Bu bölüm değerli arkadaşım mymadfatdiares 'e ... İyi okumalar...
Mezarlığın girişine arabamı park ettikten sonra annem ve babamın mezarının olduğu yere doğru yürümeye başladım. Geldiğimde,ikisinin ortasında durdum.
Gözlerim dolmaya başladığında, onları özlediğimi fark ettim.Vefatlarından bu yana 3 yıl geçmişti.3 yıl boyunca canım acısa da kendimi odalara kapatmadım. Normal insanlar gibi acımı çektim.Her zaman kendimi ' Her insan er ya da geç ölecek ' diyerek avuttum.Canım yanmadı sanmayın.Fazlasıyla yandı.Ama hayat devam ediyordu.Yapacak tek şey devam etmekti.Hayata devam etmek...
Mezarlıktan çıktığımda saat sabahın 7'siydi.Erken kalkmıştım çünkü,işe yetişmem gerekiyordu.Arabamın kilidini açıp içeri oturdum.Kapıyı kapatıp arabayı çalıştırınca,gaza bastım.
Ben size kendimi tanıtayım.Mina. 18 yaşındayım.Bildiğiniz gibi annem ve babam 3 yıl önce öldü.Haliyle bütün mal,mülk ne varsa tek çocukları olan bana kaldı.Çok zengin değildim.Orta halliydim.2 evim , bir arabam ve bir motorum vardı.Ev ve araba babam ve annemden kalmaydı.Motorumu kendim çalışarak almıştım.
İş yerine geldiğimde,soyunma odasına doğru koşmaya başladım.Hemen siyah bikinimi giyip,düdüğümüde boynuma astım.Saate baktığımda 07:55 'ti.Havuzun açılmasına 5 dakika kalmıştı.Koşa koşa girişe doğru ilerledim.
Bir havuzda çalışıyordum.Arkadaşlarımda bu havuzda çalışıyorlardı.Yaz tatilinde'de dağılmamıştık.Herkes gibi benimde bir arkadaş grubum vardı.3 erkek ve bende dahil iki kızdan oluşuyorduk. Berfu , ben, Umut ,Can ve Yağız. Berfu ve Umut sevgiliydiler. Hemen hemen 2 yıldan beri.
Can'ın yanına gidip oturdum. ''Günaydın'' dediğimde her zaman ki gıcıklığını yapıp ''Günaydın fındık ezmem '' dedi. Ne yani fındığı sevmiyor olabilirdim . E haliyle de bana hitap edilmesini de sevmiyordum. Ama benim canım (!) arkadaşım her zaman o kelimeyi kullanıyordu.En azından eskisi kadar tiksinmiyordum o laftan.E insan alışıyor bir zamandan sonra.
Can ayağa kalktığında, insanların yavaş yavaş gelmeye başladığını anladım.Benimde yerime gitme vaktim gelmişti.Havuzun başına doğru ilerleyip,kuleme tırmandım.Havuz çok fazla büyük değildi .Ortaydı.Ben benim bölgemle ilgileniyordum.Kaydırakların olduğu yerde.En çok boğulma tehlikesi benim bölgemdeydi zaten.Yeri geldiği zaman kuleden atladığım olmuştu.
Gelen insanlar bir bir yerleşmeye başladığında ,bende sandalyeme oturdum.bazı günler sadece bayanlar arası,bazı günler ise sadece erkekler arası bazende karışık oluyordu.Bugün sadece bayanlar arasıydı.
......................................
İnsanlar yavaş yavaş dağıldığında,bir günün daha sonuna gelmiştik. Bizimkilerin yanına doğru yürümeye başladım.O sırada yanımda bir gölge belirdi.Kafamı kaldırıp baktığımda Yağız'ı gördüm.''Nasıl geçti günün? Zor muydu?''.Her gün bıkmadan bu soruyu sorardı.Yağız çok anlayışlıydı.Bendeki yeri başkaydı.O farklıydı.Tabii ki Can'ı da Umut'u da çok seviyordum fakat o'nun yeri bende bir başkaydı.''Hayır,seninki'.Düşünür gibi yapıp cevap verdi ''Bir kadın dışarıdan yemek sokulamayacağını bildiği halde sokmaya çalıştı.Haliyle biraz uğraştırdı.Onun dışındı hayır.'' Biz konuşurken Berfu'ların yanına gelmiştik.Onlara konuşma fırsatı vermeden ''Bugün çok yorgunum bebeklerim,ama yarın söz veriyorum sizinleyim''.İtiraz edeceklerini bildiğimden soyunma odasına doğru koşmaya başladım.Benim dolabımın yanına gidip kilidi açtığımda, içinden siyah şortumu ve neon pembe rengi ,askılı buluzumu aldım.Altınada siyah bir sandalet almıştım.Kabine girip üstümü değiştirmeye başladım.....Burada ki dolabımda evdeki dolabımın %25 i kadar eşya vardı.İşim gereği mecburiyetten getiriyordum.Üstümü değiştirdiğimde ise kabinden çıkıp , ıslak bikinimi dolabıma geri koydum.Havuz'un oradan çıkıp , otoparka gittim. Arabamın kilidini açıp içine oturdum. Çalıştırıp gaza bastım.....
Eve vardığımda ise üs kata çıkıp odama girdim.Çok uykum vardı.Banyoya doğru gidip jakuzinin suyunu ayarladım.Üstümdekilerden kurtulup kısa bir duş aldım.Önceden banyoya koyduğum kıyafetlerimi giyip, saçlarımı kuruttum.Banyodan çıkıp yatağa atladım.Yorganın altına girdiğimdeyse gözlerim çoktan kapanmaya başlamışlardı . Başucumdaki mini dolabın üstündeki anne ve babamın fotoğrafına baktım. Elime alıp öptükten sonra , geri bıraktım.Ve gözlerimi kapattım.....
Kapağımı yapan çok sevdiğim arkadaşım tuana ya çook teşekkür ederim... Umarım beğenmişsinizdir! İlk bölümden sıkmamışımdır inşallah...Oy ve vote vermeyi unutmayı lütfen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN
Teen FictionAnnesi ve babasına çok düşkün bir kız olan Mina'nın anne ve babasının ölmesi üzerine hayata YENİDEN başlamasının hikayesi