Er gaan nieuwe geruchten de ronde namelijk :"WREN IS A EN MELISSA IS BLACK WIDOW" ja,ik weet dat ik het zou doen over de tweets van Marlene King maar er zijn meerder bewijzen
( ondanks de bewijzen weten we toch maar nooit ) die rekensom op Aria haar test, A is .... als je op youtube kijkt zie je de oplossing. Niet wiskundig maar de -A oplossing, de getallen vormen Wren het zou handig zijn als je deze video op youtube opzoekt. Sorry dat ik de video niet in dit hoofdstuk heb geplaatst, ik vond de video niet.
Ook zouden Melissa en Wren samen in Londen zijn gaan wonen, maar toen Spencer daar kwam waren ze er niet en hebben we hen OOIT daar gezien? En ze zijn bijden heel rijk dus ze zouden helemaal geen huisgenoot nodig hebben+als super verliefd stelletje wil je toch wel wat privasy?
Weten jullie nog die episode waarin A stuurde:"Mona speelt met poppen, ik met lichaamsdelen ."? Wren is een dokter en een dokter speelt ZEKER met lichaamsdelen. en die aflevering waarin de meiden het autopsieraport van Ali stelen, zij hadden er alleen maar toegang omdat zij zich voordeden als medenwerkers op het einde ging 1 van de lijken rechtop zitten, A hoe zou die daar binnen geraken? Wren had daar zeker toegang!!!
Toen de Liar's de schuilplaats van
A ( toen nog Mona ) ontdekten, waren er alleen maar dingen die met de meiden te maken hadden behalve 1 ding, de foto van een vogel,en raad eens!!! Die vogel noemt een WREN
Misschien een eerbetoon aan
Charles ( = uber A )?! Wren is family van Spencer en... ook van Aria!!! Hij is de tweeling van Bethany Young ook deze stamboom staat in een video_________________________________________
Heej!! ik hoop dat jullie dit hoofdstukje leuk vonden!!! Waar Het volgende hoofdstuk over gaat weet ik nog niet. En WOOH YOW!!! Ik heb voor dit hoofdstuk maar liefst 320 woordenn gebruikt.
JE LEEST
pll theories
Randomdit is geen fanfic, nee in dit boek gaan we 1 voor 1 alles wat we weten van pll op een rijtje zetten om zo, erachter te komen hoe alles in elkaar zit.