BB TÜRKİYE MERHABA AVUSTURALYA

484 13 5
                                    

Merhaba ben Zeynep okul için arkadaşlarımla Avusturay'yaya gidiyoruz. Benim 3 tane tam anlamıyla psikopat manyak deli vb. Arkadaşlarım var bizden en büyük olan Ebrar kendisi tam anlamıyla bi inekk. Sonra ben ben herşeyi kaybetme ustalaşmış birisi. Sonra Asude var o baya hatta aşırı kore manyağı. Son olarak bizim en küçük olan Edoşş var oda koreci ama o kadar fazla değil eda daha çok bizi rezil etmek için plan yapar biz kankayız yahuu. Herneyse biz dördümüz Avusturalyada okul tutturduk gerçi nasıl oldu o bilinmez. Ebrar tabi bizden daha üst düzeyde olduğundan fakültede biz ise normal tıp Üniversitesi. Annem beni mutfak aleti zanneder hep şimdi mutfağı kim toplıcak diye yakınıyoo heyoo senin kızın gidiyoo. Herneyse babamla filan vedalaştık. Beni çok sevdiklerini anladım çok ağladılar. Ebrarla evler yakın olduğundan arabaya binip onu almaya gittim. Zaten diğer kızlarla hava alanında buluşcaktık. Ebrar yine biner binmez bi başladı Osmanlıyı anlatmaya Allah ım yok böyle zihin bu ne?? ha yani bişeyde anlamıyomm.Anlasam neyse. Sonra telefonum çaldı arayann EDAA idi.

"Efendim eda ne var?? "

" Hemen atar yapma beee!! Ne zaman burdasınız diye sorcaktım...

"oha ne ara gittiniz turbo mu taktınız bi tarafınıza"

"Gelmedik daha. Asude ile birlikteyiz kahve içiyoz bide fal bakcaz ondan sonra. Kısmetimde kim var acaba?? Ayy inşallah exo grubundan biri olur. Zeynep dua et bak bende sana etcem dua hadi kuzumm "

" Psikopat mısın olum senn?? manyak yaa. Hem bana neden dua etcen kii?? "

" E Ebrar var yanında"

"Et kardeş et duan eksik olmasın başımdan"

"Ben kapıyom kontürüm bitti senin yüzünden kontör al bana"

"he he ondan ondan"

Ayy eda insanı çileden çıkarır.

"Ebrar yeter ama bi sus ne osmanlıymış be kardeşim beni bu kadar övmedin hayatında"

"Övülcek tarafın mı vardı senin?? Annem"

"Çok kötüsün gıcıko in arabadan!! "

" Az kaldı bee hadi biraz daha gidelim incem zaten"

"Hee bu arada bizimkiler kahve içiyolarmış. "

" Neee bensiz edepsiz, ahlaksız, gudubetsiz arkadaşlarım benim ahh"

"Relax beybi Relax no stress no panic okay"

"ingilizce mi öğreniyon kızım sen kendi dilin yok mu senin?? "

" Varr Allah'ım ya iyilikte yaramıyo sizee"

Neyse vee işte hava alanı Allah ıma şükür de nerde bzim kızlar. Allah bilir nereye girdiler yine. Kafededirler fal dedi çünkü eda. Ebrar gel canım asudelerin yanına gidiyoz. Off ya nerde bunlar acaba tuvalettr olabilirler mi ki?

"Ebarrr!! "

" He zeyno"

"He değil efendim ara Asude yi çabuk!! "

" Allah Allah ben niye arıyom benim neden kontörüm bitiyoo. Sen ara"

"Hadi canım arkadaşım lütfennn plasee"

"Git lütfi ile evlen ahahhaha "

" ne diyon bee? "

" Tamam tamam arıyom bekle"

EBRAR/EDA
" Eda kızım nerdesiniz siz biz geldik siz yoksunuz?? "

" Biz şeydeyiz yaa "

" Nerde?? "

" Şeyde işte"

" O şey nerde?? "

" Kızım biz tuvalatte kilitli kaldık sanırım "

" Ohaa nasıl becerdiniz onuuuu??? "

" Bilmiyom Allah rızası için kurtar bizi burdan burası iyrenç kokuyo"

"Tamam bekle görevli çağtıyorum"

"Tamam canım"

4 KAFADARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin