1 bölüm.

18 0 0
                                    

Okulların açılmasına neredeyse 1 hafta kalmıştı ve Galatasaray ise bu günlerde çok sıkılıyordu yapacak birşey bulamıyordu.. Tatil boyunca full mobilde ki tüm korku,saçma,eğlenceli oyunları oynamıştı cidden artık canı cok sıkılıyordu.. Ve gene bir gün yatağında yatmış instagram,wattpad ve roblox'a vpn ile giriyordu ama bu aktivite bile onun canını sıkıyordu ve artık zamanı gelmişti.. Dışarıya çıkmalıydı.. Evet , Evet yalnış duymadınız dışarıya çıkmalıydı.

Dışarı çıkma fikrini oldukça düşündü...

"Harbi çıksam mı ki lan?"

Diye düşünmeye devam etti... Ve sonra kararını verdi. Dışarıya cıkacaktı..

Telefonu elinden nazikce attı(fırlattı🎀), ve yatağından kalkıp dolabına bakmaya başladı kıyafet secmeye çalışıyordu halbu ki aslında dolabındaki hersey formaydı.. Sadece okul forması dısında tabi.

Sonra bir tane formasını beğenip giydi altınada cok kısa bir short giydi .. Ve dışarı çıktı*

Yolda yururken Trabzonspor'a denk geldi" Oo kanki naber??"demişti Trabzonspor'un maçlarda yenildiğinden dolayı morali bozuk gibiydi..

Trabzonspor: "off, maclarda hep kaybediyorum amk .. O yüzden bok gibiyim anladın?"

Galatasaray: " ya sizin mahalledekiler nasıl lan?"

Trabzonspor: "off bildiğin bizim ilk okuldan beri olan çakma civciv fenerbahce ve çakma kartal beşiktaş var işte onun dışında full yabancı var amk"

Galatasaray: " beşiktaş 5 tane çakmıştı bana bak gene aklıma geldi of.."

Trabzonspor: "kanka sen hep sampiyon olurdun noldu sana boyle?"

Galatasaray:sesi kırgın çıkıyordu.."B-Bende bilmiyorum bu aralar.. Bu aralar.." sözünün devamını getirecekti ki arkalarından 2 ses geldi bunlar kimdi..?

Ah tabiki bunlar kuşdaşlardı Beşiktaş ve fenerbahçe yani..

Beşiktaş: " oo aslancık bakıyorumda ağlıyorsun? "

Fenerbahce ise bir kahkaha patlattı,

Galatasaray arkasını dönüp bir baktı , bakmaz olaydı.. Bunlar kuşdaşlardı sonra beşiktaş'a sinirli gözlerle odaklandı..

Galatasaray: "Siktirin gidin burdan!"

Beşiktaş: "nedenmiş kedicik?"

Galatasaray: "BEŞİKTAŞ SENİN A##########################################################################################################

Galatasaray gene sövmeye başlamıştı..
Trabzonspor göz devirdi ve Galatasaray'ı çekiştirdi..

Trabzonspor: "tamam sus artık."

Beşiktaş pis pis sırıtıyordu Galatasaray buna daha cok sınırleniyordu..

Galatasaray:"BIRAK BE BENİ!" Dedi ve Trabzonspor'u itti Trabzonspor yere düşüp kafasını marketin yanında kı ağaca carptı*

Trabzonspor:"NAPIYORSUN BE AMCIK!"

Fenerbahçe: Galatasaray'ın yanına gelip onun ayağına bastırdı ve ciddi bir ses ile.. "Benden başka kimse Trabzonspor'a bulaşamaz."dedi ve ani bır hareket ile gs'nin yüzüne tekme attı ..

Beşiktaş ise Galatasaray'ın acı cekmesini nedense seviyordu...

Olaydan 1 hafta gecmisti bugun okulun ilk günüydü. Galatasaray akşam(sabah) 4 gibi yatmıştı anca.. O olaydan sonra gözü morarmıştı ve okulda bu duyulursa dalga konusu olacağını biliyordu o yüzden fondöten ile yüzünün üstünden gecti uyandığında..

Dislerinş fırcaladı ,sacını taradı ve okul formasını giyip evden çıktı..

Olaydan 1 hafta gecmişti ama Galatasaray ile Trabzonspor hemen barısmıslardı Galatasaray Trabzonspor'u da yolda gorunce hemen ona yetismek için peşinden koştu.

Ona yetişmişti, yolu öyle konusarak gecirdiler..

⭐📚

Sizce part 2 gelsin mi ister misiniz??
Bu bolum biraz kısa olmus olabilir eğer öteki bölümleride yazarsam uzaltacağım insalllah
Ve nasıl ilerlesin senaryo fikirleniz varsa yorumlara yazabilirsinizz
Bayss öptümm 😘

"düşmanlara aşk"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin