1.3. (F)

95 18 70
                                    

Sunoo hızlı adımlarla Riki'yi arar fakat hiçbir yerde bulamaz. O kadar koşuşturmadan sonra Sunoo yorulur ve aniden aklına bir şey gelir.

"Ben neden hiç sormadım ki?" diyerek eline telefonunu alır.Ardından Riki'ye mesaj yazar.

Sunoo/Riki

sunoosum🤍:
Riki
sormayı unuttum
sen nerdeydin?

Japon cocuk:
okulun arka bahcesinde
sakura agacinin yaninda

sunoosum🤍:
tamam geliyorum

Japon cocuk:
bekliyorum

...

Riki için bu gün büyük bir gündü. Bu gün Sunoo'ya olan aşkını itiraf edicekti fakat bunu bir Sakura ağacının altında yapıcağını hiç düşünmemişti.

Japon aşk efsanesine göre kim Sakura ağacının altında aşkını itiraf ederse, onların aşkı sonsuzadek sürerdi.

Riki çocukluğundan beri bu efsaneye hiçbir zaman inanmamıştı fakat aşkını itiraf etmek için özel bir yerde bulamadığından son çare Sakura ağacının altında yapıcaktı.

Riki Sunoo'yu beklediği sırada kendi kendine neler söyleyeceğini düşünüyordu. Çok heycanlıydı. Bu anı batırmak istemiyordu. Ardından gözleri Sunoo'yu buldu. Sunoo koşarak ağaca doğru geliyordu.

"Lütfen sana olan aşkımı kabul et Sunoo..." diyerek yaslandığı yerden uzaklaştı. Sunoo yanına gelmişti bile. Nefes nefeseydi.

"Sunoo? İyi misin?" endişeli şekilde Sunoo'ya baktı. "Ev..et..." derin nefes alıp vererek cevap verdi Sunoo. Kendine geldikten sonra konuştu. "Al Niki bunları sana getirdim." diyerek suyu ve atıştırmalığı Riki'ye uzattı Sunoo. "Bunlara gerçekten ihtiyacım yoktu Sunoo." gülerek cevapladı. "Ohh. Peki o zaman... Beni ne için çağırdın?" dedi Sunoo. "Birazdan nedenini söyleyeceğim ama ilk önce yerde oturup dinlensek mi?" dedi Riki. Sunoo gülerek kabul etti.

...

Uzun konuşmadan sonra Riki kendini hazır hissederek uzandığı çimenlikte oturur vaziyette durdu. Sunoo'da aynı pozisyona geçti.

"Sunoo." diyerek Sunoo'ya baktı Riki. "Seni buraya önemli bir söz söylemek için çağırmıştım." dedi utanarak. "Tabii söyleyebilirsin Niki. Dinliyorum seni." gülümseyerek söyledi Sunoo.

"Nasıl başlasam bilemiyorum. Sunoo ben seni 2 yıldır uzaktan sevdim. Seni gördüğüm ilk günden hep sana karşı büyük bir ilgim oldu. Bunun geçici bir duygu olduğunuda sanmıyorum inan bana. Hiçbir zaman seninle bu kadar yakınlaşıcağımı tahmin etmemiştim. Hayallerini kuruyordum evet ama gerçekleşiceğini asla düşünmemiştim. Hatta sana olan aşkımı bile bu gün itiraf ediceğimi düşünmemiştim. Fakat bunu hep içimde de saklamayacaktım, senin başkasıyla olmana asla ama asla katlanamazdım. Sen beni yeni yeni tanısan bile, ben seni kendimden bile daha iyi tanıyorum. Sunoo ben sana aşığım lütfen sana olan aşkımı kabul et. İnan bana senin üzülmene izin vermeyeceğim, her zaman seni mutlu ediceğim. Bana bir şans ver. Sunoo senin sevgilin olabilir miyim?" dedi Riki.

Sunoo'nun gözleri parlıyordu. Riki'den bu itirafı hiç beklemiyordu. Riki'nin gözlerinin dolduğunu gören Sunoo hemen gözyaşlarını sildi.

"Niki ağlama bu güzel günde sana ağlamak yakışır mı hiç? Keşke 2 yıl beklemeseydin. Hisslerimiz karşılıklı olduğunu rahatlıkla söyleye bilirim asla endişen olmasın. İkimizin içi dolu biliyorum birbirimize o kadar şey anlatmak istiyoruz ki, bunu zamanla söyleyeceğiz. Benim bu gün için diyeceğim şey..." Riki'nin ellerini tuttu. "Bende seni seviyorum Niki. Sevgilim olmanı istiyorum." diyerek Riki'nin sorusuna cevap verdi.

(H)LELELE | SunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin