Op naar Italië!

181 2 0
                                    

(Ga er maar vanuit dat alles vanuit Fleur geschreven word en anders zet ik het er wel bij, maar goed veel plezier met lezen xx)

'Fleur! Kom je?! Ik heb de computer al opgestart!' Hoor ik Nola roepen vanuit beneden. 'Jaahaa, ik kom!' antwoord ik en ik stap uit mijn bed.

Even voor de context: Nola is mijn aller beste vriendin. We wonen samen in een huis in Eindhoven. Omdat het zomervakantie is en we morgenochtend vroeg 3 weken naar Italië op vakantie gaan naar een all in clusief resort, gaan we nu samen even kijken wat voor uitstapjes we kunnen doen op vakantie.

Ik storm de trap af en ga naast Nola aan de keukentafel zitten. 'Hehe, daar ben je', zegt Nola glimlachend. Ik glimlach terug en schuif mijn stoel aan. Ik zie dat Nola wat in typt en op enter drukt. 'Hier! Dit is leuk, plus vlakbij ons resort!' roept Nola opeens. 'Oh my god, nooit dat jij tussen de dolfijnen durft te zwemmen', zeg ik met grote ogen. 'O echt wel, let maar op' antwoordt Nola zelfverzekerd en ik moet er om lachen. 'Dat wil ik wel eens zien! Dan gaan we dat doen', zeg ik nogsteeds lachend.

Na een paar leuke uitstapjes gepland te hebben klapt Nola de laptop dicht. 'Ziezo, dat ook weer gedaan', zegt ze met een zucht. 'Filmpie kijken?' vraag ik en ik kijk haar vragend aan. 'Dat laat ik je geen twee keer zeggen!' antwoordt Nola enthousiast en we rennen naar de bank en ploffen neer. 'Zullen we Mean girls kijken?' vraag ik, omdat ik die al zo lang een keer wil kijken. 'Dat is een serie, sukkel' zegt Nola grappend. 'Maar isgoed hoor', voegt ze eraan toe. We starten Netflix op en zetten de serie aan. Na 3 afleveringen besluiten we wat eten te gaan bestellen. 'Sushi?' vraagt Nola met haar telefoon in haar hand. 'JAAAAA', roep ik enthousiast, sushi is echt mn lievelings eten! We zoeken wat lekkere sushi dingen uit en bestellen het. Na 20 minuten gaat de bel. 'Ik ga wel!' zeg ik en ik sta op. Ik open de deur, maar het is niet de bezorger. 'Omg.. FLEUR! Mag ik op de foto?' vraagt een meisje, ik schat 11/12. Ik ben al jaren lang influencer op social media. Voornamelijk Instagram en Tiktok, ik heb zo ongeveer 2 miljoen volgers op allebei de platformen. 'Sorry lieffie, maar ik maak geen foto's bij mijn huis', zeg ik. 'Oh..' zegt het meisje en ze staart naar haar voeten 'Oke oke, voor deze ene keer dan', zeg ik en ik ga naast haar staan. Een vrouw (ik gok zo haar moeder) maakt een foto van ons. 'Dankjewel!' zegt het meisje en ze geeft me een knuffel. 'Doei mopje!' zeg ik en ik zwaai haar uit. Huppelend loopt ze weg naar de vrouw die een foto van ons gemaakt heeft. Ik sluit de deur en loop terug naar Nola die de tafel al gedekt heeft zo te zien. 'Ehh, waar is de sushi?' vraagt het Blonde meisje dat tegenover me staat. 'Die is er helaas nog niet, het was een fan', zeg ik. Nola zucht. Niet veel later gaat de bel nog een keer. Nola rent naar de deur. 'Yes, dankjewel!' hoor ik haar zeggen en dan valt de voordeur dicht. We gaan aan tafel zitten. 'Heb je je koffers al ingepakt?' vraag ik met mijn mond vol. Ze knikt. 'Jij?' vraagt ze. 'Yes yes, alleen nog mijn toilet tas, maar die doe ik voordat we gaan wel', antwoord ik. Ze knikt weer en eet weer verder.

