Kapıyı açıp açmama konusunda emin olamasa da kapı 3. kere tıkladığında açma zorunluluğu hissetmişti.
Sadece gözleri görülecek şekilde kapının diğer tarafındaki Erling'e baktı.
Erling ise hiç gerginlik belirtisi göstermeden ezberlediği evin salonuna geçti.
Koltuğa bacaklarını hafif açarak oturup;
"Soğuk bir şeyler var mı dolapta Jude?" Diye sordu.
Jude ise gerginlkten konuşamazken kafasını olumlu bir şekilde salladı.Niye hiçbir şey olmamış gibi davranıyordu?
Elindeki kolayla sarışın çocuğun oturduğu salona ilerledi.
Bardağı uzattıktan sonra ilk kez konuştu."Nereden anladın?"
"Duşa girerken telefonunu ortaya bırakmıştın, şifren zaten doğum yılın Jude." Dedi Erling.
"Benden nefret ediyor musun?" Diye sordu. Kafasından istifa dilekçesini yazmaya başlamıştı bile.
"Neden edeyim? Bir neden yok." Diye cevap verdi.
Histerik bir gülüşle, "Erling, benimle dalga mı geciyorsun? Senden hoşlanıyorum diyorum."
"E yani Jude. Ayrıca iddiayı ben kazandım."
"Hala iddia diyor...ne isteyeceksin söyle." Dedi Jude kararlılıkla.
"Kalk ayağa, yakınlaş." Dedi Erling.
Sanırım sağlam bir dayak geliyordu. Yine de dediğini yaptı. 1.94 boyundaki adamın önüne geldi.
Ama hiç beklemediği bir şey oldu.
Erling onu kucağına çekti.
Olayın hızlı gelişmesiyle beraber Jude, onun boynundan tutundu.
"Hah şöyle, şimdi daha rahat konuşabiliriz değil mi bebeğim?" Diyince Jude iptaldi.
"Erling, ne? Nasıl? Dur kalkmam lazım." Diyip kalkmaya yeltenince, Erling onu durdurdu.
"Hop nereye? İddianın gereğince böyle konusacağız. Söyle bakalım ne zamandan beridir hoşlanıyorsun benden?"
El mahkum devam etti.
"Bilmiyorum." Dedi kısıkca.
"Hmm demek bilmiyorsun." Diyip Erling, Jude'un yanağina öpücük bıraktı.
"Bu hatırlattı mı?" Dedi Erling.
İyice sıcaklayıp mayışan Jude, ortama alıştığı için rahatca cevap vermeye başladı.
"Yok, bir daha öpersen belki."
Jude'un içindeki korku gitmişti. Erling ondan hoşlanıyordu. Bunu bakışlarından anlayabiliyordu en azından.
Günün devamında da aynı bu yakınlıkla zaman geçirmişlerdi.
.
.
.
Hello
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TİNKERBELL
Fiksi PenggemarTüm olaylar tamamen hayal ürünüdür. Gerçek kişilerle alakası olmamakla beraber sadece isim ve görseller cast olarak kullanılmıştır