Bámulok rá. Ő pedig vissza bámul rám. Mosolyog. Én nekem pedig kicsit nyitva van a szám. Tényleg tudja, hogy hol van? Vagy csak szórakozik. Át akar verni? Vagy segíteni akar? Nem tudom. Nem hiszem, hogy bízhatok benne. Olyan fura. De valahogy mégis olyan... nem tudom nyugtató, hogy így is vigyáz rám, hogy csak Chan legjobb barátja. Egy kicsit oldalra döntöm a fejem és kérdően felvonom a szemöldököm. Nem tetszik, hogy bámul. De most, hogy jobban megnézem. Nagyon úgy néz ki mint egy csávó akiről Jis mesélt nekem. Barna haj, magas, határozott tekintetű de lágy hangú. Jó kissugárzású, gazdag, és helyes. De persze nem az én typeom ez a csávó.
Még egy ideig bámultam majd hallottam egy ajtó nyitódást és így az ajtó felé kaptam a fejem. Ott láttam Jisung-ot. Ő rám nézett majd a csávóra és elmosolyodott. Oda ment hozzá és adott neki egy csókot amire a csávó átkarolta a derekát és az ölébe húzta. Én elnéztem róluk. Ez arra emlékeztet mikor én meg Chan csináltunk ilyeneket. Ők egy pillanat után elváltak egymástól majd rám nézték. Én vissza vissza néztem rájuk. Jis-nek egyből lesett a helyezet és kiszállt a csávó öléből majd oda jött hozzám és egy szoros ölelésbe húzott. Elkezdte simogatni a hajam én pedig a vállára hajtottam a fejem. Becsuktam a szemem és belélegeztem az illatát.
-Na várjunk egy kibebaszott percet-szólal meg hirtelen a csávó.-Szívem, ő az a fiú akiről meséltél?-mutat rám a csávó és érzem, hogy Jis bólint.
-Igen, szerelmem. Ő az. Miért?-vonja fel a szemöldökét miközben még mindig a hajamat simogatja. Én kinyitom a szemem és ránézek a csávóra.
-Na a baszott...-vakarja meg tarkóját majd vesz egy mély levegőt és félre néz.-Szívem, az van, hogy ismerem azt a csávót aki ezt tette vele-még mindig nem néz rám se Jis-re. Éreztem, hogy Jis egy kicsit ideges lesz. Tudom, hogyha rólam van szó. Rohadt ideges lesz. Bármi is legyen az. A szorítása szorosodik rajtam.
-Miért nem mondtad el előbb Lee Minho?-felnézek Jis-re aki szúrós szemekkel bámulja a másikat. Minho ránéz és bocsánat kérő szemekkel néz rá. Ahhoz képest, hogy Jis bottom... eléggé jól irányítja. Sőt még én is megijednék ha rám küldene ilyen nézést.
-Bébi, nem tudtam, hogy róla van szó!-mentegetőzik az idősebb mire a fiatalabb szemet forgat és horkant egyet, kifejezve idegességét. Össze húzza a szemeit és méregeti az idősebbet. Jó érzés, hogy valaki így véd engem. Boldogságot okoz.
Boldogság.