Σήμερα είναι ο γάμος μας. Έτσι σηκώθηκα και ξεκίνησα να κάνω την ρουτίνα μου και το μπάνιο μου. Από μακιγιάζ και μαλλιά έκανα αυτά ενώ το νυφικό μου ήταν αυτό.
Έβαλα άρωμα τριαντάφυλλο και κατέβηκα κάτω. Πήρα ότι χρειαζόμουν και περίμενα τα παιδιάJm: Είσαι πανέμορφη
Nara: Και εσείς. Πάμε;
Tae: Πάμε ναι.
(Αφού κλείδωσα το σπίτι και ξεκινήσαμε για την εκκλησία όταν φτάσαμε τον είδα. Ήμασταν έτσι)
Jk: Γυναικάρα μουNara: Αγάπη μου
Jk: Δέχεσαι να με παντρευτείς;
Nara: Φυσικά αγάπη μου
(Αφού φιληθήκαμε και όλοι μας χειροκροτούσαν ξεκινήσαμε για το τραπέζι)
Jk: Είναι πανέμορφο
Nara: σας ευχαριστούμε για όλα
Jm: Τα πάντα για σας.
(Καθίσαμε και φάγαμε. Ήπιαμε και γενικά η μέρα ήταν δικιά μας. Πέρασε όμως η ώρα. Είχε πάει 3. Ο καθένας πήγε σπίτι του)
Jk: Και τώρα είσαι και επίσημα δικιά μου μωρό μου
Nara: Μόνο δικιά σου και για πάντα θα είμαι αγάπη μου.
Ανεβήκαμε πάνω.
Με έριξε στο κρεβάτι και ήρθε από πανω μου ενώ άρχισε να με βασανίζει. Ξεκίνησε με αργές και βασανιστικές κινήσεις να με ακουμπάει σε όλο μου το κορμί. Σε κάθε άγγιγμα του , το κορμί μου ανασηκωνοταν ενώ άρχισαν να βγαίνουν οι πρώτοι αναστεναγμοι. Ξεκίνησε πρωτα να γλυφει το κορμί μου. Η γλώσσα του επαιζε άσχημα παιχνιδια. Το έκανε τόσο αργά που με είχε καυλώσει φουλ. Ένιωθα ότι θα τελείωνα ενώ ακόμα ήταν στην αρχή. Μετά συνέχισε να με φιλάει στα χείλη , στο λαιμό και πηγαινε προς το στήθος μου. Με φιλουσε αρκετή ώρα ενώ εγώ απολάμβανα την στιγμή. Πριν προχωρήσει μου δάγκωσε το κάτω χείλος και βγήκε ο αναστεναγμός πραγμα που τον έκανε να καυλώσει ασχημα. Πήγαινε όλο και πιο κάτω. Με φιλουσε τόσο αργά . Εφτασε στην κοιλιά μου. Το χέρι του ταξίδευε στην υγρή περιοχή μου. Εφτασε εκεί και άρχισε με την γλώσσα του να κάνει την δουλειά του. Οι αναστεναγμοι μου γινόντουσαν όλο και πιο πολλοί. Όταν τελείωσε με φιλουσε πάλι ενώ το δάχτυλο του το έβαζε μέσα μου. Με είχε σκίσει. Στην κυριολεξία. Όταν τελείωσε το δικό μου βασανιστήριο μου έβγαλε τις χειροπέδες και το μαντήλι που κάλυπτε τα μάτια μου. Τον γυρίζω και πλεον εγώ ήμουν από πανω του. Ξεκίνησα πρωτα να γλυφω το κορμί του ενώ είχε πίσω το κεφάλι του και βογγαγε το όνομα μου. Μετά αρχισα να τον φιλάω στα χείλη, να αφήνω τα σημάδια μου στον λαιμό του. Το χέρι μου στην αρχή ήταν έξω από το σημείο του. Αλλά το έπιανα και ήδη είχε αρχίσει τους πρωτους αναστεναγμούς. Έφτασα στους κοιλιακους του. Οτι και να έκανα το έκανα τόσο αργά ώστε να τον φτάσω σε άλλο επίπεδο. Όπως έκανε και με εμένα πριν. Όλο και κατέβαινα. Του έβγαλα το παντελονι και μαζί και το εσώρουχο. Πρώτα αρχισα να το φιλάω και στη συνέχεια αρχισα να κάνω παιχνιδια με την γλώσσα μου ενώ ταυτόχρονα έπαιζα μαζί του. Είχε πισω το κεφάλι του και έλεγε το όνομα μου συνέχεια αναστεναζοντας. Το έβαλα στο στόμα μου και έτσι ξεκίνησα να του παιρνω πίπα. Όση ώρα έκανα αυτό που ήξερα τόσο καλά με είχε πεθάνει γιατί το ευχαριστιοταν και το έβλεπα. Αλλά και εγώ μαζί του. Μου άρεσε φουλ όλο αυτό που έκανα και όλα όσα του προκαλουσα. Τελείωσα και με γυρίζει από την άλλη. Ήρθε από πανω μου και μπήκε μέσα μου. Στην αρχή πήγαινε σιγά σιγά και κάποια στιγμή ενώ το είχε μέσα μου δεν έκανε κάτι. Ήμασταν ακίνητοι. Ένιωθα πονο αλλά και ηδονή ταυτόχρονα. Σιγά σιγά πήγαινε πιο γρήγορα. Είχαμε και οι 2 μας πισω το κεφάλι και αναστεναζαμε τα ονόματα του άλλου. Ταυτόχρονα φιλιομασταν ενώ με άγγιζε παντου. Τελείωσα εγώ αυτή την φορά. Ήθελα να το κάνω. Οι αναστεναγμοι μας ακούστηκαν σε όλη την Σεουλ. Ήταν ότι καλύτερο. Πάντα θα τον θέλω τελικά. Δεν θα τον χορτάσω ποτέ. Πήγαμε και κάναμε ένα μπάνιο και αφού μου εδωσε μια μπλουζα του να βάλω καθίσαμε αγκαλιά~~~~~~~~
Τέλος και αυτή η ιστορία ♥️
ESTÁS LEYENDO
~ Bunny Killer~ 🔪🔥
De TodoΜε λένε Kim Nara είμαι 22 χρονών και εχω γεννηθει Busan. Έχω έναν αδερφό τον Taehyung αλλά έχουμε χαθεί. Δεν ξέρω ούτε που είναι αλλά ούτε και τι κάνει. Οι γονείς μας έχουν πεθάνει εδώ και 1 χρόνο. Από δουλειά ασχολούμαι με το modeling. Από σχέση εί...