💜⭐️
7 Nisan 2020 Pazar
Japonya Grand PrixJaponya yarışları sevmediğim yarış lokasyonlarındandı. Daha önce orada yaşamış olduğum büyük kaza sonrası bunda karar kılmıştım. En çok galibiyet aldığım yerlerin başında gelmesine rağmen bana uğursuz geliyordu.
Ta ki o güne kadar.
Terlemiş saçlarımın ıslaklığını kaskımdan hissederken radyodan gelen Bono'nun 'pite gel' komutuyla pit yolunu aradı gözlerim. Pitler saniyelik işlemlerdi ve ne olup bittiğini anlayamazdınız. Ama o gün çok ilginç bir şey yaşadım.
Tekerleklerim değişirken göz ucuma değen sarı saçlarla büyülendim resmen. Çekik gözleriyle ümitlenmiştim benim gibi belki korelidir diye. Ama umrumda olmadı. Sen gerçekten çok ama çok güzeldin. Kafan karışmış bana doğru bakan gözlerin resmen parlıyordu.
İlk kez orada gördüm seni, sarışın güzelimi.
Yarışın geri kalanı boyunca aklımda bir yerlerde durdun. Daha da hırslanmış hissetmiştim. O yarışı kafamda otomatik olarak sana adamıştım. Yedi tane dünya şampiyonluğu olan ben, Jeon Jungkook bir kerelik gördüğü Kim Taehyung'a kendini kanıtlamak istemişti. Trajikomikti cidden.
☆
8 Nisan 2020 Pazartesi
Yarıştan sonraki günHer yerde o sarışın çocuğu aradım, arattırdım. Bilgilerine vip biletin olduğundan kolayca ulaşmıştım fakat devamı yoktu. Ardından uzun zamandır hayranım olduğunu bildiğim bir fan sayfamın gönderisi çıktı karşıma. Ve tekrar seni gördüm. Bütün güzelliğinle telefon ekranımı süslüyordun resmen Taehyung. Ben kaza yapacak gibi olunca korkmuş ve tatlı bir tepki vermiştin. Sayfam da bunu paylaşmıştı.
Fırsatı değerlendirip hemen gönderiyi beğendim. Yetmedi gidip storyme attım ve gerçek düşüncemi belirterek 'cute' yazdım. Bu yaptıklarımın bir ilk olması ona daha kolay ulaşmam için bir yoldu. Mutlaka haberin olacaktı.
Bütün bu yaptıklarım yetmiyordu. Onu tekrar görmek istemiştim. Bu yüzden menajerim Namjoon'dan ona özel bilet göndermesini istedim. Sense bu olduğunda gerçekten şaşırdığını ama sonradan bir çekiliş kazandı sandığını söylemiştin. Gönderenin bizzat ben olduğumu öğrenince şaşırıp mutlu olmuştun. Asla unutamam o anı. Çok tatlıydın.
☆
12 Nisan 2020 Cuma ve sonrası...
Instagram sayfanı çoktan bulmuştum. Olanlardan sonra gece gündüz sayfanda gezip sevimli fotoğraflarını, nelerden hoşlandığını öğrenmeye çalışıyordum.
Sonra bir gün post attığını gördüm. Yarışın üstünden birkaç gün geçmesine rağmen daha yeni fotoğrafları paylaşıyordun. Ve gördüğüm redbull garajı fotoğrafıyla artık kendimi tutamadım ve bende zaten olan numarana yazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mercedes, taekook
Fanfictiontaehyung'un ilk defa görmüş olduğu mercedes'in yıldız f1 pilotu jeon jungkook'a verdiği tepkiler viral olur ve sonrasında jungkook tarafından fark edilir.