Deniz belkide en huzurlu olduğum yer. o koku o sonsuzluk hissi herşeye bedel.
Mezarlıktan sonra direk buraya geldim.çok bunaldım. Belki biraz mutluluk çok değil azıcık olsa yeter.
Hemen arabaya atlayıp eve doğru sürdüm hız en sevdiğim şey..Eve gelince direk yattım artık tektim.
Sadece ben..."Sabah sabah kim bu yaa"diyerek ayaklandım odamın kapısını açtım tam geri dönerken iki el beni tutup sardı.
"Bu ne uyku prensess"tabi ya sabah sabah kim beni uyandırır tabiki CENK
"Off cenk ya çok kötüsün"
"Tabiki unuttun mu ben senin başının belasıyım prenses""Doğru" yatağa doğru giderken hemen önüme geçip" Hop Hop Hop no yatak hemen banyoya gir, sonra giyin aşağı in önce kahvaltı sonra eylence"
"Yaa ama uy-" dicekken sözümü kesip
"İtiraz yok" dedi. "Tmm çık istersen"
"Yoo bn iyiyim"
"Cenkk"
"Tamam tamam sakin" dedi tam çıkarken
"Cenk" bu sever sesim masum çıkmıştı.
"Teşekkür ederim"
"Önemli değil prenses hadi aşağıda bekliyorum masada" dedi ve çıktı
Banyo yapıp çıktım bir şort üstüne askılı bir tisört geçirip aşagı indim
"Prenses hele şükür açlıktan ölüyodum nerdeyse"
"Merak etme sana bişey olmaz"
"Hadi hadi hemem yiyip çıkalım"
"Nereye"
"Hmm ilk önce atış kulübüne sonra at binmeye sonrada süpriz""Tamam"
"Ne tamam
Süpriz diyorum hilal
'Ee ne yani'
"Tamam çabuk ol arabadayım"gitmeden önce elini tuttum' tamam özür dilerim'"Şakaaaaa"
"Ne şakası cenk ya kalk gidiyoz hemen süprizi merak ediyorum"Tamam go go go"
Atış kulübünde herzamanki gibi resimdeki adamın alnından gözünden kalbinden vurdum.
At binerkende iyi olduğum için sorun yoktu. Zaten kendi atım bile var.
Gl gelelim süprize
Cenk arabayı beac de durdurdu.
Bana in bakışı atarkan bnde arabadan indim.Çok tuvaletim gelmişti aslında iyi oldu
derken cenk bana;"Şimdi senin kesin çişin gelmiştir."dedi oha artık bu çocukta zeka var hemde bayaa.
"Evet"
"Hadi git"
"Tamam"Lavaboya giderken telefonum çalmaya başlayınca durdum.
"Al-"dicekken" ahh" diye inledim.
Öküzün biri şuan üstümdeydi allahım ne kadar ağır.Fırat'tan
Hemen kızın üstünden kalktım. Ah kuzen kızın üstüne itti resmen beni.
Oha bu o kız benim havalı kezban"Ya yine mi sen, ezdin resmen beni ayı"
"Ayımı? Pardon kezban özür dilerik"
"Allahım bide kezban diyo ya
delircem""Pek bişey değişmez"
"Efendim"
"Diyorum ki zaten tuhafsın pek bişey değişmez"
"Of bi git' arabana vurdum diye üstüme çıkmana gerek yok tu ""Ben seni üstüne çıkmadım beni kuz- derken emirin ortalıkta olmadıgınını görünce "tamm pardonda hem arabama çarpıosun hem basıp gidion kezom"
Ben sana kartımı verdim ara diye parasını vercem diye hem kezom ne ya. Tamam ne kadar tuttu masrafın
Kızım ne parası sen bana bi baksana benim paraya ihtiyacım var mı?
Doğru ama bn yinede ödemek isterim .
" iyi tamam ver 2500 bak zorlarsa vermene gerek yok"Ne zorlucak ya al.
Tmm görüşürüz kezo
" hıhı görüşürüz ayı, hm bu arada senin gerçekten paraya degilde sanırım akıla ihtiyacın hemde baya ihtiyacın var baybay."
Koşarak uzaklaştı sen bittin kızım
senin iyi bi derse ihtiyacın var.