Tanışma

124 5 1
                                    

Hilal kara: Hazal Kaya
Fırat demiroğlu:Tolga Sarıtaş
Ecrin Işık: Ezgi Eyüboğlu
Şeyma Çoşkun: Ceyda Ateş
Mine Kara: Duygu Yetiş
Cenk Hancıoğlu:Çağatay Ulusoy
Emre Deniz: Vini Uehara
Cem Kozan: Berk Atan
Emir Demiroğlu:Yusuf Çim
Mehtap Şancı: emma watson
************************************************************************
Masallar gerçek midir? Her kötünün içinde iyilik var mıdır niye yalanlar gerçeklerle sınırlıdır.. Bunları en iyi şuan anlıyorum. Ben Hilal Kara. Annem ve babamın bügün yokluklarının başladıgı;Kahretsin ki o toprağın altına girdikleri an. Ve bana bugünümde destek olan en yakın dostlarım Cenk, Ecrin ve Şeyma...
                                    ***
Şuan avukat karşımda oturmuş bana mirası sayıyor. Çokta umrumda sanki  ben bilmiyomuşum gibi sayıp duruyo "Hilal hanım,hilal hanım duyuyormusunuz"dedi." dinliyorum" "babanız birde size mektup bırakmış özel olarak" nerde"mekandaymış bana böyle söyledi" tamam" "birde şuan da şirket tamamen sizin üzerinize hiçbir ortak yok bundan sonra tek siniz."
" bu ne demek" "babanız sizin çekip  gidicenizi düşünüyor"
" bunu nereden çıkardı." " o mektupda herşey yazıyor, kasanın şifresi burada"  "peki söyleyeceğiniz bittimi."
"Evet" tmm çıksbilirsiniz."  
Hemen yola koyuldum. Kulübün önüne park edip içeri girdim. Kapıdaki hüseyin" hilal hanım birşey mi ol-" derken sözünü kestim." Birşey yok işine bak" "peki efendim"

Odaya girdiğimde hemen kasanın oraya gidip kasayı açtım. bir kutu vardı kutuyu alıp açtım. Koltuğa oturdum içindeki kağıdı alıp okumaya başladım

"Sevgili kızım, sana bu gerçeği bu mektupta anlatmak istemezdim. Ama yüzüne söyleyemedim, sen benım öz kızım değilsin.  Anneninde.. Ama bu hiçbir şeyi değiştirmez. Sen kan bağımız olmasada benim kızımsın.Sen benim kalbim, ruhum, cigerimsin.
Bu mektubu okuyunca sakın üzülme bu servetin hepsi senin benim degil, değildide zaten bn senin öz babanı öldürdüm ve bunu senden sakladım. Neden biliyomusun çünki o seni gözünü kırpadan öldürücekti. Niye dersen o seni hiç istemedi çünki annen yani onun sevdiği kadın seni doğururken öldü..
Sen benim birtanecik kızım sın sakın üzülme.
Ağlama, sakın ağlama.
Sen o küçücük bedeninle bu kadar şeyin üstesinden geldin ve artık büyüdün..
Düşmanların var,ve senin boş bir anında saldırıya geçeceklerine emin ol. Bu yüzden sana silah kullanmayı dövüşmeyi öğrettim.
Sakın umutsuzluğa kapılma.
Aşık ol, sev, arkadaşlarınla gez dolaş.
Kulüble ilgilen orası senin cennetin

Unutma sen benim kızımsın kimseye boyun eyme önüne ne çıkarsa affetme.
Sen Hilal Kara'sın sen benim Hilalim  sin

Ve bana söz ver ağlamıcaksın herkeze benim kızım olduğunu kanıtlıycaksın.
HOŞÇAKAL KIZIM.

                             Davut Kara..

"Söz baba ağlamıcam"

BENİM İÇİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin