En son çıktığımız görevden birkaç gün sonra Kaptan Levi hepimizi alanda toplamıştı, kimsenin niye izin günümüzde burada toplandığı hakkında bir fikri yoktu.
"Sabahın köründe niye buradayız ya?"
Dedi, Connie. Gözlerinden uyku akıyordu. Yere doğru eğilen kafasını tutup kaldırdım ve kıkırdadım.
"Sanki görev sabahları bu kadar erken kalkmıyormuş gibi uyuklama."
"Karnım aç! Madem bu kadar erken kaldırıyorsunuz bari biraz patates verin." Kimin bağırdığına bakmama bile gerek yoktu, Sasha olduğunu herkes biliyordu. Kaptan Levi geldiğinde herkes doğruldu.
"Veletler, geçirdiğiniz birkaç günün yorgunluğunu atmanız için size bir parkur hazırlandı, hem eğlenirken hem de antrenmanlarınıza devam edeceksiniz."
"Nasıl bir parkur?" Dedi, Armin.
"3D Manevra Teçhizatlarınızı kuşanacaksınız ve size ayarladığımız parkurda herkes bireysel olacak şekilde yarışacak, birinci olan kişiye de özel bir ödül düşünülecek."
Herkes heyecanla birbirlerine bakınıyordu, daha şimdiden rekabet başlamıştı. Levi orada olmasa Eren ve Jean çoktan birbirine girişmişti, zaten kavga etmek için yol arıyorlardı.
"Seni yine ezeyim de gör, at suratlı."
"Bu sefer dev güçlerini kullanamayacaksın Eren, ona göre konuş."
Ben ve Mikasa ise aralarında dikilmiş onlara bakıyorduk, ikisinin kavgasına sadece Keşif Birliği değil diğer askerler de alışmıştı.
"Mikasa burada diye böyle konuştuğunu bilmiyoruz sanki."
Eren'e baktım, yüzündeki huysuz ifadeyle Jean'a üstten üstten bakışlar atıyordu. Jean'ın Mikasa'ya olan takıntısı bilindik bir şeydi, ne zaman yanında Mikasa olsa dikleniyor ve her şeyin en iyisi olduğunu düşünüyordu.
"Kapayın çenenizi veletler, gidin teçhizatlarınızı kuşanın."
Hep birlikte merkeze gittik, kuşanıp gazlarımızı doldurduk.
"Sence kim kazanacak?" Dedim, Sasha'ya dönerek.
"Yine Mikasa alır bence, her yarışmada o kazanıyor."
Göz devirerek kemerimi sıkılaştırdım ve merkezden ayrılıp yarışmanın yapılacağı yere herkesten önce gittim, Kaptan Levi oradaydı. Birkaç dakika sonra diğerleri de gelmişti.
Yarışma için seçilen parkur, eğitim ormanının en zorlu bölümüydü. Devasa ağaçlar, dar geçitler ve ani dönüşler hepimizin yeteneklerini sınayacak zorluktaydı.
"Evet, herkes buradaysa üçten geriye sayacağım ve başlayacaksınız."
3... 2.. ve 1
Yarış başladığında, Mikasa beklendiği gibi öne geçti. Onun arkasından Jean ve Eren kıyasıya mücadele ediyordu. Reiner ve Bertholdt, Eren ve Jean'ın biraz daha önündeydi. Sasha ve Connie ise birbirleriyle şakalaşarak arkalarındaydı. Krista, herkesten arkada kalmış yetişmeye çalışıyor, Ymir ise sırf Krista'yla beraber yarışabilmek için onun hizasında uçuyordu. Ben ise Mikasa'nın biraz daha arkasındaydım, her koşulda ikinci olmaktan sıkılmıştım, özellikle Mikasa birincilik konumundaysa.
Ağaçlardan ağaçlara atlıyorduk, önüme geçmeye çalışan Reiner ile göz göze geldim, bana kaşını çatarak bakıyordu.
"Ne o Aria? Yine ikinciliğe mi düşüyorsun ya da üçüncülük mü demeliyim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Māre No Senshi, Attack On Titan
Teen Fiction"Bize verilen her şeyin bedelini ödemek zorundayız. İleriye doğru devam etmek, geçmişi unutmaktan daha önemli." - Erwin Smith