Babamın işleri nedeniyle anne ve babam bir kaç aylığına yurt dışına çıkacaklardı. Beni ise annemin liseden arkadaşı olan bir kadının ailesinin evine bırakacaklardı. Çantamı hazırlayıp arabaya binmek için evden çıktım. Ben arabaya binince babam arabayı çalıştırdı. Yaklaşık yarım saat sonra kalacağım eve gelmiştik. Babam arka koltuğa döndü ve elini omzuma koydu.
''İyi geçinmeye çalış olur mu?''
''Tamam.''
Bıkkın bir ses tonu ile söylemiştim.
''Seni özleyeceğim tatlım.''
''Bende seni anne. Şimdi gidebilir miyim?''
''Pekala. 2 ay kadar sonra görüşürüz evlat.''
Arabanın bagajından çantamı -bavulumu- aldım.
''Tabii, görüşürüz.''
Hiç bilmediğim eve yürümeye başladım. Kapıyı oldukça genç görünen ve bir o kadar da tatlı bir kadın açtı.
''Ah merhaba. Sen Natsu olmalısın. İçeri gel. Ben Layla.''
''M-memnun oldum.''
Salon olduğunu düşündüğüm odadan neşeyle koşarak uzun altın sarısı saçlarıyla Rapunzel'i andıran bir kız geldi.
''Merhaba ben Lucy.''
''Bende Natsu.''
''Memnun oldum Natsu.''
''Bende.''
''Tatlım Natsu'ya odasını gösterir misin?''
''Tamam anne. Beni izle.''
''Bir dakika siz kardeş değil misiniz?''
''Hayır! O kadar mı yaşlı görünüyorum?''
''Hayır Layla-san çok genç görünüyor.''
Layla-san gülerken Lucy çoktan yukarı çıkmaya başlamıştı. Bende onu takip ettim. Kapısı kapalı olan bir odanın önünde durdu.
''Burası kalacağın oda.''
''Teşekkür ederim.''
''Bir şeye ihtiyacın olursa karşıdaki o da benim.''
Başımı onaylarcasına salladım. Lucy gülümseyerek odasına girdi.
~~~
Odama yerleştikten sonra Lucy'nin kapısını tıklattım.
''Lucy?''
''Evet?''
''Gelebilir miyim?''
''Tabii.''
Kapıyı açıp içeri girdim. Makyaj masasının önüne oturmuş kolyesini takmaya çalışıyordu.
''Yardım etmemi ister misin?''
''Lütfen.''
Yanına gidip kolyesini taktım.
''Ne için hazırlanıyorsun?''
''Bu akşam arkadaşlarım sahilde parti veriyorlar. Gelmek ister misin? Gelirsen çok mutlu olurum.''
''Tanımadığım insanların yanında olmaktan hoşlanmıyorum.''
''Öyleyse benim yanımda olmaktan da hoşlanmıyorsun. Yanılıyor muyum?''
Başını sağa yatırıp bana bakıyordu. Bir süre sessiz kaldım. Gerçekten de onu tanıdığım söylenemezdi. Ama ilginç bir şekilde kendimi onun yanında iyi hissetmiştim.