Herkese selamm💗✨
Bu benim ilk kitabım umarım beğenirsiniz.
İyi seyirler sjsj
~~~~Lanet günlerden bir gün daha... Odamda kaçmak için planlar yapmaya çalışıyordum,ama çalışıyordum çünkü odamın dışından çok ses geliyordu annemin yardım çığlıkları babamın kemerinin annemin tenine vuruş sesi ve o gerçek...
Babam annemi dövdükten sonra beni de taciz eder ardından da döverdi. Bir şey yapıp kaçmam gerekiyordu yoksa olacakları dusunemiyordum.
Düşüncelerimden ayrılmama sebep olan o korkunç sesi işittim "Nerde lan o orospu"
Benden bahsediyordu ,babam gelmeden diğer odaya geçtim.Babam benim odama geçtiğinde aşağı indim.
Annem yerde yatıyordu. Yanına gittim"Anne kalk gidelim hadi" annem acı içinde gülümsedi "kalkamam kızım kaç hayallerine kavuş annem kaç"
Anne hadi kalk "kızım sana inanıyorum kaç kurtar kendini bu cehennemden " Koridora baktığımda koridorun sonunda babam bana sırıtarak bakıyordu . "Ne gerek var anneni düşünmeye zaten onu hastaneye götürüp iyileştircem sonra da daha çok acı çektiricem " dedi ayağa kalktım geriye doğru gittim "ama senin işini bitirdikten sonra" sesi çok korkunç çıkmıştı anneme "seni çok seviyorum"diye fısıldadım ve kapıya doğru koşmaya başladım. Sokağa çıktığımda son sürat koşmaya başladım.
Akmaması için direndiğim gözyaşlarımı serbest bıraktım.Babam bana bağırıp yakalmaya çalışıyordu.Bir ara sokağa girdim ordan bir başka ara sokak derken önüme ıssız bir yer çıktı biraz uzakta neredeyse kimsenin gelmeye cesaret edemediği kadar ıssız bu yerde yapımı durdurulmuş bir bina gördüm hızla koştum.Binalara vardığımda içine girip saklanacak yer aradım. Bir kaç odaya girdim ordan bir odanın daha önünde iken içeri baktım.Sandalyeye bağlanmış bir adam vardı önünde takım elbiseli bir adam ve koruma gibi gözüken birkaç adam daha .
O sırada sonum olduğunu dusunen bir olay gerçekleşti ben odaya girer girmez silah patladı ve ben çığlık attım. Takım elbiseli adam öfkeli yüzüyle bana döndü döndüğü gibi bakışları sanki biraz yumuşadı biraz beni süzdü ve
"Selam küçük kız" dedi~~~~~~~~~
Yaaa bölüm nasıldı ay inşallah beğenirsiniz
Hadi bakım bir sonraki bölümee
💗✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Bebeği
FanfictionBabasının şiddetlerine dayanamayan bir genç kız kaçarken mafyanın cinayetine şahit olur.Mafyanın onu öldüreceğini düşünürken aslında mafyanın aşkı olmuştur.