Az éjszaka semmit nem aludtam , ismét az edző szobába voltam mivel a bokszzsákot le szaggattam így maradt a súlyzós edzés . Muszály voltam valahogy a bennem lévő stresszt le vezetni , egészen addig le se álltam míg a telefonom nem csörgött.
- Igen tessék ? - a légzésem pillanatok alatt rendeződik .
- Szia Eathan, Olívia vagyok . - hálás vagyok érte hogy tartja a szavát és felhív .
- Szia , mond hogy van Nina ? - érzem kezdi megint elönteni a düh az agyamat . Bele gondolok hogy ez már nem egyszer fordult elő . Hogy lehet valaki ekkora féreg hogy kezet emeljen egy nőre ?
- Meg marad , kapott fájdalom csillapítót és le kezeltem a sebeit de biztos nem fog tudni be menni dolgozni azt mondtam neki hogy a helyette írtam neked egy emailt hogy nem fog tudni menni dolgozni . Az a rohadék nagyon elbánt vele . - hallom a szipogását , őt is megviseli hogy így kell látnia a barátnőjét .
- Rendben , én bent elintézek mindent . Kérlek nagyon vigyázz rá és bármi kell vagy bármi van kérlek szólj nekem , megoldom és a Logan ügyet is megfogom . Nem fogom engedni hogy többet kezet emeljen rá .
- Köszönöm Eathan . - mintha megkönnyebbült volna a hangja alapján . Bízni kezdett bennem és ez nekem sokat jelent .
- Én köszönöm hogy tartottad magad a beszéltekhez és hívtál .
- Ez csak természetes . - köszönés után bontottuk a hívást .
Egy tervet kell össze raknom hogy buktassam le Logan-t hogy mindent elveszítsen és minden Nináé legyen . Már a gimiben is voltak ügyei . Füvet árult de volt ott súlyos testi sértés . Gondolhattam volna hogy ezt nem nőtte ki .
A napok a munkába nagyon nehezen mentek Nina nélkül . Szívem szerint csak vele lennék , de ő nem tudja hogy én tudom mi történt vele . Olíviával azóta többször is beszéltem , elmondta hogy az ominózus este óta Logan a szeretőjénél van . Nina sebei gyógyulnak ha minden jól megy holnap már jönni akar dolgozni , mondtam Olíviának inkább tartsa még otthon de hajthatatlan .
Nagyon várom már hogy újra láthassam.
Trevor segítségével elég sok mindent megtudtam Logan-röl . Ha nem megy bele a válásba akkor a súlyos testi sértés mellet van pár dolog ami miatt hosszú évekre vagy akár életfogytiglan is börtönbe kerülhet , de sajnos addig nem léphetek míg Nina önszántából nem mondja el nekem a dolgokat és ahogy ismerem nem fogja . Nem támadhatom le hiszen akkor bennem is és a barátnőjébe is csalódik.
Türelmesnek kell lennem hozzá . Holnaptól egy biztonsági ember fog rá vigyázni , igaz sajnos az otthonába nem védhetem meg viszont mindenről tudni fogok , arról is ha újra kezet emelne rá Logan.
Nina
Napok óta csak fekszem , külsőleg sikerült elég hamar halványítani a sebeken viszont a bordám még nagyon fáj . Minden mozdulatnál éles fájdalom hasít belém .
Holnap már végre megyek vissza dolgozni , nagyon hiányzik a munkám . Ő is de ezt nem vallhatom be még magamnak se , nem szabad . Akármennyire is mutatja magát egy arrogáns pöcsnek hatalmas szíve van és jó ember . Logan azóta nem keresett , és nem is volt itthon . Remélem hogy haza se jön többet de tudom hogy ez nem valószínű , többször is előfordult már ez hogy miután megver eltűnik pár napra de most már tudom hogy hova .
Másnap reggel jó kedvvel kelek annak ellenére hogy még mindíg vannak fájdalmaim , le sétálok az emeletről a konyhába . A ház eddig is mindíg csöndes volt de most a napokban mióta nincs itthon Logan olyan meghitt az egész . Mintha ő szennyezné be az otthonomat ami valóban így van . A frissen őrölt kávé illata a kedvencem sose tudnám megunni , kedvenc csészémmel a kezemben megyek vissza az emeletre a gardrób szobába . Izgatott vagyok hiszen több mint egy hete nem találkoztam Eathenel hiányzik a jelenléte a kék szemei a kellemes hangja az illata az ölelése . Mondjuk az utóbbiból nem kaphatok többet figyelnem kell rá hogy ne engedjem közelebb mint kolléga vagy főnök . Nem váltunk el szépen azon a napon, remélem nem haragszik már rám. Vissza gondolva mérges vagyok magamra hogy hagytam hogy Sara elültesse a bogarat a fülembe. Tudhatnám hogy Eathan velem másként viselkedik , köztünk egy meg magyarázhatatlan dolog van . Tisztába vagyok vele hogyha nem lennék házas biztos randira hívott volna már és én boldogan igent mondtam volna neki . Nem is kérdés , hiszen egy nagyon jó képű férfi aki nem mellesleg okos és a legjobb a szakmájában arról nem is beszélve hogy menyire szép a lelke , hogy hány ártatlan embernek segített már és még mennyinek fog . Az iroda garázsába érkezve látom Eathan már itt van a gyomrom picire össze ugrott . A vissza pillantó tükörben végig pásztázom az arcom hogy ne látszódjon rajtam semmi nyom . Felérve az emeletre észre veszem semmi se változott van egy pár dosszié az asztalomon de nem több . Táskámat és a kabátomat a helyére rakva kopogtatok Eathan ajtóján .
YOU ARE READING
ÉLETET AZ ÉLETÉR
RomanceEathan King vagyok és én vagyok New York legjobb ügyvédje . A munkám után a nőkben szeretek belemerülni amit a főnököm nem néz jó szemmel hiszen az irodában is van könnyen kapható. Az új asszisztensem nem egy könnyűvérű , tudom hogy megfogja neh...