𝟏

94 6 0
                                    

"Senden nefret ediyorum Mert Hakan!"

"Duygularımız karşılıklı, aşkım."

Son kelimeyi bastırarak ve dalga geçerek söylediğinde genç kız yandaki masadan aldığı bardağı sevgilisine doğru fırlatmıştı, gerçi artık ona sevgili bile denilemezdi. Yaklaşık 7 buçuk aydır sevgililerdi ama son üç aydır neredeyse her gün kavga ediyorlardı, tüm bunlardan ikisi de yorulmuştu.

Tüm bu kavgalar Alina'nın ilişkilerini sosyal medyaya yansıtmak istememesinden başlamıştı, gelecek linçlerden ve yorumlardan korkuyordu bunun da dürüstçe söylemişti Mert'e. Başta saygı duyan Fenerbahçe'nin gözde futbolcusu bir süre sonra bundan bıkmıştı, bu yüzden sürekli kavga ediyorlardı. Ayrıca bugün iki haftadır aldatıldığını öğrenmişti Alina, bu bardağı taşıran son damlaydı artık.

"Mert ayrılalım, siktir git evimden!"

"Kimse senin bu aptal davranışlarına katlanamayacak biliyorsun değil mi? Asla sevilmeyecek, mutlu olamayacaksın."

Kapıyı sertçe çarparak çıktı evden, bir süre ne yapacağını bilemeyen genç kız ne yapacağını bilemedi bir süre. Duvara yaslandı önce, yere oturup gözyaşlarına daha fazla hakim olamadı. Ağlıyordu durmadan, hıçkırarak ağlıyordu hatta. Aslında ağladığı ayrılmaları değildi, bunca zaman Mert'in bütün toxic davranışlarına katlanmasına rağmen aldatılmasıydı. Bir saat geçmişti, saat gece 2.30 olmalıydı. Sakince oturduğu yerden kalktı, yerdeki kırık camları dikkatlice toplayıp çöpe attı. Dağılan etrafa da bir çeki düzen verip odasına çıktı, kıyafetlerini hazırlayıp duşa girdi. Sıcak bir duştan çıktığında gözleri saate takılmıştı, ne çabuk 4.00 olmuştu saat. Yaz olduğu için hem Mert'i tamamen unutmak hem de sakince kafasını dinlemek için bir tatile ihtiyacı vardı Alina'nın, telefonunu eline alıp en yakın arkadaşı Aylin'e yazdı.

ayliniim👸🏻

tatile mi gitsek??

Muğla iyi gibi

yarın buluşalımm detaylı konuşuruz

(gönderildi, 04.12)


Attığı mesajın ardından alarmını kurdu, hızlıca uykuya dalmıştı. Sabah saat 10 gibi uyandığında garip hissediyordu kendini, bir eksiklik vardı ama Alina bu eksiklikten memnundu. Telefonunu eline alıp Aylin'den gelen 3 mesaja baktı.

ayliniim 👸🏻

süper fikir🤩

12'de benim evin oradaki kafede buluşalım

çıkışta da alışveriş yaparız


Yatağından kalkıp dolabının önüne geçti. Sade beyaz bir crop altına da mini kot bir etek giymişti, küpelerini de taktığında makyaj masasına oturdu. Hafif bir makyaj yapıp saçlarını dalgalandırmıştı. Saat 12'ye geliyordu, parfümünü de bolca sıkıp siyah küçük çantasına telefonunu cüzdanını dudak kalemi ve glossunu koyup çıktı. Rahat, lacivert bir spor ayakkabı giymişti altına.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Efulim - Barış Alper Yılmaz.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin