Bir zamanlar orta diyarlarda birden fazla krallıklar vardı.
Onlar kendi içlerinde savaşmış gerektiğinde barışmış ve medeniyet olmuşlardı.
Ve yine tüm orda diyarları kasıp savuran dev bir savaş ortaya çıkmışdı.Bu savaşın adı 3 cü orta diyar savaşıydı.
Savaş sonucu güçlü krallıklar olan Ayçiçeği krallığı ve Zenci inparatorluğu çok zayıflamış ve orta diyarı oldukça yormuşlardı savaş ile birlikte.Tüm bu savaşları fırsat bilen öteki dünyanın efendiler Endlan ırkı kendi boyutlarını terk edip orta diyarlara gelmiş ve zayıflayan tüm krallıkları işgal etmeye başlamışlardı.
İşğal sonucu tüm orta diyar düşmüş ve tek bir gücün altında toplanmışlardı.
Endlan imparatorluğunun.Hikayemiz bu işgalden 150 yıl sonrasını anlatıyor.
Zenci hanedanlığından geriye kalan tek kişi Zenci Alperen ve onun maceraları.
Queensword şehri yakınlıklarında bir köy.
Bir çiftçinin piç oğlu olarak çalışkan ve siyah renkli olmasından dolayı dışlanan 16 yaşındaki Alperen üvey babası Herik'in yanına giderek ona sordu.
Alperen :
Baba babacı'ğımmHerik :
Efendim evlatAlperen :
Baba ben niye siyahim yani zenciler ağaçlarin tepesinde yaşıyor kabile olarak benim burda ne işim var?Herik :
Evlat o uzun süren yıkıcı savaştan sonra imparatorluk zencileri ormanlara sürgün etti ama sen özelsin sen farklısın hadi şimdi git ve ekinlerinle uğraş.Alperen tarlaya varmış ve ekinleri toplamaya başlamışdı, ancak bir anda ormandan yeşil bir ışık gözüküyordu.
Alperen merakına yenik düşüp ışığın olduğu yere gitti.
Eski yıkık dökük bir tapınak vardı.
Tapınağın içine girdiğinde ışık ona dahada yaklaşmışdı.
Alperen baktığında bu ışık yeşil bir taşdan geliyordu.
Taş'a dokunduğunda bir anda ışıklar gitti.Ve arkasından bir ses geldi.
Alperen arkasını döndüğünde yaşlı beyaz saçlı uzun sakallı ve onun gibi zenci olan bir adam vardı.Alperen ona kim olduğunu sordu.
Ve adam bir anda uçmaya başladı.Alperen çok korkmuşdu
Adam ise bir hayaletdi ölmüş eski bir efsanenin hayaletiydi.Adam adının Beyaz Zenci olduğunu söyledi.
Alperen :
Beyaz Zencimi hani şu 1000 yıl yaşan Rou Saun'u mağlub eden büyük üstdan ve savaşçı olan.Beyaz Zenci :
İnsan halim olmasada hayalet halim ile karşındayım.Alperen :
İnanamıyorum 3000 bin yıl sonra seni benmi geri getirdimBeyaz Zenci :
Hayır aslında ben seni getirdim evlat