Yanımda eski sevgilimi (popişkoyu) gördüm ve aklıma o uzun geceler geldi. Onu kıskandırmak için Göktuğun önüne geçtim. Ama popişkoda bize katıldı ve ikisinin ortasındaydım. Sonra popişko göktuğa telefon numarasını verdi ve yanağını öptü. Noluyo amk.
Neyse, sonunda göktuğyla yalnız kaldık (10 kişide gitti) ve göktuğ bana yavşamaya başladı ve bende ona yavşadım. Sonrasını hatırlamıyorum, ztn çok sarhoştum s.s.s.
Sabah kalktığımda kendimi Göktuğun yatağında buldum. Göktuğ bana arkasını dönmüş uyuyodu. Sonra aklıma aslı geldi, o nerdeydi acaba. Aman neyse dedim içimden, göktuğun müthiş horlamasını dinledim.
Kalkıp üstümüzü giyindik ve çıktık. Aslıyı telefondan aradığımda hemen açtı. Arkadan müzik sesleri geliyodu, sanırım aslı bi sabah barında falandı. Bu kız hiç yorulmuyomu amk.
Aslı: neden aradın?
Ben: merak ettim.
Aslı: merak etcek bişey yok knk ben iyiyim siz göttuğ yani göktuğyla ne yapıyosanız devam edinBende telefonu kapattım ve göktuğun telefonda biriyle konuştuğunu fark ettim. Bu benim eski sevgilim popişkoydu!?!?! Popişko telefona öyle yüksek konuşuyodu ki ben bile duyuyodum.
Göktuğ: aşkım nbr
Popişko: iyiyim işte, sen hala o mallamısın??
Göktuğ: evet dün akşam bişey oldu umarım pekde umursamazsın
Popişko: of bana ne hadi eve gelde sabah ...... yapalımKalbim kırılmıştı (pek de değil) ve göktuğu bırakıp gittim. Aslıyı o bardan çıkarmaya gittiğimde çok seksi bi adam benimle flörtleşmeye başladı ve baya ilerledi. Diğer tarafta erkek striptizciler biribirlerine dokunup duruyolardı. Hay amk. Aslı çok fazla içmişti ve sarhoş olduğunda inanılmaz hareketli oluyodu. Dans pistinin en ortasında manyak gibi götünü sallıyodu. Ben öbür köşede adını bile bilmediğim seksi adamla bişeyler yaparken, barın kapısından Göktuğ girdi!?!
Göktuğ: lütfen beni affet
Ben: la bi git şurda bişey yapıyorum
Göktuğ: popişko sadece bir gecelikti. Seninle sonsuza kadar ....... yaparım.
Ben: ok o zmn barıştıkSonra seksi adam ve göktuğ beni iki taraftan ..... . Saat sabahın 10uydu biz napıyoduk ya. Neyse, eğlendik.
Diğer taraftan popişko çıkageldi ve göktuğa tokat attı
Popişko: telefonunu açık bırakmışsın dediğin herşeyi duydum kaltak
Ve gitti. Göktuğun artık umrunda bile değildi, seksi adam ve o, bana odaklanmışlardı. Kafamı çevirdiğimde gördüm ki; babaannem ve dedem köşede biribirlerine elliyolardı. Iyy. Onlar burda napıyodu ki. Bi dk onlar 2 yıl önce ölmemişmiydi?? Sanırım o kadar sarhoştum ki hayal görüyodum s.s.
Bende insanım bi dkdan sonra yoruldum ve durmalarını söyledim. ŞAKAA öyle bişey demedim. Her dk gittikçe azıyodum. Öbür tarafta aslı zaten yeterince azmıştı ama neyse.
Bi adam silahını çıkarıp ateş etmeye başladı, bende seksi adam ve göktuğun kolundan çekiştirip bardan çıkardım. Saat 12 olmuş. 2 saattir ... yapıyom. Çok da olmamış.
Sonra kahvaltı ve öğlen yemeği için bi cafeye oturduk, ama ne cafe. Bizim gittiğimiz heryer mi böyle olur gardaş ya. Bi köşede iki kişi ... yapıyo, öbür köşede iki kişi öpüşüyo, diğer köşede biri kaşığı yalıyo... Onları görmemezden gelip yemek yedik (ne kadar zor olsa da). Sonra onları görünce bizde azdık ve bizde yaptık aynılarını. Aslı seksi adamla, bende göttuğyla birbirimize elliyoduk. Garson gelip bana ve göktuğa katıldı, 3 kişi devam ettik. Cafeden çıktıktan sonra Aslıyla seksi adamı bi otele çıkarken gördüm devamını bilmiyom. Bizde göktuğla onun evine gittik. Yani bu bütün gün ... ile geçti. Diğer günlerimden pek farklı olmasa da güzeldi.