Bir süre sonra Berkan gülerek, esneyen Barış'ı gösterdi.
"Kusura bakmayın kızlar, bu koca bebeğin uykuya ihtiyacı var belli ki!"
Herkes gülüyordu, Barış hariç. Aylin kafasıyla onayladığında iki genç kız gitmek için ayaklandı, Barış da onları kapıya kadar götürdü. Gitmeden önce aklına gelen fikirle arkasını döndü Alina, Barış ile aralarında çok az mesafe vardı.
"Arkadaşlarına söylersin, tatlı borcum olsun size."
Barış bu kadar yakın olmalarına şaşırmıştı, rahatsız değildi hatta hoşuna bile gitmişti birazcık ama heyecan yapmıştı herhalde. Konuşamadı bir an yüz hali de garipti, genç kız bu haline kıkırdadı ve adımlarını hızlıca evine doğru çevirdi. Yakındı zaten evleri, hemen eve geçip gülmeye başlamıştı. Arkadaşı ne olduğunu sorduğunda anlattı hemen, koltuklarda uzanırken Aylin mırıldandı.
"Sana bakışları bir farklıydı zaten."
"Ney anlamadım?"
"Hiç aşkım boşversene."
Aylin, Barış'ın Alina'dan biraz da olsa hoşlandığını düşünüyordu ama bunu arkadaşına söylemeyecekti. Çünkü başta saçmaladığını düşünür, sonrasında ise çok kafaya takardı. Tatillerinin düşünerek geçmesini istemiyordu, haklıydı da. Kafasını çevirdiğinde çoktan uykuya dalmış olan Alina'yı gördü, fazlasıyla uykucuydu kız. Sabah ikisi de uykusunu almış şekilde 11 civarı uyanmışlardı. Bikinilerinin üstüne straplez crop, altlarına da şort giymişlerdi.
Sahile giderken yanlarına aldıkları bez çantaya güneş kremi ve birkaç gerekli şey de ekledikten sonra çıktılar. Alina Barışlar'ın evde olduğunu umarak kapılarına gitmişti, kapıyı birkaç kez çaldıktan sonra üstünde hiçbir şey olmadan Barış kapıyı açtı. Genç kız beklemediği için bir an ne yapacağını şaşırdı, gözlerini elleriyle kapatıp başını başka tarafa çevirdi. Barış onun bu haline gülüp hemen içeriden üzerine bir tişört taktı.
"Giyindim, gözlerini açabilirsin."
"Ben öyle bir an, ne yapayım bilemedim.."
Kelimeleri birleştirmekte zorlanıyordu, utanıyordu çünkü. Muhtemelen kafasını çevirmese gözleri anında Barış'ın kaslarına gidecekti ve daha komik bir durumda olacaktı.
"Sakin, bir şey mi olmuştu?"
"Aylin'le sahile voleybol oynamaya gideceğiz, gelmek ister misiniz diye soracaktım."
Arkadaşlarına sormadan anında olumlu cevapladı Barış, zaten bu kızda farklı bir şey vardı sanki. Normalde hiç kadınlarla işi olmazdı, tek aşkı futboldu onun. Hakkında çıkan haberler de tamamen asılsızdı zaten, Alina farklıydı ama. Ona karşı içinde anlam veremediği bir heves vardı, dün gece de arkasından bakakalmıştı. Berkan ile Kerem'in gülüş seslerini duymasa daha ne kadar orada kalırdı bilemiyordu, etkilemişti Alina onu. Hiç çabasız hem de. Barış'a her gün bir sürü kişi yazıyordu, onun bir mesajı için binbir farklı taktik deneyenler.. Hiçbirine yanıt vermiyordu Barış, istemiyordu hayatında birisini. En azından şu ana kadar, kafası karışıktı. Genç kız Barış'ın olumlu cevabına gülümseyerek yanıt verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efulim - Barış Alper Yılmaz.
FanfictionBarış Alper Yılmaz gün geçtikçe Fenerbahçe'nin olay dolu oyuncusu Mert Hakan'ın eski sevgilisi olan Alina'ya aşık olmaya başlar'✦ˑ ִֶ 𓂃⊹