Off eda herşeyi öğrendi şimdi bittik biz yani kaçışı yok bunun. Yani Ebrar da bi çemesini tutamadı. Off yaa ilkten şansım ne güzel ne ballıyım diyorum şimdi düştüğüm duruma bakk off yaa.
"Hep senin yüzünden ebrar bi tutamadın çeneni. Ölcektin sanki iyiki söylemeyin dedik yanii. "" Off yaa tamam özür dilerim. Ağzımdan kaçtı olamaz mı?? "
" Olamaz canım olamaz Eda bu rahat durur mu?? "
" Tamam haklısın bundan dediğin herşeyi yapıcam. Bugün senin kölen olcam. "
" Hmm düşün.. Tamam kabul. Şimdi git Murat tan tel. Numaraaını all. "
" Sende varr senden alırım. "
" Off ben ondan almanı istiyom belki. Hem kötü mü seni tanır. "
" Olmaz utanıyorum. "
" Ayyy senin utanmanı yesinler. "
" Ayy zeynep ya dalga geçmee. "
" Tamam tamam bişey demiyorum. "
" Zeynep ağzını burnu kaşını gözünü yediğim! Biz nerde kalcaz Furkan ev bulana kadar hee bakam. "
" Simdilik okul yurdunda. Furkan ev bulunca evde olcazz. "
" Umarım aynı yerde olmaz zeynoşş. "
" valla umarım eboşşşş." ayy ne kadar tatlı oldu eboşş.
Her neyse ben çok korkuyorum açıkçası bi yandan eda bi yandan korku ki onu altlatmış sayılırım. Hiç bişey düşünemiyorum sadece açım açç. Bana biri yemek versin. Miydem asitleri ile midemi delecek sonra bütün vucud delinecek. Asude herzamn okuduğum beddua aklıma geldi. "" inşallah mide asitin mideni delerde çaki gelir o ince bağırsaklarını deşerrrr aminn"""derdim hepp oda bena türlü türlü beddua ederdi. Ahh eski günler ahh. Çok özledim. Konumuza dönelim. Açlııkk isyannn kurtarın beni. Şimdi bi iskender olcaktı yok yaa yada islama köfter yok yaaa oda değil şey olsun kaşarlı makarna yadaaa krem peynirli simitt ayy olsada yesekk. (oruçlu oruçlu valla insan bitiyoo) .
"Eda benim karnım acıktı. Bana bişey söle""Bişey canım. "
" Off Eda ahahah çok komik karnım aç diyom ayı sen acıkmadın mı?? İlk Asude açtır sonra ben sonra sen. "
" Ayy tamam zeynooşş sus artık kafam kaldırmıyo. "
" Bana yemek iste. "
" Allah Allah kendin iste ben kendime isticem. "
" Çok kötüsün ne olcak söylesen incilerin mi dökülecek??"
" Evet incilerim dökülcek. "
" Atar yapma lan bana atar yapma. Ayy canım arkadaşım hadii(yavru köpek bakışıda var) "
"Bana öle bakma... Üff tamam tamam yaa pislikk."
Eda nereye kalkıyo öle burdan da söleyebilir. What OMG Furkan ın yanına gidiyoo hayır hayır bu kabus olsa gerek cmciriyim Ahh acıdı!! Ama gerçek eyvahlar olsun. Annee annecim.EDA VE FURKAN
"Furkan senle biraz konuşabilirmiyim?? "" Tabi ama siz kimsiniz?? "
" Ben Zeynep in arkadaşı Eda."
" Şimdi anladım. Peki benle ne konuşacaksın Eda. "
" Zeynep hakkında"Demem ile üzerime sıcak kaynar suyun dökülmesi bir oldu. Zeynoşş ordan gülüyodu o belli ama bu yakışıklı çocuğun yanında olmadı. Nerde bende şans ki. Off yaa.
" İyimisin Eda?? "
" Evet iyiyim sadece koltuğuma geçmem lazım" Bu arada içimden hostese sövüyorum Furkan ın yanında bişey demediysem nazaketimdendir." Tamam götüreyim seni oraya kadar. "
Zeynoşşun kururduğunu biliyodum içinden. Bu acıyı iyi biliyorum ondan Furkana ben kendim giderim dedim. Oda yavrucak bişey diyemedi. Tamam demekle yetindi. Ama zeynebe gülmek ne demekmiş göstericem. Furkanı kullanabilirdim ama yapmadım. Herneyse benden çekeceğii varr.Arkadaşlar bu bölüm annem yüzünden biraz kısa oldu. Özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 KAFADAR
HumorBu hikaye 4 kızın Avustralya da geçecek olan hayatını anlatıyo. Argo kelimeler vardır(aşırı değil)