14. Kapitola

8 3 0
                                    

Tom napjatě pozoroval doktora v ordinaci po celou dobu, když vyšetřoval jejich syna.,,Bude syn v pořádku?",ptal se. ,,Vypada, že jo,"řekl doktor.
Malý Tom ani nezaplakal, jakoby ani nevěděl o tom, že ho vzala cizí osoba.
,,Můžu s ním domů?",zeptal se. ,,Jo,"pravil doktor. ,,Počkejte ale na zprávu."
       ~
Když Tom vyšel se synem v náruči na chodbu uviděl příběhnout Cecílií. ,,Je kluk v pořádku?",zeptala se.
,,Jo,"pravil Tom. ,,Ani neplakal. ,,Jsem v šoku." ,,To jsem ráda,"pravila. ,,Za matku se moc omlouvám.
,,Nemůžeš za to,"řekl jí Tom.
,,Prosím pane Raddle,"řekla sestřička, když vyšla z ordinace a dala mu papír.
,,Chceš někam hodit?",zeptal se jí. ,,Já si půjdu ještě na stanici vzít kočárek."
,,Mám se ještě zastavit taky na stanici,"řekla. Tom teda zavolal kočár.
V něm jeli i jeho rodiče.
       ~
Když jeli domů tak Cecílie už jela sama, tak paní Raddleyová řekla:,,Ještě, že je nás chlapec v pořádku a ta ženská mu neublížila. Nenaplánovala to Cecílie s ní?"
,,Je v tom nevinně mami,"řekl Tom. ,,Vůbec o tom nevěděla."
,,Ty jí máš pořád rád?",zeptala se.
,,Jo,"pravil Tom upřímně. ,,Ale nevím, jestli mi odpustí."
,,Nech tomu volný průběh,"řekl mu otec. ,,A uvidíš."
Tom si to dost přál, aby mu Cecílie odpustila. Bylo na ni vidět, že by ji jeho syn nevadil, ale bylo to na ní čerstvé.

Temné zrozeníKde žijí příběhy. Začni objevovat