Mukadimah

9.9K 60 7
                                    

Hai semua...adik,abang,kakak,pakcik,makcik. Kali ini author nak publish cerita untuk lelaki yang fetish terhadap wanita hamil (preggophile). Preggophile adalah kelompok individu terutamanya lelaki terangsang dengan wanita hamil yang mana mereka akan 'turn on' apabila melihat perut wanita mengandung yang sedang memboyot atau baby bump.


Mereka juga akan merasa kelainan dalam melakukan seksual yang mengakibatkan diri mereka rasa terlampau ghairah ketika melihat wanita hamil dan menjadikan gambar baby bump sebagai alat pemuas nafsu.



Golongan ini akan kumpul sebanyak mungkin gambar wanita hamil dan menjadikan koleksi gambar 'perut' untuk berfantasi ketika melakukan onani. Selain melihat gambar, ada juga yang berani memegang perut wanita mengandung di tempat sesak ataupun tempat terlindung demi mendapatkan lebih rangsangan.


Terdapat sebilangannya lelaki yang turut gemar melihat wanita hamil menggayakan baju materniti, malah menyifatkannya sebagai seksi. Tak dinafikan, bagi author wanita hamil mempunyai keseksiannya yang tersendiri. Wanita hamil lebih kelihatan melentik apabila perut mereka makin membesar. Begitu juga payudara mereka yang kian membengkak.


Dalam hal ini,wanita hamil juga gemar mempamerkan babybump mereka di media sosial dengan pakaian yang menjolok mata. Ada segeintir wanita tahu tentang preggophile ini dan masih dengan pendirian mereka untuk memuat naik gambar babybump. Ada juga wanita yang suka tease kaum lelaki dengan keseksian tubuh mereka yang sedang mengandung. Bagi mereka, biarlah hanya sekadar melihat dan tidak lebih dari itu.



Tak dinafikan segelintir lelaki di negara ini mempunyai fetish terhadap wanita hamil. Termasuk diri author sendiri..hehehe. Tapi author lebih gemar melihat ex² gf author je. Lain² pun author ada tengok juga tapi yang sedap mata memandang la.


Okey..kepada follower yang tak berminat dengan cerita ini,dinasihatkan jangan terus membaca. Ataupun block author terus ye. Apa yang bakal author paparkan ini adalah rekaan semata-mata. Tidak ada kena mengena dengan sesiapa pun.

PREGGOPHILEWhere stories live. Discover now