Fice başlamadan önce söyleyeyim bebeklerim ficdeki bazı olayları ben kendim uydurdum, o yüzden "omegaverse evreninde böyle şeyler yok" diye düşünmeyin lütfen.
İyi okumalar. 🐥🫶🏻🐱
____________________
~Felix Pov~
O evdeki lanet odada -pek oda sayılmaz çünkü evin bodrumunda yaşıyordum. Teyzem "Kalksana, bize kahvaltı hazırla."
Evet, alıştım. Her sabah böyleydi. Bu evde beni seven tek kişi sevgili kedim Milka idi.Size ilk önce kendimi tanıtayım; ben Felix. Lee Felix. 17 yaşındayım ve okul okumam istenmedi. Annemler bir araba kazası sonucunda ölmüş bu yüzden bana teyzemler bakıyoru. Gerçi teyzemler bana değil, ben onlara bakıyordum. Aslında ben bir Gamma'yım. Size de tuhaf gelebilir, 1000 yılda bir doğan bir gamma, ama halk tarafından tanınmıyor. Nedeni ise teyzemler.
Çünkü kızgınlığa girmemem için ağır bastırıcılar alırdım ve feromon bezimi patlatırlardı. -Her kanlı ay gecesinde. Bunun nedeni ise, ruh eşimi bulamamam için. Hiç arkadaşım yok. Ancak sokakta tanıdığım Jisung adlı bi çocuk vardı. Bana elinden geldiğince yardım ediyordu. Neyse bu kadar gereksiz bilgi yeter.Yerimden doğrulup üst kata çıktım. Ardından mutfağa gittim. Herkes sofraya oturmuş benim kahvaltı hazırlamamı bekliyordu.
Onlara hızlıca kahvaltı hazırlayıp önlerine dizdim. Bana "Odana çık." diyeceklerini bildiğim için hemen odama çıktım.
Kapıyı açtığım an gördüğüm şey ile duraksadı. Komodinin üzerinde bir mektup vardı. Ama bana hiç mektup gelmezdiki?
Mektubu elime aldığımda küçük sevinç çığlıklarımı bıraktım. Seul'un Ulusal Omega-Beta-Alfa Okulu'na kabul edilmiştim!
Neden mi çok sevindim?
Tamam, koskoca Omega Okulu'nda okuyor olabilirim ama okulun içi berbat. Okulun içi derken, öğrencilerden bahsediyorum. Okuldaki herkes ilişkiye girme meraklısıdır. Okulda bir alfanın veya betanın altına girmeyen bir öğrenci göremezsiniz. Tabii ben hariç.
"Bastırıcılarını almayı unutma, bugün akşam kızgınlığa giricek gibi görünüyorsun."
Eniştemin sesini duymamla düşüncelerimden ayrıldım.
"Tamam enişte."
___________
İlk bölüm diye kısa yazdım şöyle bi alışın diye 🙃
Oy verip yorum atmayı unutmayınn 🐥🫶🏻🐱
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş ve su? |Hyunlix|
FanfictionKral sadece annesi babası ölen ve bazı güçleri olan bir bebeği evlat edinir. En fazla ne olabilir ki? |Omegaverse| |Angst Değil| Bu fikir bana aittir. Başka böyle bir fic görürsem iyi olmaz.