Na wat gekletst en gegeten te hebben later we ons achterover op de bank vallen. 'Poehe, buikje vol', zeg ik, terwijl ik over mijn buik wrijf. Nola gaat oprecht bijna dood van het lachen. Ik grinnik. 'Wat is er zo grappig?' vraag ik, terwijl ik nu ook in de slappe lach kom. Als we uitgelachen zijn zeg ik: 'Ik ga naar boven' 'Waaattt, het is pas 7 uur', zegt Nola, terwijl ik opsta. 'Bro, we moeten er om 3 uur uit', zeg ik, omdat ik merk dat Nola het niet helemaal doorheeft. 'Oh ja, verdomme, dan ga ik ook maar naar bed..' Nola staat ook op en loopt met me mee. Ik maak me klaar om te gaan slapen en laat mezelf vallen op bed. Ik draai me op mijn zij en check nog even mijn mail. Ik zie dat ik een nieuwe mail heb.

Hee Fleur!
Zou je het leuk lijken om op vrijdag 9 augustus 10:30 - 13:00 naar een shoot van ons willen komen? Je lijkt ons perfect! Laat het maar weten.

Vriendelijke groet, Team Myjewellery

Oh mijn god! Ik mag gewoon komen shooten bij Myjewellery. Ik kijk even snel in mijn agenda, Yess! Gelukkig kan ik op 9 augustus.

Hey Myjewellery,
Dat lijkt me super tof! Ik heb wel tijd op 9 augustus! Dan zien jullie mij wel verschijnen.

Kusjes, Fleur

Ik leg mijn telefoon op mijn nachtkastje en val in slaap.

***

Ik word wakker van mijn wekker op mijn telefoon. Ik kijk even hoelaat het is en zet mijn wekker uit. Ik stap uit bed en trek mijn witte joggingbroek en mijn witte oversized trui aan voor in het vliegtuig en ik maak een slordige, hoge staart. Ik ga even kijken of Nola ook al wakker is. Ik leg mijn hand op de deurklink van haar kamer en duw hem naar beneden. Ik kijk naar rechts en zie mijn beste vriendin nog rustig slapen. 'Wakker worden, pookie', ik schud haar een beetje heen en weer. Ze kreunt een beetje. 'Hmh' verlaat haar mond. 'Kom je zo? Ik til je koffers wel naar beneden', zeg ik lief. Ik zie haar zachtjes knikken met haar ogen nogsteeds dicht. Ik pak haar 4 zwarte koffers en til ze allemaal tegelijk naar beneden. Twee aan een hand en twee aan de andere hand. Ik zet ze alvast in de gang en haal dan mijn witte en licht roze koffers naar beneden. Dan ren ik weer naar boven. 'Nolaaaaaa, kom nou eens uit je nest', zeg ik en ik trek haar een beetje aan haar arm. 'Oke dan, ik kom al' antwoord ze met moeite. Ze slaat de dekens van haar af en trekt haar grijze joggingbroek aan en een wit t-shirt. 'Wat lief dat je echt al mijn koffers al naar beneden hebt gehaald!' zegt Nola en ze geeft me een knuffel. 'Klaar om te gaan?' vraag ik als ik om me heen kijk. 'Yesss! Ready to gooo!!' roept Nola enthousiast.

Eenmaal aangekomen op Eindhoven airport kunnen we meteen inchecken en het vliegtuig instappen. We waren namelijk nét optijd dus we konden zo doorlopen. We zitten in het vliegtuig naast elkaar. Nola zit bij het raam, ik bij het gangpad.

Heee! Eerste deeltje van mn nieuwe boek! Ik ben twee boeken door elkaar aan het schrijven🥴 Ga die andere ook maar eventjes lezen (als je wilt natuurlijk) 😀🤍Don't worry, de bankzitters komen in het volgende hoofdstuk voor dus stay tuneddd❤️

Zorg goed voor jezelf en wees voorzichtig💕. Kusjessss

Die ene vakantie // ft. BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu