[𝘕𝘢𝘳𝘳𝘢𝘵𝘰𝘳]
𝑻𝒉𝒆 𝒆𝒍𝒆𝒗𝒂𝒕𝒐𝒓 𝒉𝒂𝒅 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒅𝒓𝒐𝒑𝒑𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 "𝑶𝑭𝑭𝑰𝑪𝑬 𝑶𝑭" 𝒇𝒍𝒐𝒐𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝑴𝒂𝒄𝒉 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒂𝒕 𝒑𝒂𝒕𝒊𝒆𝒏𝒕𝒍𝒚 𝒂𝒕 𝒉𝒆𝒓 𝒅𝒆𝒔𝒌, 𝒘𝒂𝒊𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒐𝒓 𝒏𝒆𝒘 𝒑𝒍𝒂𝒚𝒆𝒓𝒔 𝒕𝒐 𝒔𝒑𝒆𝒂𝒌 𝒕𝒐. 𝑻𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒂𝒅 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒃𝒆𝒆𝒏 𝒂 𝒃𝒊𝒕 𝒐𝒇 𝒂 𝒇𝒖𝒏 𝒑𝒂𝒔𝒕 𝒕𝒊𝒎𝒆. 𝑷𝒍𝒂𝒚𝒆𝒓𝒔 𝒃𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕 𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒕𝒖𝒇𝒇 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒉𝒆 𝒈𝒐𝒕 𝒂 𝒄𝒐𝒏𝒗𝒆𝒓𝒔𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒐𝒖𝒕 𝒐𝒇 𝒊𝒕.
𝑻𝒉𝒆𝒚'𝒅 𝒏𝒐𝒓𝒎𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒃𝒖𝒚 𝒕𝒉𝒆 𝒖𝒔𝒖𝒂𝒍, 𝑨𝒎𝒖𝒍𝒆𝒕 𝒐𝒇 𝑨𝒔𝒕𝒆𝒓𝒊𝒂 𝒐𝒓 𝑻𝒉𝒆𝒎𝒊𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒉𝒆'𝒅 𝒕𝒂𝒍𝒌 𝒐𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝒐𝒏 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒏𝒆𝒘.
𝑩𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒕𝒊𝒎𝒆.. 𝑨 𝒏𝒆𝒘 𝒇𝒂𝒄𝒆 𝒂𝒑𝒑𝒓𝒐𝒂𝒄𝒉𝒆𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒅𝒆𝒔𝒌.
[𝘔𝘢𝘤𝘩'𝘴 𝘗𝘖𝘝]
𝘈𝘭𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵, 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘢𝘺---... 𝘦𝘳𝘴..?
𝘏𝘮, 𝘸𝘦𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘲𝘶𝘪𝘵𝘦 𝘶𝘯𝘶𝘴𝘶𝘢𝘭. 𝘐𝘵'𝘴 𝘯𝘰𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘥𝘢𝘺 𝘺𝘰𝘶'𝘥 𝘴𝘦𝘦 𝘢 𝘵𝘢𝘭𝘭, 𝘣𝘭𝘢𝘤𝘬 𝘧𝘪𝘨𝘶𝘳𝘦 𝘸𝘦𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘸𝘩𝘪𝘵𝘦 𝘴𝘸𝘦𝘢𝘵𝘦𝘳, 𝘢 𝘣𝘦𝘳𝘦𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘢 𝘣𝘳𝘰𝘬𝘦𝘯-𝘪𝘴𝘩 𝘮𝘢𝘴𝘬.. 𝘞𝘢𝘪𝘵. 𝘏𝘢𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘢 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵..
𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘴 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘳𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘗𝘪𝘭𝘣𝘺 𝘩𝘢𝘥 𝘥𝘦𝘴𝘤𝘳𝘪𝘣𝘦𝘥 𝘩𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘯𝘪𝘨𝘩𝘵𝘮𝘢𝘳𝘦𝘴 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵..𝘴𝘦𝘦𝘪𝘯𝘨 "𝘷𝘪𝘴𝘪𝘰𝘯𝘴" 𝘰𝘧.. 𝘐 𝘤𝘢𝘯'𝘵 𝘲𝘶𝘪𝘵𝘦 𝘳𝘦𝘤𝘢𝘭𝘭 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘤𝘢𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘳𝘦𝘢𝘵𝘶𝘳𝘦..
"𝙷𝚎𝚕𝚕𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎, 𝙼𝚊𝚌𝚑.. " 𝘐𝘵 𝘣𝘦𝘨𝘢𝘯.. "𝚈𝚘𝚞 𝚖𝚊𝚢 𝚗𝚘𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚖𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚗𝚘 𝚛𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗 𝚝𝚘, 𝚑𝚎𝚗𝚌𝚎 𝚠𝚑𝚢 𝙸 𝚊𝚖 𝚑𝚎𝚛𝚎. 𝙸 𝚊𝚖 𝙵𝚘𝚕𝚕𝚢, 𝚋𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚔𝚗𝚘𝚠𝚗 𝚊𝚜 " 𝚃𝚑𝚎 𝙳𝚛𝚎𝚊𝚖 𝙿𝚊𝚛𝚊𝚜𝚒𝚝𝚎".. 𝙸𝚝 𝚒𝚜 𝚊 𝚑𝚘𝚗𝚘𝚛..! " 𝘐𝘵.. 𝘕𝘰, 𝘴𝘩𝘦 𝘧𝘪𝘯𝘪𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩.
"ᴡᴇʟʟ, ʜᴇʟʟᴏ ᴛᴏ ʏᴏᴜ ᴛᴏᴏ ғᴏʟʟʏ.. ɪ ʜᴇᴀʀ ʏᴏᴜ ʜᴀᴠᴇ ʙᴇᴇɴ ᴛᴏʀᴍᴇɴᴛɪɴɢ ᴍʏ ᴅᴇᴀʀ.. ғʀɪᴇɴᴅ ᴘɪʟʙʏ.. ʙᴇᴛᴛᴇʀ ᴋɴᴏᴡɴ ᴀs "ᴘɪʟʙᴇʀᴛ".. ᴄᴏᴜʟᴅ ʏᴏᴜ, ᴘᴇʀʜᴀᴘs, ʀᴇᴄᴀʟʟ ᴡʜᴏ ᴛʜᴇʏ ᴀʀᴇ? " 𝘐 𝘢𝘴𝘬, 𝘢𝘵𝘵𝘦𝘮𝘱𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘲𝘶𝘦𝘴𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘸𝘪𝘴𝘥𝘰𝘮. 𝘏𝘰𝘸 𝘮𝘶𝘤𝘩 𝘰𝘧 𝘢 𝘵𝘩𝘳𝘦𝘢𝘵 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘴𝘩𝘦 𝘣𝘦 𝘵𝘰 𝘮𝘦.. 𝘈𝘯𝘥 𝘱𝘰𝘴𝘴𝘪𝘣𝘭𝘺 𝘗𝘪𝘭𝘣𝘦𝘳𝘵...?
