פרק 1 - נפגשתי בילד מוזר

15 2 0
                                    

ל-לא! תפסיק!" צרחה האישה שאני אפילו לא יודע את שמה
בתכלס.. אני מבין אותה, בזה הרגע הרגתי את בעלה. אבל זה מגיע להם.
המשכתי לדקור את הבעל (מה? הוא חייל, מגיע לו) ודם השפריץ לי על הפנים. חיוך סדיסטי התפשט על פניי.
האישה התחילה לירות בי ברובה מסוכן, אני מניח שזה היה m16 אבל אני לא בטוח, הבעל כבר מת אז התעסקתי רק באישה.
התחמקתי מהכדורים ומעכתי לה את הפרצוף עם הרגל שלי, היא השתתקה, הגולגולת שלה נמעכה לגמרי.
מגניב? אני יודע, אני כבר מקצוען בלהרוג חיילים.
הזוג מת.
הסתכלתי על ילד מהצד.
למה הוא נראה לי מוכר?

הילד היה שקט וקצת מפוחד, זה היה מצחיק, הוא נראה בדיוק כמוני בעבר, מעניין למה הוא לא צורח ומנסה לברוח (בדיוק כמו שאני אוהב).
"אה.. למי אכפת אני הולך להרוג אותו עכשיו" חשבתי לעצמי והתקרבתי אליו ואז שמעתי פתאום סירנות מתקרבות, "פאק" סיננתי קללה, "המשטרה" אני חייב לצאת מכאן, יצאתי מהחלון והשארתי שם את הילד עם הגופות של הוריו, השארתי לידו את הסכין שלי שהייתה מגואלת בדם הוריו, אולי השוטרים יחשבו שהוא זה שהרג אותם, שישאר חי יסבול מזה שההורים שלו מתים עכשיו ואולי- גם מבית המשפט.

רצתי וראיתי רכב רנדומלי, שברתי לו את החלון ונכנסתי פנימה, מה? מה זה משנה, העיקר שתהיה לי דרך מילוט, אצלי כל האמצעים תמיד כשרים.
התנעתי את הרכב ונסעתי משם.
הרגשתי קצת משועמם וטיפ טיפה עצבני (השילוב המושלם למתי שבא לי לשתות) הלכתי למועדון, אחד שאני רגיל ללכת אליו, לשתות קצת.
מישהו שאני מכיר, מאפיונר שיכור שתמיד הייתי לוקח אותו לשתות התקרב אליי, מה שאני זוכר ממנו זה שהוא כבר לא ממש חבר שלי.
"מה היה שמו.. דרק? נראלי, לא כל כך משנה לי" חשבתי כשמשכתי בכתפיי.
"היי דרק" אמרתי כשחיוך חצי ממזרי וכנה וחצי מזוייף נמרח על שפתיי.
"הפעם אני באמצ ארצח אותך" דרק אמר כשכיוון אקדח קטן לראשי.
נאנחתי, "דרק כבר דיברנו על זה, אתה לא מסוגל להרוג אותי, זה-" התכוננתי לתקוף "מעבר ליכולות שלך".
נשמע רעש האקדח שמילא את האוויר והפחיד את הנמצאים מאוד, התחמקתי מהירייה דיי בקלות ושלפתי אולר קטן שתמיד נמצא איתי ותקפתי את דרק (מה אני יעשהה אני מרושש השארתי את הסכין שלי אצל הילדד).
תקעתי לו את האולר בלב והתיישבתי במקומי, מערבב את המשקה שלי כאילו כלום לא קרה.
פלטתי שוב עוד אנחה, כל החיים שלי מלאים בדם.
אני ארצח כל אחד לא משנה מי זה- העיקר שאמחק את כולם מהעולם הזה ושלא ישאר ממנו זכר.

-
edenmichaeli287
תודה רבה על כל העזרה
-

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 15 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

רצח עולמיWhere stories live. Discover now