Di dalam sebuah kereta di parking pusat membeli belah , bercermin gelap dan enjin masih terpasang , seorang wanita dalam keadaan gelisah menunggu si pemandu kereta kembali .
setelah 1 jam dari kejauhan aku Am perlahan menapak ke kereta ku . di dalam plastik yg aku jinjit pejuh dengan pelbagai sayuran yg telah aku basuh di tandas siap2 .
aku mengetuk cermin kereta ku untuk Gf ku ira membuka kunci pintu , masuk je aku tengok muka ira yg berkulit putih kelihatan memerah dan sedikit berpeluh walaupun aircond kereta ku sangat sejuk .
"kenapa syg u look so hot" aku tersenyum dan membelai wajah ira . Ira memakai dress berbutang sehingga bawah dan aku tersenyum manis sedangkan ira seperti hendak menangis .
"kenapa u lambat sgt syg" rungut ira ..aku tidak memperdulikan rungutan ira sebab aku tahu ira bukan nya marah atau nk menangis .
oleh kerana cermin kereta ku gelap maka mudah la aku melaksanakan fantasi ku terhadap awek ku ini . ira ni chinese mix bertubuh chubby . ape yg aku suka selain tubuhnya yg chubby adalah teteknya yg bersaiz 44E hehe .
Aku buka butang dress ira semua yg mana korang tak tau tubuh chubby ira telah aku ikat gaya bondage hehehe dan ira muka merah sebab sebelum aku turun nk beli sayur tadi aku dah sumbat dildo n vibrator serentak kat puki die yg basah tu . ira ni cukup patuh kat arahan aku mmg aku suka pompuan camni sebab ira ni pun suka bdsm dan mmg patuh sebagai slave aku hahaha .
aku cabut dildo perlahan dan tersembur air ira macam empangan pecah beb hahah ni yg aku suka sangat pompuan chubby camni . aku tampar2 pepek lencun yg masih tertanam vibrator tu dan ira menjerit2 kesedapan hahaha . puas hati aku dpt pepek tembam lencun sedap tampar tau hahaha .
ira tercungap2 mcm ikan tak cukup air hahaha aku pulak senyum jahat dan puas dpt memperhambakan pompuan cantik sebagai gf slave aku
testing part 1 harap tak kena report