𝕿𝕳𝕽𝕰𝕰.

47 7 8
                                    

Gyorsan kikelek az ágyamból és a fürdőbe megyek, hogy ott elégítsem ki magam. Rohadtul beindultam és ez fura nálam. Soha nem voltam az a gyorsan feláll valakire típus. És most itt vagyok. Egy kibebaszott csávóra izgulok fel aki csak interneten elégíti ki magát. Meg ha jól tudom vannak játék szerei is... tudjátok azok a szokásos dolgok. Műfasz s a többi.

A fürdőbe beérve gyorsan le kapom magamról a boxer-em és megnyitom a vizet majd beállok alá. Veszek egy mégy levegőt miközben kezem lecsúsztatom nemi szervemhez és ujjaim köré fonom. Lassan kezdem el rajta húzogatni a bőrt és hátra vágom a fejem miközben kényeztetem magam. Csak arra a gyönyörű testre és arcra tudok gondolni. Arra a gyönyörű mégis nőies nyögésre és ahogy kényeztette magát. Érzem, ahogy kéneztetem magam és rá gondolok egyre keményebb s keményebb lesz a farkam. Próbálok nem rá gondolni, hogy milyen jól nézett ki így csak folytatom kényeztetésemet miközben néha-néha kiengedek egy morgást.

Miután végeztem a kielégítésemmel gyorsan lefürödtem majd vettem egy mély levegőt miután kiszálltam a zuhany alól. Tudom, hogy nem ismerem azt a csávót de nem birok a véremmel. Ha rá gondolok már feláll és nem tudom miért. Senki nem volt ilyen hatással rám eddig. Most meg? Egy ismeretlen fiúra áll. Gyorsan megtörölköztem majd magamra vettem egy új alsó gatyát. Miután ez megvolt vissza mentem a szobámba és be feküdtem az ágyba. Lehunytam a szemem de nem tudtam aludni. Egy ilyen álom után, hogyan tudnék? Sehogy. Vagy nagy nehezen. De így is csak azon járna az eszem, ahogy magam ismerem. Szuper mi? Szerintem is. Mivel nem tudtam aludni így kezembe vettem laptop-om és gondoltam nézek egy kis horrort mivel most úgyis olyan kedvembe vagyok. Gyorsan rá kerestem egy olyan filmre amit màr régóta meg akarok nézni. Be írtam a keresőbe, hogy 'Félelem utcája' majd rá is nyomtam az elsőre amit ki adott. Hamar eltelt az idő és így mèg el is álmosodtam egy kicsit. De mivel nem tudtam be telni így rá kerestem a következő részre. Aztán a következőre. Majd ez az utolsó emlékem mielőtt be aludtam volna...

Oké, oké. Tudom ez most rövid rész lett de kedves író lusta😔 és ez az első, hogy az új telomon írók egy részt😭🫶 SatansLuckyDuck itt az új rész<3 meg a másik is készül a másik ötletedből🥰

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Aug 20 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

𝐏𝐨𝐫𝐧 𝐬𝐭𝐚𝐫.➪𝐇𝐲𝐮𝐧𝐡𝐨Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt