Ben geldim
Hikayeyi o kadar beğenmedim ki hiç yazasım gelmiyor
Zaten hiç okunmadı hajahhajah🫣
Neyse ben yinede bir bölüm daha yazayım dedim.
O zaman geçelim
😘-
&Sertçe sarsılmam ile kafamı dayandığım sıradan kaldırıp yanımda bana sırıtan jimin'e baktım.
"Oo birileri kalkarmış da"
Diyerek alay ettiğinde sinirle ona baktım ve mayışmış bir şekilde
"Gece o kadar geç yatmasaydık böyle olmazdı" diye soylendim.
O ise
"Ben geç yatmadım, sen mesaj yazdın ben uyudum"Diyerek şirince sırıttığında kafamı bir anda koyduğum sıradan kaldırdım.
"Ne yani yazdıklarımı okumadın mı jimin!?"
Diye bağırdığım da suçluymuş gibi ellerini havaya kaldırıp"Merak etme sabah okudum. Gece o kadar uyukum vardıki gözlerimi bile açamıyorum. Üstelik anlattığın konuda pek sarmadı. ki iyiki uyumuşum"
Diyerek beni daha fazla sinirlendirdi ve ayağa kalkıp,
"Hadi gel kantine inelim. Birşey yiyememişsindir"Diyerek koluma girip beni ayağa çekiştirdi ve kantine doğru adımlamaya başladı.
Ben ise heyecanla etrafıma bakınıp
Yeni gelen çocuğu arıyordum. Jimin neden etrafıma bakmış olduğumu anlamış olacak ki"Ne buluyorsun o çocukta? Eh hakkını yemeyeceğim tamam yakışıklı ama yanındaki çocuk daha yakışıklı" Diyerek iç geçirdi ve seslice nefesini verdi.
Dün ona gece yarısı anlattığım konuda yeni gelen çocuk, yani taehyung hakkindaydı. Bu okula yeni transfer olmuştu ve ben sanırım ondan çok etkilenmiştim.
Kantine geldiğimizde jimine dönüp "ne mi buluyorum! Çocuk çok yakışıklı jimin! Üstelik bizim yetimhanedenmiş! Nasıl daha önce görmedim tanrı aşkına! Ve evet yanındakide az yakışıklı değil!" Diyerek heyecanla konuşmaya devam ettim.
O ise çok bağırdığım için bir anda eliyle ağzımı kapatıp"Sessiz ol jungkook! Buradalar!"
Diyerek kafasını kantinin tam ortasındaki masaya çevirdi.
Bende oraya döndüğümde taehyung ve yanındaki yoongiyi gördüm.
Ve tabiki etrafında 4 tane kız vardı ve heyecanla birşeyler anlatıyorlardı.
Bunu gormemle gözlerimi devirmem bir oldu ve jimin'e dönüp"Şuna bak kızlar hemen üzerlerine dolaşmış" diyip yetmezmiş gibi tekrar gözümü devirdim
Jiminde gözünü devirip,"Evet şuna bak, ama anlaşılan seninki ve benimki dinlemekten pek te zevk almıyorlar. Baksana nasılda sıkılmışlar."
Diyerek güldü. Bende gülümseyip
"Ne ara seninki ve benimki oldu anlamadım ama çok yakışıklı."
Diyip tekrar iç gecirdigimde uzun süredir jiminle beraber orada dikildigimiz için dikkat çekmiş olacağız ki ikiside buraya bakıyordu.Bir anda utanıp ikimizde birbirimize döndüğümüzde jiminle aynı şeyi düşünmüş olmalıyız ki hızlıca el ele tutuşup kantinden koşarak uzaklaştık.
Sınıfa geldiğimizde kostugumuz için oturup soluklandik ve aynı anda dönüp küçük bir çığlık attık
"Baktılar! Baktılar gördünmü Ggukk!!"demesiyle bende heyecanla
"Evet baktılar! Of aşırı heyecan yaptık cokmu belli ettik."
Diyerek soylendim.O da şimdi anlamış olacakki bana dönüp tekrar
"Evet bize döndükleri an ikimizde koştuk. Of aptal kafam." Diyerek eliyle Anlı'na vurdu.Bende aynısını yapıp
"Of aptal kafam"
Diyerek Anlı'mın ortasına vurdum.
Sonra bana bakıp güldü ve tekrar konuştu."Neyse en azından gördüler ve 5 saniyede olsa bakıştık"
Diyerek eliyle alkışladı.
"Evet bundan sonrasını hallederiz" diyip sırttım.
O ise bana imalı imalı baktı
"Yani belki halledemeyebiliriz tamam ama bence utancimizi yenip arkadaşça sohbet baslatabiliriz yarın kesinlikle yapalım" dememle o da hızlıca"Kesinlikle, kesinlikle yapalım"dedi ve ardından hocanın gelmesiyle derse odaklandık.
....
Bütün dersler bitmişti ve jiminle bisikletlerimize binip okulun yakınındaki yetimhanemize gelmiştik. Bisikletleri bağlandıktan sonra içeri girdik ve odalarımıza dağıldık.
Odama girdiğim gibi çantamı köşeye atıp duşa girdim. Sonrasında hızlıca vanilyalı vücut kremimi vücuduma uygulayıp dolaptan siyah eşofman ve bebek mavisi bir t-shirt aldım, üzerime geçirip telefonumu aldım ve yatağa uzanıp kurcalamaya başladım.
Hızlıca mesajlara girip jimin'e tıkladım ve yazmaya başladım
JimXGgukk
Ne yapıyorsun Jim; Ggukk
22.23Heyy Jim baksana!
22.29
Görüldü..Jim;Oh jungkook
Bomba birşey oldu/Ne oldu??!;Ggukk
JİM;YOONGİ! YOONGİNİN İNSTAGRAMINI BULDUM
MİN YOONGİGgukk;NE NASIL BANADA AT HEMEN. TAKİPÇİLERİNDEN TAEHYUNGUDA BULACAĞIM.
Jim;Tamam hemen atıyorum
görüldü..
Instagram sayfası.https.com
Görüldü..
Jiminin bana yoonginin isntagram sayfasını atmasıyla bir postunda etiketli olan taehyungu buldum ve yaklaşık 2 saat boyunca instagram sayfasını inceleyip hafif yanık tenli yapılı vücudu ve kusursuz yüzünü incelerken iç geçirdim. Sonrasında uyukum geldiği için telefonumu yanımdaki komidine bırakıp gözlerimi yumdum ve kendimi uyukunun kollarına bıraktım..
-
-
-
-
-Aoouu ben geldimm
Umarım beğenmişsinizdir
Şimdi gidiyorum telefonumu kapatayım belki 1 kişi falan okur 🫣
651 kelime olmuş
Bir sonraki bölümde daha uzun yapmayı düşünüyorum
Den kaçar bayiuu🫣😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Etki Taekook
RandomJungkook ve jimin çocukluğundan beri arkadaşlardı. Beraber yetimhanede büyüyüp aynı okula gidiyorlardı. Okul onlar için hep sıkıcı geçerken , taehyung ve yoonginin okula nakli ile ikisininde kafası karışacaktı. Semetae ukeKook Yan çift yoonmin Semey...