2

11 1 1
                                    

-Нов ден, ново начало!- Казах влизайки в училище. И знаете ли какво, вече трябва да стоя до Техьонг...... Представяте ли си? Е нямам нищо против, защото все пак е сладък, НО е дразнещ и ъгххх.

-Виж кой е преди мене тук!- още с влизането, Техьонг почва да дразни....
-Естествено, че ще съм преди теб тук....- и веднага след като казах това момичетата от съседния клас дойдоха за да ми се натискат...
-Джънгуккк моля те ела с нас.
-Да, Джънгук ела! Защо стоиш тук?
-Спрете да влизате в класната ми стая! Вие си имате стаи, стойте си там!- веднага излязоха от класната стая с нацупени муцуни!
-Всеки ден ли е така?- попита Тае
-Мммм за жалост да!-казах като господина по рисуване влезе!
Но понеже той е лесен за измама веднага го подмамих да погледне настрани и хванах ръката на Техьонг като го задърпах на покрива! Все пак някой трябва да го научи от кои часове да бяга, нали?
-Защо ме издърпа така? Ами господина? Няма ли да забележи че ни няма?
-Естествено, че не! Той е толкова лесен за заблуда, че ти е бедна фантазията. Цигара искаш ли?- питах го възможно най-учтиво защото реших да не се правя на извратеняк.
-Ако даваш, разбира се!- подадох му една в устата вече запалена....

Следващите два часа ги изкарахме на покрива говорейки си за всякакви неща.

-Не е ли време да отиваме в някой час?
-Имаме физическо, така че има ли смисъл да ходим?-попитах аз
-Джънгук, какво ще правим тук? Оффф като щеш, отивам си сам.
-Отивай....

Станах преди него и тръгнах навътре като отидох в стола където си купих кимчи и седнах да го изям. След като го изядох се качих в стаята и отворих една тетрадка, започнах да рисувам Техьонг. След него нарисувах Джимин и така нарисувах Намджун, Джин, Хосок и Юнги.
Вратата се отваря и Тае влиза.

-Нали щеше да ходиш в час?- попитах възможно най-нагло!
-Отказах се като видях че ще обикалят целия двор....
-За това ти говорех!- казах докато довършвах рисунката си, а именно мен.

Той дойде до мен и погледна какво рисувам! Взе тетрадката и огледа рисунката!

-От къде рисуваш толкова красиво? О боже, това аз ли съм?
-Талант.....
-Много е хубаво!!!
-Ако искаш скъсай листа и я вземи, не ми трябва!

Той скъса листа и си я прибра в чантата.
Останалите от класът дойдоха. Джимин веднага ми се нахвърли и ме дръпна на покрива с Юнги, естествено не забрави и Техьонг. Малко почва да ми писва макар че е само още 2 ден в който учи тук.

-Забога Джимин, защо ме доведе тук като не мога да си изпуша цигарата на спокойствие!!! Чувам само вашето мляскане с Джимин и дъвченето на тъпата дъвка на Техьонг...
-Джънгук, като не ти харесва се махай!-извика Джимин
-Шшшш ало Джимин!!! Това място аз го намерих, тоест ти и Юнги трябва да си намерите други място за натискане, а Техьонг друго място за дъвчене на дъвка!
-Джънгук!!! Това място не е твое!
-Млъкнете и двамата!- извика Юнги като най-голям.- Млъкнете за да не ви изгоня и двамата!
След спора ни абсолютно никой не издаде и думичка! Дори не знам къде отиде дъвката на Тае като дори не я е плюл....

Края на деня дойде! Мале толкова съм изморен, че не съм усетил кога съм заспал!



••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
На един ден, две глави! Съжалявам ако имам грешки! Утре чакайте още една:)
Ако имам и време може да има и още❤️

Love at first sightWhere stories live. Discover now