𝐏𝐚𝐫𝐭𝟏𝟑✨🌏

317 67 138
                                    

هەموو شەوێک بەیادی کەسێک خەومان
لێ دەکەوێ کە بیرشمان لێ ناکاتەوە...🌚💔

Pov:selen
ئەمڕۆ کچەکەم دەبێتە نزیکەی ساڵێک زۆر دڵخۆشم پێی تاکە کەسمە ،دوای ئەوەی زانیم سارا خوشکم وای لێهاتوە میر وایێکردوە شێت بوووم بڕیارم دا خۆم بکوژم بەڵام کچەکەم بیرکەوتەوە کە جگە لەمن کێی هەیە ؟
لەوانەیە بڵێن جیابیتەوە بەڵام من دەترسم خۆم شاردۆتەوە لە مالیک چونکە کچەکەم دەبێت بە هی ئەوو دەترسم لێم بسەنێ ،ئەزانم کچەکەم لەو کردوە لە نازی باوکایەتی بێ بەشە بەڵام دەبێ بیری بکردباوە کە دەبێتە باوک لە کاتێکدا لە باوەشی کەسی ترەرقم لێیتەتی
نەمبینیوەتەوە نزیکەی ساڵێکە بەردەوام من دەبێ شوێنەکەم بگۆڕم وازم لێ ناهێنێ بەردەوام دەمدۆزێتەوە و ناهێڵم بیبینێ تا ئێستا نەیبینیوین
ناوم لە کچەکەم نا مەیلی زۆرر دڵم پێ خۆشە  ئەو هەمو ژیانی منە (بە گریان لە دەفتەری یادگاریەکانی )تێلی بۆ هاو

کەسەکە:سڵاو(بە دەنگی دیاربوو کە گریاوە )

سیلین :میر ئەوە تۆی؟(بە قەلەقی)

میر:بەڵێ وەرە سارا بە هۆش هاتۆتەوە دەتوانێ بڕوا و قسە بکا ،خێرا وەرە لە کوێی پاسەوانەکان دەنێر بەدوات(بە قەلەقی،سیلین شۆک ببو هەرگیز کەس ئەوەندە بەو شێوەیە میری نەبینیوە میر یەکێک لە پیاوە دەگمەنە بێ هەستەکان کە هەڵە قبوڵ ناکاو هەرگیز چۆک دانادا بۆ هیچ کەس)

سیلین:باشە ناونیشانەە ئەنێرم خێرابکە تکایە(بە گریانەو  مەیلی هەڵگرتو ڕۆشتە دەرەوە)
خوشکەکەم ئای خوشکەکەم  بمرم بۆت ساڵێکە نەوتوانیوە قسە بکەی جوڵە بکەی تەنها لەسەر ەوەی دەستی پیاوێکی ترت گرتوە خوا لە ناوت ببا میری نا پیاو(ئەگەر دەڵێن چۆن زانی میر خۆی بۆی باسکردوە هەموو شتێک ئەو زۆررر پەشیمانە،)

دوای چارێگێک
گەیشتن
۱۲:٠٠ شەو

سیلین: بە ڕاکردن
کوا سارا؟

میر: لەو ژورەیە(دەستی بۆ ژورێک درێژ کرد )

سیلین:سارا دەگاکەی کردەوە چویە ژورەوە(بە هەناسە بڕکێوە)
باوەشێی توندی کرد بۆ ئەو کەسەی دانیشتوە لە ژورەوە
سارا دڵی من زۆرم خۆشەوێی قسە بکە چۆنی؟(بە گریانەوە،ئەو کچەی کە لە دەستی بوو سارایشۆک کردبوو)

سارا:باشم خوشکەکەم ئەوە مەیلیە ئەو کچەی کە،.....(بە گریانەوە)
ببورە خوشکەکەم نەمتوانیوە لەلات بم لەو کاتەدا کە پێویستت بە کەسێکە بیهێنە(وەری گرت کردیە باوەشی،مەیلی بۆی پێکەنی)خەندەکەشت و بۆنیشت لە دایکت ئەچێ کچەکەم (گریاو پێکەنی لەگەڵیا،خەفەتی بۆ ئەو ساتە دەخواردکە لەلای باشترین خوشک وەک دایی نەبوە بە داخ بوو بەراستی رقی لە خۆی دەبوەوە کە کچەو ئەو هەموو شتەی بەسەرا هاتوە )
تکایەەە لەلام بمێنەوە (دەستی سیلینی گرت بە توندی)

("ئەو کەسەی منی گۆڕی)"🥀✨Where stories live. Discover now