Gin
Zakochałam sie w 100% heterytce.
Od jakiegoś czasu stalkuje ją i obserwuje na każdym kroku. To jest już jakaś obsesja.
Higuchi ma 15 lat i jest zakochana w moim bracie, co nie szczególnie mi się podoba. Akutagawa za to jest zakochany w Atsushi'm, kóry chce być sam do końca życia. Wszyscy jesteśmy w błędnym kole.Czasami chciałabym być facetem, wtedy może Higuchi byłaby wstanie mnie pokochać.
Dlaczego muszę kochać kobiety? Dlaczego nie mogą podobać mi się mężczyźni? Dlaczego musiałam się w niej zakochać, spośród tylu innych osób? Zazdroszczę Akutagawie. Jest mężczyzną i Higuchi go kocha, tak bardzo chciałabym być na jego miejscu.
Czasami czuję sie jak simka, która miała być chłopakiem ale w ostatniej chwili gracz zmienił zdanie.
Mam dość tego jak wygląda moje życie odkąd zorientowałam się, że nie podobają mi się mężczyźni. Moi rodzice nie byli ani trochę zadowoloni tym faktem, zareagowali tak samo jak na to że Aku jest gejem.
Trochę współczuję Higuchi. Doskonale wiem jak może sie teraz czuć z faktem, że osoba, którą kocha nigdy na nią nie spojrzy ze względu na jej płeć.
Dlaczego miłość nie może być tak kolorowa jak w filmach czy książkach?
Miłość strasznie boli. Jako mała dziewczynka wierzyłam w miłość od pierwszego wejrzenia, że miłość jest cudowna. Teraz wierzę tylko w to, że przez miłość się strasznie cierpi, szczególnie przez tą nie odwzajemnioną.
Nie zliczę ile razy byłam na skraju załamania, bo blondynka nie odwzajemnia mojego uczucia. Strasznie dużo przez to przepłakałam, a mój stan psychiczny ciągle podupadał. Czasami gdy chciałam wstać z łóżka to po prostu nie mogłam, czułam jakby ktoś mnie do niego przywiązał. Było mi też ciężko cokolwiek zjeść, chciało mi się rzygać po każdym posiłku. W tym czasie schudłam w miesiąc pięć kilo.
A to był to dopiero początek moich problemów. Później nie byłam w stanie się nawet umyć. Zrobienie innych podstawowych czynności było jeszcze większym wyzwaniem. Na szczęście mój brat mnie z tego wyciągnął i pomógł jak tylko mógł, lecz nadal jakaś część mnie wciąż jest chora i nie potrafi funkcjonować. Czasami wyglądam jakbym robiła coś na siłę.
Aktualnie staram się zrobić wszystko, by nie wrócić do takiego stanu. Nawet zapisałam sie do psychologa. Mam zbyt wiele rzeczy, na których mi zależy, by tak po prostu upaść. Muszę walczyć dla brata, siebie i najważniejsze, dla niej.
Higuchi to osoba, dla której najbardziej się starałam. Mimo tego, że przez jej uczucia popadłam w zły stan to wciąż ją kocham i mi na niej zależy. Dla niej nie chcę się poddawać, dla niej chce naprawdę żyć, kochać i być kochanym. Najsmutniejsze jest w tym wszystkim to, że ona lubi chłopców, którym nigdy nie będę mogła być.
Nie wiem nawet czy zdaje sobie sprawę z tego, że ja chcę być jakąkolwiek częścią jej życia.
Może wykorzystam fakt, że jestem siostrą Aku i będę pomagać jej go zdobyć? Wtedy się do niej zbliżę, a ona odkryje, że tak naprawdę nie jest hetero i sie we mnie zakocha! Tak, to jest plan, później będziemy razem szczęśliwe do końca życia.
Mam marzenia... Po usunięciu rzeczy mało prawdopodobnych może rzeczywiście skorzytyam z tego świetnego, według mnie, planu zbliżenia się do niej.
———————————————————
Witold_Nowak mi pomaga bo sama bym nie dała rady😚
CZYTASZ
She Like A Boy || BSD Gin&Higuchi
Teen Fiction||‼️Okładkę robił Witold_Nowak‼️|| Gin, szesnastolatetnia lesbijka, zakochana w piętnastoletniej Higuchi, która adoruje brata Gin, Akutagawę. Brunetka stara się zrobić wszystko, by zwrócić na siebie uwagę piętnastolatki, ślepo zakochanej w Agatugawi...