BERTIGA

2.1K 15 8
                                    

Selalunya aku tengok dalam video je. kalini real depan mata seorang ibu hisap batang konek anaknya didepan aku. hans suruh aku jilat cipap mama dia yang dah banjir, air cipap yang pekat dilubang cipap mama hans buat aku berselera nak jilat, mak hans mula mengerang bila aku jilat bijik dan aku sedut bijik kelentit yang besar tu. lubang bontot mama hans terkemut kemut dan aku masukkan jariku kedalam lubang bontot mamanya.

" aahhh.... ,masukkan dick u in my asshole sayang.. please.... fuck  my ass.... kata mama hans padaku.

Dengan batang yang dah keras dari tadi, aku terus jolok lubang bontot mama hans. bergegar gegar bontot mama hans bila kena hentak denganku. tiba tiba mama hans terus berpusing mengadap batangku dan bontotnya di batang hans. batangku yang berlendir baru keluar dari lubang bontotnya dijilat semahunya. mama hans jilat dan telan lendir yang ada pada batangku.

Sekali lagi mamanya berpusning. aku jolok semula lubang bontot mamanya. lepas 5 minit mama hans suruh aku baring. mama hans naik keatas batangku. lubang cipap mama hans dah barai, dengan mudah batangku hilang dalam lubang cipapnya. hans yang berada dibelakang mamanya meraba raba telurku dan sesekali jarinya jolok lubang bontotku. mama hans rebah di dadaku memberi kerjasama untuk memudahkan anaknya jolok kelubang bontot mamanya.

" aahhhh..... fuck son.... fuck me... please fuck me son........ mama hans menjerit dan badannya terus terketar. aku baru terasa batangku dikemut oleh cipapnya. aku dan hans beretukar tukar lubang kerjakan mamanya. lepas mama hans kepenatan, dia tersandar di kepala katil sambil meramas teteknya sendiri. aku dan hans belum pancut lagi. hans tarik tanganku suruh aku jilat lubang bontotnya. aku mulakan dulu jolok bontot hans di depan mamanya. lepas 5 minit hans pula jolok lubang bontotku. akhirnya aku dan hans melancap dan pancutkan air mani didalam mulut mama hans. kami bertiga terbaring atas katil.

Aku aku tersedar bila katil bergegar, aku buka mata, nampak mama hans tengah cangkong atas batang hans. aku terus berdiri dan masukkan batangku dalam mulut mamanya. kami bertiga bergilir gilir dan yang pastinya aku menikmatinya. mama hans dah tak larat. mamanya suruh aku dan hans sambung dalam bilik. aku dan hans masuk bilik dan terus masuk bilik air. aku di tonggengkan diatas mangkok tandas. hans jolok aku dari belakang sampai dia pancut. lepas tu hans hisap batangku sampai pancut dalam mulutnya. kami bersihkan badan dan terus naik atas katil. aku tidur dilengan hans.

Aku terjaga bila aku rasa puting tetekku digentel. bila aku buka mata, aku sedikit teperanjat papa hans ditepiku. tangannya merayap kedalam boxerku. terus dia mainkan batang aku dengan tangannya. papanya melutut dilantai dan selak boxerku. terus papa dia hisap batangku. terasa sampai keanak tekaknya. papa hans berdiri semula. aku pandang kearahnya mata aku terbeliak bila tengok batangnya lebih besar dari anaknya.

Papa hans nak keatas batangku dan masukkan kedalam lubang bontotnya, "aahhh.... aku bersuara. agak ketat lubang bontot papa hans. dia naikkan kakinya dan cangkong atas batangku. batangnya keras terhuyung hayang sesekali melibas perutnya sendiri. aku tak tahan bila kerap dikemut oleh lubang bontotnya dan aku peluk pinggang papa hans. papanya terus cium mulutku. aku bermain lidah dengan papa hans.

Perlahan lahan papa hans keluarkan batangnya dari lubang bontotku. dia menadah tangan pada lubang bontotnya, aku nampak dia meneran keluarkan air maniku dari dalam lubang bontotnya. selepas itu dia sapukan pada lubang bontotku dan sisanya disapukan pada batangnya sendiri.

Aku dikangkangkan seluasnya. bila batang papa hans masuk lubang bontotku. aku terus menjerit menbuatkan hans terjaga. hans senyum padaku yang dalam kesakitan. hans terus datang kearah tetekku dan terus dia hisap puting tetekku. tangan hans lancapkan batangku yang dah lebik. hans jilat perutku hingga ke lubang pusat. lidahnya bermain pada lubang kencingku. tak lama lepas tu batangku keras semula, membuatkan lubang bontotku semakin pedih. papa hans seperti suka dengar aku cakap sakit dan pedih. terasa lubang bontotku dah pecah dibuatnya.

Hans turun dari katil dan pergi belakang papanya. seakan papanya faham terus papanya melentikkan bontot dan menahan tusukan batang anak kelubang bontot papanya. aku terlalu gairah bila tengok hans begitu ganas hentak lubang bontot papanya. aku dah tak tahan. 

"aahhh... im cummingg dad... kataku serentak dengan itu air mani ku memancut atas badan dan mukaku. air mani yang terkena dibibirku, aku jilat dengan lidah. aku rasa letih sangat. aku tak pernah terpancut sebegitu. aku biarkan mereka bergilir jolok lubang bontotku. aku dah tak larat. bila hans dan papanya dah pancut dalam lubang bontotku. papanya keluar bilik. hans memelukku dan kami tidur dalam kepenatan.

Esoknya aku baru terasa sakit pada lubang bontotku. aku tak larat nak pergi kerja. aku minta hans tumpangkan aku ke klinik  untuk ambil MC. aku akan balik sendiri naik grab kataku pada hans. dirumah, ravi bertalu talu wasap aku bertanyakan kabar. semasa aku reply wasap ravi. mama hans seperti anjing jilat batangku. aku seperti raja dibelai oleh dayang. mama hans yang cerah, tetak besar cipap yang bersih tak berbulu, hidung mancung mata bulat, bulu mata melentik. bentuk badan yang seksi. bila berjalan bontotnya bergegar gegar membuatkan aku geram padanya.

Dari pagi sampailah ke petang aku dan mama hans main. mama hans juga telah merogol lubang bontotku dengan dildo miliknya. dildo yang bersaiz batang suaminya di masukkan kelubang bontotku yang masih pedih. aku juga tak dibenarkan keluarkan dildo dari lubang bontotku sehingga hans balik. seharian lubang bontotku disumbat dengan dildo. aku berjalan kengkang dan ditegur oleh mama hans sambil dia ketawakan aku.

Semasa aku tudur diatas ribanya sabil tangannya lancapkan batangku, dia bercerita. mama hans dan papanya memang kuat sex dari muda. mama hans tau yang papanya main perempuan lain diluar. mamanya mengizinkan dan mengalakan asalkan bukan untuk dijadikan isteri kedua. mama hans pula berjinak jinak menyundal selepas melahirkan adik hans, rika yang kini berasa di asrama.

Mama hans mula rangsang anaknya sediri iaitu hans seawal umur hans 10tahun. kenapa hans suka lubang bontot. kerana lubang pertama yang hans rasa adalah lubang bontot mamanya sendiri. teruna hans diambil oleh lubang bontot mamanya. sejak dari itu hand cenderung kepada lubang bontot, sehinggalah papa hans sendiri menyaksikan anak kandungnya jolok lubang bontot isterinya iaitu ibu kandungnya sendiri.

Lubang bontot papa hans dan serasi dengan dildo yang biasanya dijolok ke lubang mamanya dulu dan kemudian lubang bontot papanya pula. mama hans suruh dia rasa lubang bontot papanya pula. sejak itulah hand lebih suka pada lelaki dan aku terjebak dengan keluarganya.

BERSAMBUNG...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 25 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

KELUARGA HANSWhere stories live. Discover now