1.bölüm

31 4 4
                                    

Merhaba ben Melis Karlı.23 yaşındayım.Bir şirkette tercümanlık yapıyorum.Şirkette nasıl tercümanlık yapıyorsun diyecek olursanız Türkçe söylenenleri bir çok dile çeviriyorum.Yani binevi spor tercümanıyım.Neyse ben kendimden bahsetmeye devam edeyim.Doğma büyüme Rizeliyim İstanbul'a 20 yaşında geldim.En yakın arkadaşım olan Yade çalıştığı şirkette tercümana ihtiyaç olduğu için beni önermişti ve bende işe kabul edilmiştim.3 yıldır Yade ile  aynı evde yaşıyoruz.Artık arkadaştan öte kardeş gibiyiz.Ha bide Yade'nin çok sevdiği sevgilisi Kerem var.Hani şu basbaya Kerem Aktürkoğlu olan Kerem.Oda arada geliyor eve bazen de arkadaşları ile geliyor.
      
                                 ***
Sabah uyandığımda çok mutluydum çünkü izin günümdeydim.Kendimi direkt duşa attım.Duştan çıktıktan sonra üzerimi giyindim.Saçımı açık bırakmak istemiştim zaten hemen kuruyordu.Yade'nin odasına baktığımda odada yoktu yüksek ihtimalle alt kattaydı.Salak kız yine yatağını toplamamıştı  neymiş gece yine bozulacağı için toplamaya gerek yokmuş.Alt kata indim ve tahmin ettiğim gibi Yade alt kattaydı.
Normalde kim erken kalkarsa kahvaltıyı hazırlardı ama Yade kahvaltı hazırlamak yerine koltukta yayışa yayışa oturuyordu.

Melis:oh be Yade hanım bune rahatlık.Bende düşündüm ki şimdi Yadoş bana kahvaltı hazırlar.

Biraz rol amaçlı ağlamaklı konuşmuştum.Yade zaten bunları şaka amaçlı söylediğimi anlardı çünkü bizim aramızda sen yaptın ben yapmadım gibi olaylar asla olmazdı.

Yade:aa ayıp be meloş ben hiç öyle bişey yapar mıyım.Kerem kahvaltıya gidelim dedi de ondan bişey hazırlamadım.Hadi git çabuk hazırlan canım sevgilim birazdan gelir.

Melis:ne kocacı çıktın sen ya neyse madem kahvaltıya gidicez ben gideyim hazırlanayım.

Yade nin bişey söylemesine fırsat vermeden koşa koşa yukarı çıktım.
Üzerime askılı beyaz bir crop altımada siyah paraşüt pantalon giydim. sade bir makyaj yaptığımda gerçekten çok güzel olmuştum.Aşağıya indiğimde Keremin geldiğini gördüm her zamanki gibi Yade ile cilveleşiyodu.
Odada kerem dışında Berkan ve Barış ta vardı ayıp olmasın diye ortaya konuştum.

Melis: günaydınn, hoş geldiniz

Barış telefonu ile ilgileniyordu sesimi duyunca kafasını kaldırdı ve üstümü süzdü günaydın bile dememişti maymun surat.Kerem ise günaydın demişti.Onu dert etmezdim çünkü keremle norlamde de iyi anlaşırdım ama barışla sürekli tartışırdık.

Berkan: sanada günaydın meloş, nasılsın.

Melis:iyiyim berkom sen nasılsın

Berkan:Bende iyiyim meloş ne olsun aynı işte sabahın köründe uyandırdılar kahvaltıya gidicez diye

Melis:evet dimi yaa

Geldiğinden beri konuşmayan barış söze atlamıştı.

Barış:sabahın körü mü saat 12:50

Berkan:bize göre sabahın körü abicim dimi kız

Melis:evet berkana katılıyorum

Salak barış göz devirmişti.O gözleri sokarımda günümü mahvetmek istemediğim için öyle bir girişimde bulunmadım.

Yade:ay neyse siz kavgaya girişmeden gidelim kahvaltıya gerçekten çok açıktım.

Kerem:Sevgilime katılıyorum gençler

Melis:AA bune be sizde iyice kocam da kocam karım da karım olmuşsunuz ha

Herkes gülmüştü ama bence komik değildi.Aşağıya indik.Kerem'in arabasıyla gidicekmişiz o yüzden onun arabasına doğru yöneldik.Kerem sürücü koltuğuna geçti Yade de onun yanına.Bense arkada Berkan ve Barış ın arasında kaldım.İkiside ayaklarını yaya yaya oturmuştu normalde rahatça sığabileceğimiz arabada sıkışmıştık.

Melis:ya şu ayaklarınızı kapatsanız olmaz mı acaba burda sıkıştım da

Barış:abart bide ne sıkışması

Al işte maymun surat yine konuşmuştu bunu çekmek istemediğim için Berkan ın kucağına oturdum zaten burdaki kimse yanlış anlamazdı ama ben yinede sormak istedim.

Melis:Berkom kucağına otursam sıkıntı olur mu çünkü bu maymun surat ayaklarını kapatmıyo

Barış ın sabır çektiğini duydum ama çokta umrumda değildi.

Berkan: sıkıntı olmaz melsi otura bilirsin

Berkan bana bazen melsi derdi böyle söylemek hoşuna gidiyordu.ben Berkan ın kucağına oturduğum andan beri barış gözlerini bizden hiç ayırmadı.bide yüzündeki damarlar belirginleşti galiba ona maymun surat dediğim için oldu.Biz bunları yaşarken kerem ve Yade de önde cilveleşmelerine devam ediyorlardı.
Sonunda yemek yiyeceğimiz yere gelmiştik.Arabadan indiğimde kahvaltı alanına doğru yürümeye başladık.2 dakikalık yolu 10 dakika da gittik çünkü kerem, berkan ve barışı tanıyanlar fotoğraf çekinmek için geliyorlardı.Bizi en üst kata çıkardılar orası daha sakin olduğu için çok fazla rahatsız edilmeyeceğimizi söylediler.
Ortaya serpme kahvaltı söyledik.Yemekler gelmeden lavaboya gitmek istedim tam lavabodan çıktığımda biri beni kolumdan tutup kenara çekti.
Bağırmamam içinde ağzımı kapattı.Bunu yapan salağa baktığımda barış olduğunu gördüm ama ne alakaydı ki barış...
______________________________________HELLOO İKİNCİ BÖLÜM İÇİN 5 OY BEKLİYORUM CANLARIM VE FİKİRLERİNİZİ DE BELİRTMEYİ UNUTMAYIN 💖💖

Naptın BanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin