Günlerden çarşamba bügün dersane var nesrin hanım.Geçen seneki sınıfımla olmayı çok isterdim ama şimdi başkaları olcak (geçen seneden aynı dersanedeydim).Okula gidiyoruz üçümüz yine.Melike başka sınıfta 2.sınıftan beri üçümüz aynı sınıftaydık ama bu sene melike başka sınıfta.tenefüslerde birbirimizin yanına gidiyoruz.Fen hocamızın dersinde uykum geliyo adam masal anlatıyo resmen yaa .Biraz arkadaşlarımdan bahsediyim ;
Esra : Çok cana yakındır.bazen çok saçam sebeplerden dolayı kavga ederiz.Ama bu şekilde 7 senemizi paylaştık.Hep yanımda oldu yanlışlarımı düzeltti.Gerçekten kardeş gibidir.Zaten birbirimize benziyoruz tenlerimiz göz rengimiz huylarımız ikimizde kapalıyız falan hocalar bize kardeşmisiniz diye soruyodU.Birbirimize bakım uzaklaşıyoduk :)
Melike : Çok iyi kızdır.Aynı esra gibidir.Cana yakındır.7 senemizi birlikte geçirdik ne olursa olsun üçümüz birbirimize herşeyimizi söyleriz. Güveniyorum onlara.Çünkü seviyorum onları.
Bugunde tuğsemle beyzayla falan geçti günümüz.Evet dershane vakti .Evden çıktım minibüse bindim.Şansa bakınki kim var dün okulda terslediğim çocuk.Taktım kulaklıklarımı dersaneye gelene kadar camdan dışarıyı izledim.Minibüste tek kız kaldığımda kendimi tuhaf hissettim ama sonra o çucuğunda burda olduğu aklıma geldi neden bilmiyorum ama sanki güvendeymişim gibi hissettim.Sonra saçmaladığımı düşündüm herzamanki gibi :) İndim minibüsten.Dersaneye girince yukarı sınıfıma çıktım.Tabiki tanıdığım kimse yoktu :)İlk boş bulduğum yere oturdum.Adı huriyeymiş kızın hemen kaynaştık arkadaş olduk :)
ARKADAŞLAR DİREK DERSANE GÜNLERİMİ YAZICAM ÇÜNKÜ OKULDA PEK BİŞEY OLMUYO :D