1 fejezet

43 3 0
                                    


Mint mondtam Alison Cullen vagyok a Cullen család legújabb tagja. Hasonló képességem volt nekem mint Edwardnak viszont én még a tűzzel is tudtam játszani. Mai napon egy átlagos nap volt kezdődött az iskola stb.

Alison: Akkor mehetek iskolába Carlisle?

Carlisle: Azt nagyon erős kétlem.

Alison: Mi de miért?

Mondjuk mert kiszámíthatatlan vagy - gondolta Edward

Ez nem is igaz

Edward gúnyosan a szemét forgatta majd kiment a kocsihoz. Én meg követtem őt nem is foglalkozva Carlisle szavaival.

Carlisle: Alison most hova mész? - kiáltott utánam a nevelő apám.

Amikor az iskolába értem nem tudom egy csomó ember vett körül. Edward szimpla gyilkos pillantást vetett rám.

Ha lehet ne ölj meg senkit - gondolta

Majd azt meglátjuk

Végig sétáltam az emberek között egy kettőnek a gondolataiban is olvastam.

Ő Cullen-nék új lánya és szint úgy nagyképű mint a többi Cullen

Milyen szép akárcsak a többi Cullen

Biztos ő is olyan flegma

Szemet forgatva megkerestem a termet amelyben órám volt. És nem volt mázlim mivel Edward is ott volt. Ismét végig kell hagatnom a túlságosan is mélabús gondolatait. Néha már unalmas hiszen egész éjszaka szint úgy ezt kell hagatnom.

Most komolyan neked is itt van órád - néztem unottan Edwardra

Aha bár én sem vagyok olyan boldog hogy te is itt vagy - nézett vissza rám Edward

Leültem a helyemre és végig ültem az órát kicsit sem törődve azzal amit a tanár mond. Viszont a tanárnak is most kell felszólítania.

Tanár: Elnézést Ms. Cullen de megtudná ismételni amit mondtam.

Alison: Persze akármikor...

Tanár: Akkor hajrá

Alison: Nem fejeztem be, szóval bármikor megismétlem amit mondott viszont nem szeretném a többieket untatni azzal hogy megint végig hallgassák azt a hülyeséget amit maga mondott.

Erre valaki bekiabálta hogy "off" mindenki röhögni kezdett páran csak mosolyogtak. Viszont én tudtam hogy nagymenő leszek az iskolában. Edward viszont megintcsak pillanatásokat vetett rám.

Normális vagy Alison - nézett rám Edward hitetlenkedve

Ugyan már ez csak egy kis móka - aztán kimentem a teremből.

Én és Cullen-nék?Where stories live. Discover now