05🔥

44 6 6
                                    

"සිද්දු කියන්නේ....,අබිශේක්ගේ boyfriend "

"හෑ,මොකක්?මේ දැන් ටිකකට කලින් කසාද බැන්ද අබිශේක් අයියගෙ"

"ඔව් ඔව් එයාගේ තමයි"

"ඒත් boyfriend කෙනෙක් ඉන්නවනම් උපනි අක්කව මැරි කරේ ඇයි?"

"ඉන්නවා නෙවේ හිටියා"

"ඒ කියන්නේ දැන් නැත්ද එතකොට breakup වෙලා නම් මැරි කරාට අවුලක් නෑනේ,එතකොට මහී අයියා ඇයි..."

"නෙතුම් ,නෙතුම් අයියෝ පොඩ්ඩක් හිටපන්කෝ කියනකන්,ඔක්කොම දන් නැතත් ,මාත් වටින් ගොඩින් යමක් දන්නවා"

"ම්ම්...කියන්නකෝ එහෙනම්"

"සිද්දු,සිද්දු කීවට ඇත්ත නම සිද්දාර්ත ගෞරව් සිං ,මහී,අබිශේක් සිද්දු අපි තුන්දෙනාම ඉස්කෝලේ ගියෙ එකට මන් සිංහල උනාට තාත්තා මෙහෙ අම්මා එහෙ,ගයත්‍රි ආන්ටිගෙ න්ංගි තමයි මගෙ අම්මා,ඒ හින්දා මාත් ඉස්කෝලේ ගියේ ඉන්දියා වලමයි,කොහොමහරි සිද්දු ,අබිශේක් දෙන්නා යාලුවෙනකොට අවුරුදු 17ක් විතර ඇති සිද්දුට හිටියේ අම්මා විතරයි,ඒ හින්දා සිද්දු ගෙ ගෙදරින් relationship එකට කැමැත්ත හම්බුනා ,ටිකකාලයක් අපි හැමෝම සතුටින් හිටියා,සිද්දු කොහොමත් අම්මා කෙනෙක් වගේ අබිශේක් විතරක් නෙවේ එයා මට මහීට ගොඩක් ආදරෙන් හිටියා,සිද්දු අපිට වඩා අවුරුද්දක් වැඩිමල්,අනික මහී කියන්නේ පවුලේ පොඩි එකා හැමෝම ගොඩක් ආදරෙයි උට ගයත්‍රි ආන්ටි පවා

හැබැයි දවසක් ඉස්කෝලේ ඇරිලා එනකොට ගයත්‍රි ආන්ටි දැකලා තිබ්බා සිද්දුයි අබිශේකුයි කිස් කරනවා,ගයත්‍රි ආන්ටි අබිශේක්ට කියලා තිබ්බා ලන්ච් එකකට සිද්දුට එන්න කියන්න කියලා.අබිශේක්,මහී,මම ,අපි හැමෝම බයවෙලා හිටියේ ගයත්‍රි ආන්ටි මොනවා කියයිද කියලා,ඒත් අපි හිතුව තරන් දෙයක් උනේ නෑ,ගයත්‍රි ආන්ටි සිද්දුට කැමති උනා"

"මොකක් ,කැමති උනා,විශ්වාස කරන්නත් බෑ 😳"

"ම්ම්...අපි හැමෝම සතුටින් හිටියා,ඒත් සති දෙකකට විතර පස්සේ සිද්දු අතුරුදහන් උනා"

"අතුරුදහන් උනා කීවේ?"

"එයා උදේ ඇවිත් තියෙන්නේ ඉස්කෝලේ යන්න ,ඒත් එයා ඉස්කෝලේ ආවේ නෑ,සිද්දු කියන්නේ හැමදාම වගේ ඉස්කෝලේ එන ලමයෙක්,නොකියම ආවෙ නැති උනාම අපි බයවෙලා හිටියේ ,ඉස්කෝලේ ඉවර වුන ගමන් මමයි අබිශෙකුයි ගියේ සින්දුලාගේ ගෙදරට,මහී අවේ නෑ එදා මහීට උන හැදිලා ගෙදර හිටියේ .අපි ගියාට පස්සේ සිද්දුගෙ අම්මා කීවේ සිද්දු උදේ ඉස්කෝලේ ගිය ගමන් තාම ආවේ නෑ කියලා,අපි ඉතින් කීයට හරි එයිනේ කියලා රෑවෙනකන් හිටියා ,රෑ 11 ට කිට්ටු වෙලත් සිද්දු ගෙදර ආවේ නැති කොට අබිශේක් ගයත්‍රි ආන්ටිට කෝල් එකක් දීලා විස්තරේ කියලා,මට සිද්දුලාගේ ගෙදර ඉන්න කියලා සිද්දුගේ අම්මත් එක්ක පොලිසියට ගියා,සිද්දු සාමාන්‍යෙන් කොහෙ ගියත් 7 වෙනකොට ගෙදර එනවා.මෙච්චර රෑ වෙලත් තාම නැති හින්දා අබිශේක් හොයන්න යනකොට බැරිවෙලාවත් ගෙදර ආවොත් කියලා තමයි මට ඉන්න කීවේ."

𝗧𝗛𝗘 𝗙𝗔𝗨𝗟𝗧 𝗶𝗡 𝗢𝗨𝗥 𝗦𝗧𝗔𝗥𝗦Where stories live. Discover now