Gözlerimi yavaşça araladım.. yüzüme vuran güneş ışığının tazeliği ve güzelliği içimi neşe ile doldurdu..
Saçımın uçları sarılaşmıştı biraz.. güldüm ve saçımla oynadım.
Ardından ayağa kalktım. Ağaç evden inmeye başladım. İnerken en yakın arkadaşım olan Eva'yı gördüm.
O da beni görmüs olacak ki bağırdı. "Belmuuu!!" Diye..
Aşağıya indiğimde o da ağacın yanına gelmişti bile. Birbirimize sarıldık. "Nasılsın?" Diye sordum.
"Kötü! Annem tavuk için ot toplamamı söyledi" ellerini gösterdi.. cidden elleri hep yara oluyordu ot toplayınca..
"Sana verdiğim kremi sür.. unutma sakın tamam mı?" Dedim. Eva güldü "tamam tamam" dedi. Ve birlikte yürümeye başladık.
"Er senin işin ne oldu?" Dedi Eva. Anlamayarak baktım. "Hangi iş?" Diye sordum.
"Ne olucak! Katsim işi" dedi. İçime huzursuzluk çöktü. "Bilmiyorum Eva.. korkuyorum.. hem istiyorum.. hem istemiyorum... Katsimleri savaşa gönderiyorlar" dedim.
Eva yanağımı oksadı. "Endişelenme ben hep yanınadayım ki yine endişelenme gücün savaş için uygun değil kiii.. bahçivan falan olursun sarayda.." dediğinde ikimizde güldük.
...
Eve geldiğimde annem ve babam masada oturmuş hararetle birşeyler konuşuyorlardı.
Yanlarına gitmeye kararı verdim ve mutfağa yürüdüm.
Annemler beni görünce sustular. "Anne, baba neler oluyor?" Diye sordum.
Gergince birbirlerine baktılar "belmu.. Katsilazim'den red aldın.." dediklerin de dünyam başıma yıkıldı.
"Ne?" Diyebildim sadece..
"Ama.." dediler.. "ama ne?"
"Kraliyet okulu seni istiyor" dediklerinde gözlerim açıldı.. katsilazim'den red yemiş biriydim ve kraliyet beni istiyordu!
Bu çılgıncaydı.. çok mutluydum!
"Siz neden gerginsiniz?" Diye sordum gülerek..
Annem konuştu "çünkü.. seni isteyen krallık... Batı'nın ejderi" dediğinde donakaldım...
_____________________________________________
Evvvvet yeni hikayemi nasıl buldunuz!!!
Açıklamam gereken şeyler var
Batının ejderi düşman krallıktır
Belmu'nun güçleri ne diye soracaksanız... Söyleyemem cünkü hikayenin devamında o da kendi gücünün ne olduğunu ögrenecek. Yani farkına varacak diyelim.
Byeeeee🌟🌟🌟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELMU | BL |
Fantasyortaçağ'da geçen bir hikayedir! aşk,savaş ve güç.. eski zamanlarda tanrı tarafından seçildikleri inanılan insanlar varmış.. bu insanların doğa üstü güçleri ve hisleri varmış.. insanlar onlara 'katsim' olarak seslenirmiş. hikayemiz belmu'nun bir orta...