Hayat su gibi akar, akarken o kadar çok şey yaşanır ki sevinç üzüntü özlem umut inanış korku endişe vs. gibi şeyler işte bizde o kızın korkularından ve kendisine olan öfkesinden bahsedicem daha genç bir kız çocuğu olan Ece 10 yaşında bir kız kardeşini kaybediyor kız kardeşini kaybettiği günden beri ne kız kardeşi ile eskiden uyuduğu odadan çıķıyor ne de hiçbir arkadaşıyla iletişim kuruyor sadece onu ben öldürdüm diyebiliyor annesine ben de size o kızın yaşadığı şeyleri anlatıcam;
Ece odasından ne mi yapıyor biliyormusumuz herkesin merak ettiği bu aslında kitap yazıyor o sayfalara özlemini öfkesi nefretini umudunu inancını her şeyini yazıyor en önemlisi ise o sayfaları kimseye okutmaması bu bir sır aslında o sayfaları nw annesi ne de babası okumuş bazı sayfalarında kardeşi ile geçirdiği zamanlar bazılarında ise kendine karşı duyduğu öfke ve nefret bazılarında ise başkalarına karşı duyduğu öfke ve neftet yine çok güzel bir sabah ama ece ne odasından çıkıyor ne de penceresinden dışarı bakıyor sadece aklında olan tek şey kardeşi ve onun öldüğü gün herkesin merak ettiği şey bu değil mi kardeşini kim neden niçin öldürdü kimler öldürdü neden öldürdü tabikide uzun zamandır ecenin annesin ve babasını sürekli tehdit eden o siyah jipli adam ama neden kardeşini öldürdü kim böyle bir kötülük yapmak ister ki tabiki de babasının ilk okul çağlarından beri kıskanan o adam peki babasını neden mi kıskanıyormuş okulda aslında öğretmeni onu da çok seviyormuş ama okulun en tembel beceriksiz çocuğu oymuş burnu hep havalarda uçarmış gelelim şu meseleye Ece neden mi kendini suçluyo çünkü kardeşi parkta oynarken gözünün önünde öldürüldü ben kardeşime sahip çıkamadım onu koruyamadım diye evde her gün ağlıyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SU GİBİ GEÇER ZAMAN
Teen FictionSu gibi geçer zaman; Bazen korkarsın hayatta yanlış şeyler yapmaktan işte bu kitapta o kızın korkularından bahsedicem size bu kızın 5 yaşında küçük bir kardeşi varmış ama birgün o su gibi geçen hayatına son vermiş o günden beri kız hiçbir gün odasın...