Toen we klaar waren aten we in een restaurantje,en zette hij me thuis af.
Na even bij komen ging opeens de bel, ik dacht: he?' ik verwacht helemaal niemand. ik pakte mn zakmes en liep naar de deur.
Ik zuchte diep en deed vol angst de deur open,en het was.... Chiara?
Joo Meiko ik kwam ff langs om je te vragen over je dateeeee.
Vertel me alles. Zegt ze, Oooh wat was ik opgelucht...
"Wrm heb je een zakmes in je hand"? Vroeg ze.
Oh niks hoor zegt ik.
Ze loopt naar binnen en pakt wat te drinken,"wil je ook" vraagt ze.
Ja is goed zeg ik.
Nogsteeds klopte mn hart in mn keel omdat ik me rot schrok.
Chiara zet een glas met sinaasappel limo met prik voor me neus.
"Dankje" zeg ik
" Ja ja vast vertel me is over je date!" Zegt Chiara.
( 30 min later)
Nadat ik alles verteld had vroeg ik aan haar of ze wou blijven slapen.
" Ja leuk" zegt ze.
Nadat we een film hadden gekeken met wat snacks besloten we maar te gaan slapen.
Toen we nou eenmaal in bed lagen ging opeens alweer de bel ik had Xavi's jasje nog dus ik dacht dat Xavi het wel kon zijn om hem op te halen.
Toen ik de deur opende schrok ik me rot het was... ALEX?!
"WAT DOE JIJ IN VREDESNAAM NOU WEER HIER?" vroeg ik
"Wat ik kom doen?" Zij hij.
Ik wachten vol spanning op zn antwoord en hij zij....
HELEMAAL NIKS!!.
Hij trok me mee en gooide de deur dicht.
Ik wist echt niet waar hij mee bezig was maar ik wist wel dat het niet goed was.
Hij trok zo hard aan mijn arm dat ik helemaal niks meer kon, ik begon te stressen en meer en meer en ik werd duizelig en in eens word alles wit voor mn ogen en dan weer zwart en dan.....
KLAP!! ik viel keihard flauw toen ik wakker werd wist ik meteen waar ik was.
Alex wat doen we in je kamer?!
Hij legde zn wijsvinger op mijn mond en zij:" sssssttttt zeg maar niks... Je voelt zo wel wat we hier doen.
Eerst dacht ik dat hij me pijn ging doen todat hij mijn broek naar beneden haalde
Ik wist al dit is niet goed.
Ik probeer hem nog te stoppen maar het gaat niet.
Ik voel zijn ruwe sterke tong in mij glijden en alles stopt even in mijn gedachten, ik kan niks meer doen behalve mee doen.....
Ik vond Alex echt niet meer leuk ofzo.
Maar iets in mij verlangde ernaar.
(30 min later)
Dacht ik naar huis te gaan maar Alex liet mij mooi niet gaan.
Hij dacht eigenlijk me te verkrachten maar toen ik mee ging doen dacht hij me mooi voor zichzelf te houden.
En toen zonk het pas tot me in IK WAS ONTVOERD!
mn telefoon lag nog onder de dekens dus ik kon niemand appen, maar gelukkig was daar mn reddend engel: Nalou!!
Ze woont vrij dichtbij me dus ze zag Alex me mee trekken naar mn huis terwijl ik flauw gevallen was.
Ze dacht:als ze daar niet binnen een half uur uit komt ga ik kijken ik zag er voor het raam staan te kijken ik deed het help signaal naar haar.
Ze pakte haar telefoon en typte in 112 met een vraag teken er achter. Ik knikte snel ja en ze ging bellen.
Nog geen 10 min later staat er politie voor het huis. Nalou had Xavi geïnformeerd
Dus die was ook zo snel mogelijk gekomen.
Xavi bracht me naar huis en ging zelf ook weer
Toen ik eenmaal thuis was vertelde ik Chiara alles .
Alex was voor een tijdje in isolatie gebracht dus daar hoefde ik niet meer bang te zijn
JE LEEST
our sweet story
RomanceMieke (22) haat liefde tot dat ze een keer naar het strand gaat met haar vriendinnen...... dit verhaal is eigenlijk in stand gekomen door mijn hele goede vriendin Malou zij heeft me alles uitgelegd en haal verhaal is ook SUPER TOF check ook snel haa...