝒐𝒐 𝒑𝒆𝒓𝒇𝒆𝒄𝒕, 𝑰 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝑰 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒏𝒆𝒆𝒅 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒃𝒐𝒅𝒚 𝒕𝒐 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒎𝒆.

𝑩𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝒉𝒐𝒑𝒆𝒍𝒆𝒔𝒔 𝒓𝒐𝒎𝒂𝒏𝒕𝒊𝒄 𝒔𝒖𝒄𝒌𝒔.

𝑰 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒂𝒏 𝒊𝒏𝒕𝒆𝒓𝒗𝒊𝒆𝒘 𝒕𝒐𝒅𝒂𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝑰'𝒎 𝒕𝒊𝒓𝒆𝒅 𝒂𝒔 𝒉𝒆𝒍𝒍. 𝑾𝒆𝒍𝒍 𝒅𝒆𝒔𝒑𝒊𝒕𝒆 𝒃𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒍𝒂𝒛𝒚.

𝑴𝒚 𝒑𝒉𝒐𝒏𝒆 𝒓𝒂𝒏𝒈 𝒂𝒏𝒅 𝑰 𝒑𝒊𝒄𝒌𝒆𝒅 𝒊𝒕 𝒖𝒑 𝒕𝒖𝒓𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒑𝒆𝒂𝒌𝒆𝒓 𝒐𝒏.

"𝐻𝑒𝑙𝑙𝑜?"

"𝐵𝑒𝑎 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑎 𝑐𝑎𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑝𝑖𝑐𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑢𝑝 𝑖𝑛 15 𝑚𝑖𝑛𝑢𝑡𝑒𝑠. 𝑀𝑎𝑘𝑒 𝑠𝑢𝑟𝑒 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦."

𝑴𝒚 𝒎𝒂𝒏𝒂𝒈𝒆𝒓 𝒔𝒑𝒐𝒌𝒆. 𝑰 𝒔𝒊𝒈𝒉

"𝑌𝑒𝑎ℎ, 𝑦𝑒𝑎ℎ. 𝐼 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑤𝑜𝑟𝑟𝑦"

𝑰 𝒎𝒖𝒎𝒃𝒍𝒆𝒅 𝒂𝒔 𝑰 𝒄𝒐𝒏𝒕𝒊𝒏𝒖𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒆𝒂𝒕. 𝑰𝒎 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒂 𝒈𝒊𝒓𝒍 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒆 𝒎𝒆 𝒂𝒍𝒐𝒏𝒆 𝑰'𝒎 𝒉𝒖𝒏𝒈𝒓𝒚 𝒂𝒔 𝒇𝒖𝒅𝒈𝒆 𝒐𝒌𝒂𝒚?

My Girl :: 𝐓𝐨𝐦.𝐊 𝐱 𝐌𝐚𝐝𝐝𝐢𝐬𝐨𝐧 𝐁𝐞𝐞𝐫Where stories live. Discover now