"𝙰𝚑, 𝚢𝚎𝚜, 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚝𝚎𝚛𝚙𝚒𝚕𝚕𝚊𝚛! 𝙷𝚘𝚠 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝙸 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚎𝚝 𝚜𝚞𝚌𝚑 𝚊 𝚝𝚒𝚖𝚒𝚍 𝚜𝚙𝚎𝚌𝚒𝚖𝚎𝚗! 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚛𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚖𝚊𝚗𝚢 𝙸 𝚃 𝙾 𝚁 𝙼 𝙴 𝙽 𝚃! 𝚃𝚑𝚎𝚢'𝚛𝚎 𝚠𝚎𝚎𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚐𝚎𝚝𝚜 𝚊 𝚋𝚒𝚝 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚝𝚒𝚖𝚎𝚜 𝙸 𝚖𝚞𝚜𝚝 𝚊𝚍𝚖𝚒𝚝.. 𝙱𝚞𝚝 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖.. 𝙸 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚈𝙾𝚄.. "
"ᴀɴᴅ ᴡʜᴀᴛ, ᴍᴀʏ ɪ ᴀsᴋ, ᴡᴏᴜʟᴅ ʏᴏᴜ ᴘᴏssɪʙʟʏ ʟɪᴋᴇ ᴛᴏ ᴋɴᴏᴡ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴍᴇ? sᴜʀᴇʟʏ ɪ'ᴍ ɴᴏᴛ ᴀs ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛ ᴀs ᴘɪʟʙᴇʀᴛ ᴏʀ ᴀɴʏ ᴏғ ʏᴏᴜʀ ᴏᴛʜᴇʀ "sᴘᴇᴄɪᴍᴇɴ" ᴍᴀʏ ʙᴇ"
"𝙾𝚑 𝚗𝚘, 𝚗𝚘𝚝 𝚊𝚝 𝚊𝚕𝚕. 𝚈𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎 𝚗𝚘𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚗𝚎𝚊𝚛 𝚊𝚜 𝚎𝚗𝚝𝚎𝚛𝚝𝚊𝚒𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚢 𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚛𝚎, 𝚑𝚎𝚕𝚕, 𝙸'𝚖 𝚗𝚘𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞. 𝙽𝚘𝚠, 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚛𝚎𝚕𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜𝚑𝚒𝚙 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚝𝚎𝚛𝚙𝚒𝚕𝚕𝚊𝚛.. 𝙸 𝚌𝚊𝚗 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚝𝚛𝚞𝚕𝚢 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎𝚖.. 𝚈𝚘𝚞 𝚊𝚌𝚝𝚞𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚍𝚒𝚜𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚚𝚞𝚒𝚝𝚎 𝚊 𝚋𝚒𝚝, 𝚍𝚞𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚌𝚘𝚗𝚜𝚝𝚊𝚗𝚝 𝚠𝚎𝚎𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚎𝚜? "
".. 𝘞𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘯 𝘦𝘢𝘳𝘵𝘩 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘨𝘰𝘵𝘵𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘩𝘮..? 𝘉𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘸𝘩𝘰𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘰𝘭𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘵 𝘪𝘴 𝘮𝘪𝘴𝘪𝘯𝘧𝘰𝘳𝘮𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘮𝘪𝘴𝘪𝘯𝘧𝘰𝘳𝘮𝘦𝘥.. "
"𝙸'𝚍 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚊𝚜𝚜𝚞𝚖𝚎𝚍 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚝𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚖𝚢 𝚍𝚎𝚊𝚛 𝚐𝚛𝚊-"
"𝘋𝘰𝘯'𝘵 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘢𝘴𝘴𝘶𝘮𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘪𝘯 𝘮𝘺 𝘱𝘳𝘦𝘴𝘦𝘯𝘤𝘦 𝙝𝙖𝙞𝙧𝙗𝙖𝙡𝙡."
"... 𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚒𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚌𝚊𝚕𝚕 𝚖𝚎..? "
(A/N I know this is mostly dialogue but normally in my other stories I'd do mostly story telling and less dialogue so I thought some dialogue would be great! Also, this is kind of an enemies to lover trope. I'm aware it's severely overused but I'd rather put a gun in my mouth than think of an original relationship between characters so here we are. )
YOU ARE READING
"𝘈𝘨𝘨𝘳𝘢𝘷𝘢𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘈𝘴𝘴𝘩𝘢𝘵.. "
Fanfiction𝘈 𝘍𝘰𝘭𝘭𝘺 𝘹 𝘔𝘢𝘤𝘩 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺 𝘸𝘩𝘢𝘵𝘵?? 𝘐 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬 𝘵𝘩𝘢𝘵𝘴 𝘢𝘯 𝘦𝘹𝘪𝘴𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘩𝘪𝘱 𝘴𝘰 𝘺𝘬𝘯𝘰𝘸, 𝘳𝘢𝘳𝘦 𝘱𝘢𝘪𝘳? (𝘴𝘰𝘳𝘵 𝘰𝘧) 𝘐𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘪𝘴𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘩𝘪𝘱 𝘐'𝘥 𝘴𝘶𝘨𝘨𝘦𝘴𝘵𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘰�...