Nola haalt haar schouders op en draait zich op haar andere zij, zodat ze me niet meer aankijkt. Ik hoop dat ze morgen wat vrolijker is.
Ik word wakker van geklop op de deur. Ik kijk snel op mijn telefoon hoe laat het is. 8:47, wie klopt er nou om deze tijd op deur? Ik trek snel een witte hoodie aan over mijn pyjama en open de deur. Daar staat Matthy met zijn kleren al aan en ochtendhaar. Wat is hij schattig zo. 'Hey, is er iets?' vraag ik nieuwsgierig. Ik kijk snel achter me om te kijken of Nola nog slaapt. Gelukkig wel. 'Ik ehm- wil je met me mee ontbijten?' vraagt de blonde knappe jongen met een lieve ochtendstem. 'Omdat jij het bent' zeg ik. 'Ik kleed me heeeel even snel om', zeg ik. Matthy knikt, ik zet de deur op een kiertje, trek snel een witte linnen broek aan met een licht roze topje met open rug, doe mijn haar in een hoge paardenstaart, doe een klein laagje make-up op en ik schrijf snel een briefje voor Nola dat ik al ontbijten ben.
Hee slaapkoppie, ik heb alvast ontbijten
xxIk leg het briefje op haar nachtkastje, pak mijn tasje en loop snel weer naar de deur waar Matt nogsteeds op me staat te wachten. 'Wauw' is het eerste wat hij zegt als ik de deur open trek. 'Lieffie' zeg ik en ik geef hem een kusje op zijn wang. We lopen hand in hand naar het buffet van het ontbijt. Het is wel echt heel fijn dat we een all in clusief hotel hebben, anders waren we waarschijnlijk blut na deze vakantie.. We komen aan bij het buffet en gaan lekker zitten aan een schattig licht kleurig tafeltje met roze stoeltjes. 'Wat cute dit' zeg ik enthousiast. 'Ja inderdaad! En het matcht met je outfit', zegt Matthy en hij geeft me een knipoog. Ik glimlach breed. 'Zullen we gaan opscheppen?' vraagt Matthy ongeduldig. 'Perfect idee!' zeg ik en we lopen samen naar het buffet. 'Matthy Matthy Matthy!!' horen we een klein enthousiast stemmetje achter ons. 'Hee kerel!' zegt Matthy en hij hurkt zich voor het kleine jongetje. 'Mag ik op de foto?' vraagt hij springend. 'Natuurlijk!' zegt Matthy en hij maakt een selfie met het jongetje. Het jongetje loopt blij weg. 'Wat ben je toch lief met je fans', zeg ik, terwijl ik een dienblad pak. Matthy geeft me een glimlachje en ik geef hem ook een dienblad. We leggen wat lekkere dingen erop. 'Wat heb jij, schat?' vraagt Matthy en hij slaat bijna onzichtbaar een hand voor zijn mond. 'Euhh, hoe noemde je mij nou?' vraag ik, terwijl ik hem een grote glimlach schenk. Matthy haalt zijn schouders op en glimlacht ook. 'Maarrr ik heb: Een ommelettje, wat fruit en Pannenkoekjes met STROOPPP!' zeg ik. 'Sssttt niet zo hard' zegt Matthy, terwijl hij om zich heen kijkt. We schieten in de lach. Na het lachen ben ik ook wel benieuwd wat Matthy op zijn bord heeft liggen. 'En wat heb jij voor lekkers op je bordje liggen, Matt?' vraag ik dan. 'Uhmm, ik heb: Een broodje ei en een wafel met jam en slagroom', zegt hij, terwijl hij netjes aanwijst wat hij opnoemt. 'Oeee heerlie de peerlieee', zeg ik. Hij lacht door mijn opmerking, pakt zijn mes en vork en begint met eten. Ik doe hetzelfde en we kunnen niet stoppen met kletsen.
Hee pookssss! Sorry sorry sorry voor zolang geen hoofdstuk😓 Ik had het echt druk met op vakantie zijn en nu weer school.. Ik zal PROBEREN om weer meer te gaan schrijven! Oh ja en is het niet te saai? ff serieus.. er moet iets ergs gebeuren.. maar wat? Let me knowww!!❤️
Let op jezelfff!🤍
Kusjes💋
JE LEEST
Die ene vakantie // ft. Bankzitters
Genel KurguAls je het leest kom je er van zelf achter :) ps. Laat me weten wat je ervan vind/vond!!!! xx mij