cap1 Introducerea

19 0 0
                                    

Bună eu mă numesc Ana și am 16ani.Eu locuiesc în București împreună cu mama și sora mea de 19 ani.Iubesc muzica mai ales 5Gang, preferatul meu fiind Selly, toți sunt drăguți mai puțin Gami mi-se pare că este un îngâmfat și o persoană superficială și plin de el.

Era ora 07:30 și mă trezesc mă duc la baie și mă pregătesc pentru liceu.Îmi iau ùn tricou și niște blugi largi și îmi dau cu parfumul meu preferat.

Cobor jos și iau micul de jun împreună cu Ștefania.

După ce iau micul de jun mă încalț cu adidași cu puțină platformă pentru a părea mai înaltă. Ieșim din casă și încuien ușă după mergem la mașină intru îmi pun centura de siguranță și pornim.

În mașină:
Ș:(Ștefania)-Câte ore ai?
E:(eu)-Azi am 5,de ce?
Ș:Păi mă gândeam să mergem să ne luăm ceva de îmbrăcat,pentrucă mai e puțin și luăm vacanță.
E:Da nu sună rău.
Ș:Gata am ajuns.
E:Pa
Ș:Pa, să ai grijă de tine.

După ce cobor plec spre intrarea școli.
Acolo imediat o zăresc pe Sara prietena mea cea mai bună.

S:Bună, ce faci?
E:Bună,bine tu?
S:Bine fericită că mai sunt trei zile de școală.
E:Și eu,hai în clasă.

După ce am terminat toate orele merg în fața școli unde mă aștepta Ștefania.

E:Bună, ce mai faci?
Ș:Bine,mergem să ne luăm haine?
E:Da eu vreau o rochie de sfârșit de an.
Ș:Bine.

Am ajuns la Mall de unde ne-am cumpărat multe haine.Eu mi-am luat o rochie și pantofi pentru sfârșitul anului.

Eu mi-am luat o rochie și pantofi  pentru sfârșitul anului

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ș:Mergem?
E:Da.

După ce am ajuns acasă am mers să mă schimb și să îmi fac rutina de seară .

După două zile.

Azi este ultima zi de școală . Mă pregătesc îmi iau rochia pe mine și î-mi fac câteva bucle iar apoi mă machiez puțin.Cobor jos unde mă aștepta Ștefania și luăm micul de jun apoi îmi încalț pantofi și pornim la drum.Mama nu avea cum să meargă și ea deoarece era la servici.
Ajungem acolo și î-mi văd colegi cum se bucurau,mă alătur lor și începem să discutăm.
S:(Sara) O-să î-mi fie dor de toți.
Noi:Și nouă de tine Sara.
Facem câteva poze iar dupăaceea vine Doamna Diriginte și ne urează vacanță plăcută.Noi mai stăm și sărbătorim .

După aceia eu și Ștefania mergem acasă unde ne aștepta mama.

M:(Mama)Dragele mele trebuie să n-e mutăm în Craiova la bunica voastră deoarece nu se simte prea bine.
Ș:Da mamă, când plecăm?
M:Mâine la 10:00.
E:OK mamă.
M:Duceți-vă și făceți-vă bagajele.
E&Ș:Da.

Urc dus și î-mi fac bagajul și o sun pe Sara .

Convorbire telefonică :
E:Bună cf?
S:Bine ,tu ?
E:Tocmai am aflat că voi pleca la Craiova.
S:Ce tare poate o-să îl întâlnești pe Selly.
E:Da,da 100%100 dacă e ceva.
S:Nu mai zice așa că poate o faci.
E:Înfine,trebuie să închid.
S:De ce?
E:Păi trebuie să mă culc mâine plec.
S:A da așa e.
E:Noapte bună!
S:Nb.

Convorbire telefonică încheiată.

Mă duc la baie mă spăl pe dinți și după îmi iau pijamalele.

Totul Pentru Dragoste.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum